×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 39.48 | 39.8295 |
EUR | 42.3 | 42.8504 |
Всі курси банку |
не дают вывести остаток
Коментарі (1)
заблокували рахунок і не виводять кошти
в чому виникає проблема розбити банку?
три тижні вже минуло, коли мені виведуть кошти?
Написати коментар
Швидка допомога у Viber
Написати коментар
Зачекайте… і знову зачекайте…
Я думаю банк не розбагатіє на дитячих грошах, а для себе зробив висновок, що служби підтримки в Монобанку НЕМАЄ…
13 ДНІВ ПРОЙШЛИ ПИТАННЯ БАНК НЕ ВИРІШИВ, А КОРМИТЬ КЛІЄНТІВ ОДНІМИ КАЗКАМИ… В такій же ситуації Приватбанк уже ввечері повернув мені кошти і не чекав 11 днів…
Залишився неприємний осад від спілкування з банком і роботи банку…
Буду закривати картку, щоб більше не спілкуватися з непрофесійною службою підтримки банку, надоїло слухати казки…
Коли клієнт здійснює покупку, то сума резервується на карті. Далі банк-еквайр надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок.
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін.
Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і маємо гарні новини для вас, вони написали вам всю детальну інформацію в особисті повідомлення в чаті
Коментарі (3)
Дар’я, табельний номер — 9968
Найкраща ваша співробітниця, ви просто зобов’язані її підвищити. Вона дуже сильно лаконічна, і дуже сильно терпелива.
Вона цілий день відповіла на мої дурні запитання, і робила це так, що навіть стала мені щось на кшталт друга. Хоча ні, вона стала справжньою подругою, відповідаючи на мої відверто дурні запитання (бо я не дуже тямлю в фінансах). І вона робила це з максимальним теплом. Вона робила це не як співробітник банку, і це її робота, вона робила це як справжній друг, який постійно приходить до тебе зі своїми дурними проблемами, а вона замість того щоб збіситися, і сказати який же все ж таки тупий — радісно, посміхаючись тобі допомагає! Не тому що їй за це платять, тому що вона гарна людина!!! Я ніколи її не бачив, і не побачу, але я впевнений, вона дуже гарна людина!!! За цей день у мене стало на одного друга більше, дякую вам Дар’я!
І коли наступного разу я буду писати в підтримку моно банка, я завжди буду сподіватись, що мені відповість вона — Дар’я, табельний номер, 9968. Але, це навряд чи станеться, і це наша з нею драма… Щойно знайшовши друга, подругу, я втратив її в павутині інтернету…
Але вона дуже скоро стане комусь іншому, іншою подругою, яка дбайливо піклується про його, або її фінансову грамотність
Абонент Монобанка, Андрій
Слава нації!!!
Коментарі (3)
Монобанк испортился
Помогите вернуть денежные средства, так как Монобанк держит их и не отдаёт моей матери.
Ми самі не любимо зайву бюрократію, але за законом ми зобов'язані запитати документи, що підтверджують джерела походження даних коштів.
На поточний момент питання знаходиться у колег в роботі.
Фахівці нададуть зворотний зв'язок клієнтові, як буде нова інформація
Коментарі (16)
Банкомат ПриватБанк деньги списал, а деньги не выдал
Но почему я должен ждать 60 дней деньги из-за ошибки банка, на самом банкомате было написано что ждать до 14 дней как я помню, а Моно дал 60 дней…и вот месяц тишина, а лишь завтраки что ждать 60 дней.
Почему такой вопрос решается так будто я облажался перед банкоматом.
Было сказано что если 1 апреля сумма не зайдет то банк отправил заявку на разжалобу, спустя почти месяц после этой заявки даже уведомление не пришло.
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком
Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і маємо гарні новини для вас, написали вам всю детальну інформацію в особисті повідомлення
Коментарі (20)
заблокували та забули
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Написати коментар
Заморожені кошти на МоноБанку , які мені не можуть вивести тиждень часу!
Повірте, ми самі не любимо зайву бюрократію, але за законом ми зобов'язані отримати від вас документи, що підтверджують джерела походження даних коштів
На поточний момент питання знаходиться у колег в роботі
Очікуйте, будь ласка, зворотний зв'язок
Написати коментар
МоноБанк заблокував кошти і не дає вивести їх
На поточний момент триває перевірка. Передали запит колегам, по можливості її пришвидшити.
Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація
Коментарі (1)
Негайно відгукніться на мій запит на рахунок Повернення Коштів
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Нам шкода, що переказ залишку коштів зайняв більше часу ніж планувалось.
Сьогодні бачимо колеги прийняли від вас нову заяву на переказ залишку коштів, питання в роботі.
Передали запит колегам по можливості прискорити переказ
Коментарі (1)
Жахлива робота клієнтської підтримки монобанку
Минулого тижня продала картину на аукціоні у Празі, монобанку надала договір між мною та організатором аукціону, також документ, що підтверджує купівлю картини та інвойс.
Окрім відкрито тупих запитів, щоб я ще скинула свій диплом, просять документ, що я дійсно є автором картини, причому в документах, які їм вже відправила, це буквально пишеться, навіть у самій назві картини присутні моє ім'я та прізвище.
Раджу керівництву монобанку більш ретельно вибирати працівників, а не лінивих неосвічених людей. Або може ви це робите спеціально?
Я докладу зусиль і передам листування з працівниками монобанку, а також документами які я їм надала, на перевірку в НБУ щоб вони могли зробити свій висновок.
Ми передали ваші звернення на перевірку якості їх проведення та вживемо заходів.
На поточний момент банк розглядає надані вами документи.
Ми передали запит колегам по можливості прискорити перевірку.
Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація
Коментарі (2)
монобанк краде в мене мої гроші протягом двох років!
Ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Додатково ми передали сигнал колегам стосовно залишку коштів та розірвання депозитного договору.
Колеги зв'яжуться з вами для надання детальної інформації
Коментарі (2)
монобанк уже не тот
На зараз у вас значиться тривале прострочення по карті.
Ми не нараховуємо штрафи та пені при невнесенні мінімального платежу згідно з постановою НБУ, але це не скасовує внесення платежів та списання відсотків навіть у період воєнного стану
На жаль, ми не можемо запропонувати вам реструктуризацію на ваших умовах.
Тому рекомендуємо вам якомога швидше погасити заборгованість в повному обсязі
Коментарі (7)
Сервіс огидний, тех підтримка нічого не вирішує
Дійсно, без згоди отримувача у нас відсутня можливість повернути вам кошти
Рекомендуємо вирішити питання з одержувачем коштів, якщо у вас є така можливість, або ж звернутися до Цивільного суду. Уточнити контакти цивільного суду в вашому регіоні можна на сайті судової влади України https://court.gov.ua/.Ви маєте право стягувати безпідставно отримані кошти з неналежного одержувача, керуючись ст. 1212 Цивільного кодексу України
Коментарі (9)
Зняли кредитний ліміт безпричинно!
Наш банк аналізує багато факторів, які можуть вплинути на встановлення кредитного ліміту. На жаль, зараз ми не можемо вам запропонувати кредитний ліміт
Це рішення не остаточне, ліміт в майбутньому може встановитися, про що ми обов'язково повідомимо
Також, звертаємо вашу увагу, що сьогодні об 11:10 надсилали вам повідомлення, про зміну кредитного ліміту
Коментарі (3)
Мошенник Войченко Виталий
Карта моно банка 5375 4141 1336 5265
Войченко Виталий Александрович
Тел +380668138260
+380961412578
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Написати коментар
Заблокировали карточку из-за «Нетипових операцій».
За вимогою НБУ, ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Передали запит колегам, по можливості пришвидшити перевірку.
На поточний момент питання вирішене
Коментарі (1)
Жахливий банк monobank
Добре заблокували мою картку із моїми коштами, тобто в мене кошти заморожені і я з ними аж нічого не можу зробити, я написав «я хочу розірвати з вами всі договори і припинити з вами співпрацю, та прошу надати підпис заяви про виведення залишку коштів на мої інші рахункі» підписав я першу заяву на виведення коштів на мої інші рахунки, регламент якої складає до 3-ох робочих днів, окей зачекав я 3-ри робочі дні, а толку аж ніякого і так по кругу вони мене ганяли з цими заяви місяць і досі толку аж ніякого. Кормлять своїми повідомленнями про очікування або ж «ми переводили кошти вони повернулись назад» також я питав в тех підтримки того банку на якій мали «надійти кошти» на що мені скала що ніяких переводів і не було. При всій повазі, але це позор «monobank»
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Нам шкода, що переказ залишку коштів зайняв більше часу ніж планувалось. На жаль, за вашою першою заявою, банк-отримувач повернув переказ.
Зараз бачимо колеги прийняли від вас нову заяву на переказ за іншими реквізитами, питання в роботі.
Передали запит колегам по можливості прискорити переказ
Коментарі (21)
Рекламация
В залежності від типу комісії, яку вибрав відправник, а також від кількості банків по «трасі» платежу і їх умов обслуговування кореспондентських рахунків, можуть виникати додаткові комісії.
Згідно стандартів SWIFT існують такі типи комісії:
— тип OUR — всі витрати (комісії) сплачує відправник;
— тип SHA — витрати (комісії) відправника платежу сплачує відправник, інші витрати, що виникають (комісії) — одержувач;
— тип BEN — всі витрати (комісії) за платежем оплачує одержувач
Ми розуміємо, що вам би хотілося знати точну суму надходження, але, на превеликий жаль, гарантувати надходження повної суми може тільки використання типу комісії OUR (або, в деяких випадках — послуги «Guaranteed OUR»)
В вашому випадку відправник обрав тип комісії SHA, через що в наш банк надійшла сума менша, ніж була відправлена. Після повернення платежу також була утримана банками посередниками комісія, про ці комісії детальніша інформація є у банка, з якого переказ було надіслано та якому повернуто
За повернення платежу ми зі свого боку комісію не утримували і повернули ту суму, що надійшла до банку
Коментарі (1)