Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Анонім Анонім 4 березня 2024, 21:28
Людина на ім'я Васильєва Марія Іванівна просить скинути не малий завдаток (у вигляді броні)за виставлений товар, коли кошти приходять на рахунок одразу відмовляється продавати, каже, що ніби перекине кошти назад, але нічого не скидає! УВАГА! Бере дуже великі суми коштів! Прийміть будь ласка міри! Номер її карти5355280022902595
ПУМБ
Відповідь банку
5 березня 2024, 9:35
Вітаємо!

Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.

+38 044 290 7 290

+38 096 290 7 290

+38 050 290 7 290

+38 093 290 7 290
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ольга Дубинина 4 березня 2024, 12:38
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Кам’янецька, 67
Доброго дня. Скажіть будь ласка, чому у годину пік у відділені 1, що у м. Хмельницькому приймає тільки 2 менеджери, а відвідувачів у черзі 9 людей. Чи можна збільшити кількість менеджерів у годи пік з 12.00 до 14.00? Дякую.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 4 березня 2024, 13:15
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук, ми неодмінно врахуємо Вашу пропозицію щодо збільшення кількості співробітників у відділенні. Вдячні за довіру та розуміння!
Ljafan 4 березня 2024, 12:36
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 12
Заблокировали счет без объяснений причин, получить деньги с карты целое дело на 2−3дня.Крайне не советую пользоваться услугами данного банка за 8 месяце пользования блокировали дважды, а сейчас вообще разорвали договор, короче банк плохой не ложите туда деньги
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 4 березня 2024, 13:18
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація у Вас викликала негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 5 березня 2024, 14:54
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Nshannen83 2 березня 2024, 16:52
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Тітова, 23
В жовтні місяці 2023 року відкрила рахунки в банку ПУМБ для розміщення депозитів.
Це кошти моєї сім'ї, які були зароблені законно і тяжко, чоловік їх збирав все своє життя, гарячий стаж.
Кошти на рахунки Пумб переказувала з інших банків, так як закінчувалися депозити в інших банках. Було багато транзакцій.
Думали з чоловіком відкривати депозити в ПУМБ, тому що на той час в банку були вигідні проценти.
А вже в лютому місяці 2024 року, в додатку ПУМБ онлайн отримала повідомлення про припинення ділових відносин на підставі ст. 15.
Банк не просив ніяких підтверджуючих документів, про походження моїх коштів.

Звернулась до відділення, співробітники не змогли мені толком нічого пояснити, вручили листа з загальними фразами про ст. 15 Закону України без конкретики, чому це відбулося, сказали це Ваші проблеми, Ви шахрайка.
Ніякої зацікавленості і допомоги від співробітників банку я не мала. Типу хочете пишіть скарги, це ваше право, а від нас відчепіться.
Не думаю, шо так мають відноситися до клієнтів.
Пишіть заяву на закриття рахунків і платіть комісію за перерахунок коштів на рахунок іншого банку.
Щоб не втратити гроші, була вимушена сплатити високу комісію за перерахунок коштів в інший банк.

На моє письмове звернення, банк письмово надав так само загальні фрази по ст. 15.
Моя діяльність ніяк не відповідає жодній характеристиці цього закону.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 2 березня 2024, 19:15
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 11 березня 2024, 13:49
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Jane85 1 березня 2024, 18:57
При купівлі валюти будьте готові витратити час не тільки на касі, бо потім ще виявляється що здійснити операцію касир не може без перевірки анкетних даних у оператора. Оператор звіряла дані в застосунку з оригіналом паспорту, а потім ще для підтвердження валютної операції збиралася мене фотографувати з паспортом який у них вже є в руках. Ви що там взагалі ??? Я прийшла до банку не кредит отримувати, а здійснити валютні операції, купити валюту у вашому банку. Відтак вимога фото з моїм паспортом є лише не обгрунтованою примхою вашого банку. Через штучно створені бюрократичні умови тішуся, що більше не є клієнтом вашого банку і тепер не раджу нікому зі своїх знайомих, бо щоб зі здійсненням валютних операцій зробити такий цирк, то треба мати талант. Ви особливі, такого більше ніде не має.Тіштеся і продовжуйте втрачати клієнтів та гроші через свою індивідуальність
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 березня 2024, 21:44
Вітаємо!

Хочемо розібратися у даній ситуації та написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь. Вдячні за розуміння!
Полезный комментарий
PUMB 21 березня 2024, 16:09
Вітаємо!

Дякуємо за очікування відповіді! Ми перевірили дану ситуацію і хочемо повідомити, що з урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнта не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації банк може надати виключно клієнту. В свою чергу підкреслюємо, що банк дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг. Повідомляємо, що фотофіксація клієнта з паспортом при здійсненні валютно-обмінних операцій не здійснюється.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
TGA 29 лютого 2024, 13:31
Пропонують стати клієнтом по посиланню від друга і отримати кешбек 300грн і вже з самого початку, після реєстрації відмовляють, без пояснення причин!!! хоча у мене все добре і у інших банках проблем немає. Тобто я витратив купу часу щоб зареєструватися і з самого першого кроку розумію, що мене вже дурять!!! Справа не в 300грн, тепер, щоб закрити картку мені потрібно їхати до відділення, бо вони бачиш не можуть закривати картки, як відкривати…хіба це не ганебно.люди не ведіться на цей банк, який з самого початку так дурить. Зайвий раз упевнююсь, що найкращим банком залишається Монобанк.Пишу це щоб може комусь допоможе мій відгук
ПУМБ
Відповідь банку
29 лютого 2024, 14:09
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникла така думка про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та після детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 14 березня 2024, 12:22
Вітаємо!

Відповідно до діючих умов акції «Запроси друга», можна отримати винагороду 300 грн за оформлення кредитної картки «ВСЕМОЖУ Online» та 100 грн за оформлення дебетової картки «всеКАРТА», звертаємо Вашу увагу, що з суми винагороди утримуються податки та збори у розмірі 19,5%.

Зауважимо, що фінальне рішення щодо оформлення кредитного продукту приймається з використанням статистичної моделі, яка враховує безліч факторів і формує профіль клієнта на день оформлення. При цьому, якщо клієнту надійшла відмова у оформленні, він може скористатись відкритою дебетовою карткою та отримати винагороду за її відкриття. Винагорода за відкриття «всеКАРТА» Вам була зарахована сьогодні 14.03.2024р.

Відповідно до пп. 4.1.5 п. 4.1 Розділу ІІ ДКБО, Ініціювати закриття Карткового рахунку та/ або інших рахунків, відкритих відповідно до цього Договору, шляхом звернення до відділення Банку та подання письмової заяви про закриття рахунку за встановленою Банком формою. На жаль, на даний момент, дистанційно закрити рахунок немає можливості.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
LenaTim 28 лютого 2024, 1:38
Відділення за адресою: Київ, бул. Вацлава Гавела, 4
В ПУМБ не має кешбеку за комунальні.

Для того, щоб його отримати, треба було сплатити рахунок за комунальні послуги у додатку PUMB online, обравши рахунок контрагента з запропонованих у додатку. Але в цьому додатку підтягуються старі рахунки контрагентів, якими ніхто вже не користується. І це вже сталося тільки в мене в друге.

Але саме погане те, що вони витрачають ваш час, фіксують звернення, запевнюють, що виправлять рахунок на актуальний з квитанції, ви довго чекаєте, знову звертаєтесь до служби підтримки, а вони говорять, що в них вказаний вірний номер рахунку і вони виправляти нічого не будуть. Це якийсь жах!

А саме «приємне» — це спілкування з оператором Андрієм, який вам не тільки продемонструє максимально хамський стиль співбесіди, але й озвучить, що після багатого часу очікування виправляти ніхто нічого не буде та й ще обірве чат.

Ось такий сервіс у банку ПУМБ.

Підсумок: багато витраченого часу, нервів, хамське відношення і ніякої послуги «Кешбек за комунальні» не отримано і отримано не буде.
ПУМБ
Відповідь банку
28 лютого 2024, 10:59
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про роботу нашого банку. Ми хочемо детальніше розібратися у даній ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 7 березня 2024, 15:57
Вітаємо! Ми надали Вам зворотній зв’язок у приватні повідомлення, задля збереження банківської таємниці.
Проблема вирішена
awakeplss 27 лютого 2024, 20:06
Заблокировали счета по факту ни за что, мне надо было оплатить зал, снял деньги с Манібоксу, через 15 минут приходит:
Шановний клієнте, по Вашим рахункам встановлені обмеження на здійснення видаткових операцій у зв`язку з підозрілими діями. Для вирішення питання зверніться до відділення Банку з паспортом.
Ближайшее отделение находится в другом городе, а возможности туда поехать нету
ПУМБ
Відповідь банку
28 лютого 2024, 10:54
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 5 березня 2024, 13:31
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vasyl0001 24 лютого 2024, 18:20
Доброго дня.
Людина с такою картою 5355 2800 2358 6306 приймає гроші за товари і не відправляє, на повідомлення не реагує, впевнений що вже багато людей обманула, звати цю шахрайку
Крістіна Яцьків із Ужгорода може проживати в Києві.
Зверніть увагу!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 лютого 2024, 19:31
Вітаємо!

Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.

+38 044 290 7 290

+38 096 290 7 290

+38 050 290 7 290

+38 093 290 7 290
gh524js 23 лютого 2024, 23:16
Зникли мої кошти з рахунку, замість них написали мені декілька тисяч з мінусом.
А замість цифр моїх коштів зверніться в підтримку.
В підтримці відповіли, що нам так сказали — звертайтесь до них.
Шахрайство ст. 190 ККУ. Звернусь до 3-ї сторони і я — в суд.
Ніколи не довіряйте свої кошти шахраям.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 лютого 2024, 9:00
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яка виникла. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН для ідентифікації. Це дозволить нам провести перевірку та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Проблема вирішена
eleonorarassel 22 лютого 2024, 23:45
Я — клієнт банку з 2002 року, тобто вже більше 20 років. У зв’язку із бойовими діями у моєму місті змушена була виїхати за кордон. Після збою 12 грудня мій фінансовий номер київстар працює з перебоями, смс повідомлення на нього не приходять. Вайбер також не можу встановити з цієї ж причини. Користуюся застосунком ПУМБ, і коштами користуюся через нього, але зараз у застосунку не можу зробити жодної операції, адже вимагається смс, доступу до якого у мене наразі немає. Звернулася у підтримку банку, але мені сказали, що це рішення служби безпеки в односторонньому порядку, хоча ніякої підозрілої активності на моєму акаунті не було. У мене немає змоги приїхати в Україну. Усі документи я нещодавно оновила через Дію.Підпис, новий договір з банком підписала у грудні 2023. Чому я довіряю банкові, а він мені як клієнту — ні? Як мені скористатися своїми коштами і через що до мене застосували обмеження — мені у підтримці не відповіли. Чому я не можу скористатися своїми власними коштами? Я працюю на Україну, сплачую податки. І що тепер? Тепер я не знаю, на що мені жити! Обурена таким ставленням, ще й у такі непрості часи.
ПУМБ
Відповідь банку
23 лютого 2024, 10:41
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Проблема вирішена
Sergeykiv744 22 лютого 2024, 15:19
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 43
2 дня назад в приложении ПУМБа мне пришло уведомление что банк прекращает со мной сотрудничество и что мне необходимо прийти в отделение банка и забрать свой остаток на счёте. Сегодня я пришел в отделение банка ПУМБа по адресу Харьков, пр. Гагарина 43. Но сотрудница банка отказалась мне выдавать мои деньги, сказала что вам позвонят. А деньги в приложении списались. Прошу вернуть мой остаток на счёте
ПУМБ
Відповідь банку
22 лютого 2024, 16:10
Вітаємо!

Ми хочемо детальніше розібратися у даній ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 5 березня 2024, 14:58
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Павло Яблонський 20 лютого 2024, 12:02
Голови правління ПУМБ
Черненко С. П.
від — РНОКПП — Я, — Павло Євгенійович, РНОКПП -------------, паспорт громадянина України -------------,

Джерела походження коштів:
Я є Фізичною Особою Підприємцем з 05.05.2003 року, вже 21-й рік плачу сумлінно податки і здаю податкові декларації. В 2023 році я отримав дохід від підприємницької діяльності в розмірі — грн., що підтверджуються декларацією яку я вам вже надав і додаю до цього листа знову.

Детальні суті проведених операцій по рахунках:
Я, зароблені ОСОБИСТІ кошти, використовував на покупку речей та послуг для особистих потреб, та перераховував ОСОБИСТІ гроші в інші нормальні банки де добре відносяться до клієнтів і не блокують рахунки просто так, а виясняють походження коштів без блокування рахунків.

Прошу розблокувати мої рахунки. Обіцяю що я особисто, моя сім'я та мої друзі обмежать взаємодію з вашим банком, якій не поважає своїх клієнтів.
Нагадую вам що кошти, які тимчасово знаходились на рахунках вашого Спекулятивного банка — є моєю особистою власністю.

Зараз читаю відгуки про ваш некомпетентний банк на finance.ua та minfin.com.ua, бачу там такі заголовки: «Шахрайський банк», «ПУМБ воры!!!», «Хамство працівників, некомпетентність працівників до військового», «Банк игнорщик, блокируют счета.», «Утримують незаконно кошти!» і т.д.
Бачу я не один якій не задоволений відношенням до клієнтів.

Для використання мною послугами вашого банку прошу надати письмове пояснення — на ім'я — Павла Євгенійовича з власним підписом та повинні містити: 
— ПІП та паспортні дані   Голови правління та його заступників;
— Детальні суті проведених операцій по використанню моїх ОСОБИСТИХ коштів які знаходяться на рахунках вашого банку;
— данні власників вашого банку та джерела походження їх коштів;
— копію річного фінансового звіту.

До цього листа, 3-й раз, надаю копії документів:
— копію податкової декларації платника єдиного податку за 2023 рік
— квитанцію № 2 з податкової та Пенсійного фонду о вдалому прийняті пакету декларації
— ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 20 лютого 2024, 12:50
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про роботу нашого банку. Ми неодмінно розберемось в даній ситуації детальніше та надамо Вам вичерпну відповідь електронною адресою офіційним листом.
Полезный комментарий
PUMB 21 лютого 2024, 11:56
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Александр Явдохин 20 лютого 2024, 0:55
Потрібно було оплатити услуги провайдера Фрегат.Я звернувся в банк і мені сказали як і де оплатити в своєму кабінеті, а саме зайти в оплати, вибрати з наявних шаблонів компанію (в моєму випадку Фрегат), написати суму та натиснути «оплатити», шо я і зробив.В підсумку оплата не пройшла по причині невірно вказаним реквізитам банком провайдеру Фрегат.Коли звернувся до оператора з цією причиною, відправили посилання і сказали заповнити щоб відмінити оплату, що я і зробив. Далі приходе на електронний адрес відповідь від банка що для того щоб оформити заявку я повинен написати поштовий адрес того, кому пумб відправив мої кошти замість провайдера Фрегат і без цього повернення коштів не можливо і звісно я не знаю адреси того, кому пумб відправив мої кошти.В підсумку планую уйти з цього банку, хоча поки і через нього получаю зарплатню.Не рекомендую.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 20 лютого 2024, 9:41
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що у Вас склалася негативна думка про роботу нашого банку. Ми хочемо детальніше розібратися у даній ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 27 лютого 2024, 8:56
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Проблема вирішена
DmytroUKR 19 лютого 2024, 17:12
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Чарівна, 119
Я інколи займаюсь торгівлею в телеграм боті @wallet. Я торгував на P2P біржі й отримав блок картки за те що на мою картку надходять кошти від різних осіб. Заблокували доступ до застосунку. Я вже ходив до відділення та писав заяку й надав всі необхідні докази моєї діяльності. Всі ордери та інформацію про платежі й аккаунт. Але відповіді від банку все ще немає. Я отримую на цю картку заробітну плату. Якщо мені її не розблокують то мені буде ні на що жити. Також писав на e-mail, але відповіли що потрібно йти до відділення.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 19 лютого 2024, 18:21
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та повернемось до Вас з вичерпною відповіддю після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 22 лютого 2024, 12:32
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Олег Юрчишин 19 лютого 2024, 15:17
Відділення за адресою: Київ, вул. Княжий Затон, 2/30
Четыре момента:
1). В конце июня 2022 покупал ОВГЗ на сумму 10.000 долларов. Выдали карточку под это. Но не сказали, что чтобы получить доллары без комиссии нужно, чтобы деньги пролежали целый календарный месяц. Мне доллары пришли на карту от государства в конце июне 2023, а получить первую половину, я смог только в начале августа 2023. И только тогда мне сказал менеджер в банке, что такие условия, не до выдачи карты, а уже во время снятия. И также заверил, вот если бы вы у нас размещали депозит, тогда бы банк выдал вам все деньги без комиссии.
2. Разместил трех месячный депозит в евро на 5.000 в ноябре 2023. Пришел забирать в январе 2024. Оказывается, что без комиссии только 5.000 евро, а вот проценты которые набежали уже с комиссией.
3. Когда забирал деньги в январе 2023, заказывал наличку через приложение в телефоне, пообщался с оператором в телеграмме и через оператора заказал на отделение. Когда пришёл в кассу забирать, мне сказал кассир Демченко Мария, что так не нужно делать, нужно заказывать через кассу в отделении, только так клиент может получить наличные, которые заказал. Оказывается, что оператор в телеграм не знал, что через него это делать нельзя.
4. 13 февраля 2024 пришел специально в отделение и сказал, что в пятницу 16 февраля у меня заканчивается очередной депозит в 5.000 евро, и заказал деньги у кассира. Она переписала мои данные с паспорта и взяла мой номер телефона. В пятницу 16 февраля пришёл и получил первые 2.400 евро. Сегодня пришёл в 14:27, уже сидит другой кассир и говорит, денег нет. Ждите когда привезут. Я ей говорю, что Демченко Мария должна была отложить 2.400 для меня ёще в пятницу, но оказывается, что не отложила и скорее всего продала кому-то другому. В результате, придётся ещё раз сегодня идти в отделение.

Вывод. либо некомпетентные менеджеры, которые не знают важные условия о снятии иностранной валюты с карты, либо знают, но просто врут по указанию свыше. А также, некомпетентные кассиры, которые не знают, что можно заказывать деньги через приложение в телефоне, ну и также продают валюту другим клиентам вопреки тому, что я заказывал и деньги должны были меня ждать, а не я должен их ждать и ходить по несколько раз в отделение.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 19 лютого 2024, 16:16
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів нашої перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 21 лютого 2024, 14:26
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Вячеслав Карабиць 15 лютого 2024, 21:41
Звернувся до ПУМБ за послугою про сплату штрафу за порушення ПДР на суму 340 грн. У банку оператор провів цю операцію, однак до сьогоднішнього дня штраф числиться як не сплачений і вже не 340 грн., а 680 грн. Я звернувся до банку де мені відповіли, що платіж проведений повернення не було. Хоча при уточненні у спеціалістів я з’ясував, що у квитанції не вказали код бюджетної класифікації, номера авто і ПІБ порушника як вимагає Держказначейство. Тому штраф залишився несплаченим. Тепер через таких працівників мені штраф обійдеться майже 1000 грн. Не раджу звертатись до цього банку з таким питанням. Штраф обійдеться у тричі дорожче!!!
ПУМБ
Відповідь банку
16 лютого 2024, 9:36
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 4 березня 2024, 14:15
Вітаємо!
Ми провели детальну перевірку та хочемо повідомити, що касиром квитанція була заповнена коректно разом з кодом бюджетної класифікації. В такому випадку, рекомендуємо звернутись до Державної казначейської служби України для надання квитанції як доказ оплати штрафу, яку можете отримати у відділенні банку, де проводили операцію.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
YanOstOke 15 лютого 2024, 14:23
Відділення за адресою: Київ, вул. Н. Лаврухіна, 4
Завжди рада звертатися до відділення в трц Район. Співробітники привітно зустрічають та допомагають з вирішенням питань. В касі постійно є валюта для купівлі і продажу, не потрібно замовляти через гарячу лінію та створювати заявку через додаток. Вже кілька років є клієнтом банку жодного разу не розчарувалася в ПУМБ.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 15 лютого 2024, 14:27
Вітаємо!

Щиро дякуємо за довіру! Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами та обслуговуванням!
Проблема вирішена
Frank553 14 лютого 2024, 17:42
Заблокували рахунок, надіслали смс на вайбер, щоб звернувся в банк.
Пішов в банк, надав всі документи, через добу зателефонував співробітник і сказала, що не вистачає документів і допомогти більше не зможе. Вирішувати потрібно тільки на гарячій лінії, але туди я не можу зателефонувати так як заблокований у банку. Телефоную з другого номера телефону, проходжу 5 операторів, витратив на все це 20 хвилин, щоб почути, що заява в обробці і скинули трубку. Вирішити моє питання ніхто не може: співробітник в банку розводить руками, на гарячій лінії нічого не розуміють, а чат бот не можу написати, тому що заблокований мобільний застосунок.
ПУМБ
Відповідь банку
14 лютого 2024, 20:17
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 16 лютого 2024, 10:31
Вітаємо!

Після надання Вам всіх необхідник документів, що підтверджують джерела надходження коштів, по Вашим картковим рахункам було знято обмеження.

Радимо Вам уникати операцій по Вашим рахункам, які б могли містити ознаки шахрайських дій.
NickUA1983 13 лютого 2024, 19:03
Захотілося мені спробувати сервіс ПУМБ й отримати переказ через застосунок.
Все майже вийшло, тільки в застосунку наперед ніхто не попереджає, що отримання переказу після 18:00 години буде оброблено в наступний день)
Про це з‘являться повідомлення вже після проведення запиту. Те саме Ц відповіли в службі підтримки, якщо після 18:00, то очікуйте на зарахування в наступний день.
Сервіс)
Але вийшло диво, спробував цей переказ отримати через застосунок іншого банку — й все вийшло за 1 хвилину
Писати назву іншого банку не буду, аби не рахувалося як реклама
А для ПУМБ — це як трохи «розводняк»
Попереджайте про зарахування в наступний день не після запиту на виплату, а до нього!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 13 лютого 2024, 20:18
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми постійно покращуємо наш застосунок ПУМБ Online, роблячи його більш зручним для користування. Дякуємо за Ваш відгук, ми неодмінно врахуємо Вашу пропозицію щодо інформування про термін зарахування коштів та сподіваємося, що у майбутньому Ваша думка про роботу нашого банку зміниться на краще.
Полезный комментарий
PUMB 14 лютого 2024, 12:06
Вітаємо! Ми розглянули Вашу пропозицію та прийняли її до нашої уваги. Хочемо зазначити, що ми працюємо над можливістю прямої інтеграції з системою Western Union для можливості клієнтам здійснювати отримання переказу самостійно у застосунку ПУМБ Online. На даний момент, обробка заявки та виплата переказу здійснюється власноруч у робочі дні з 9:00 до 18:00.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.7 43.3
PLN 9.7 9.99
USD 39.5 39.99
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.7 43.3
PLN 9.7 9.99
USD 39.5 39.99
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝