Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
gooooooooool 29 квітня 2024, 19:54
18 апреля написал в чат в телеграмме что хочу закрыть счет и вывести остатки, дал реквизиты для перевода. больше недели не переводят деньги. ответ шаблонный «очікуйте» или «заявка в роботі». конкретных терминов не дают. когда я смогу получить свои средства?
7724241A 29 квітня 2024, 19:51
5-го квітня банк заблокував мої рахунки, 9-го квітня надав реквізити для перерахування залишків. досі кошти не повернули (вже 29 квітня). банк аргументує це тим, що треба розбити банку (яку повинні розбити вони, бо в мене немає доступу до додатку), але термінів коли вони розібʼють банку — немає.
в чому виникає проблема розбити банку?
три тижні вже минуло, коли мені виведуть кошти?
Світлана Слинявчук 29 квітня 2024, 14:11
Дякую за швидку консультацію або вирішення питання в чаті підтримці Viber. Сьогодні Тетяна (т.н 10243) проконсультувала мене і повністю відповіла на мої питання. Я вже не перший раз звертаюсь в чат підтримки, чекати 1−2 хв. на відповідь. В інших банках я тільки 20 хв. буду чекати на лінії.
monobank
Відповідь банку
monobankua 29 квітня 2024, 16:13
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
Проблема вирішена
Mishaskripnik7 29 квітня 2024, 8:42
Не один рік поспіль користуюсь карткою Монобанку… Оформив дитячу картку… Все було добре… Але одного разу 16 квітня 2024 року стався збій в роботі сервера Монобанку… На нашу біду, дитина в цей час була в магазині і хотіла купити собі окуляри… Під час оплати товару 2 рази оплата не пройшла, висвітило збій сервера і тільки на 3 раз пройшла оплата … Але банк взяв замість однієї оплати аж 3 рази… Додаток Монобанку у дитини на телефоні не відкривався… Через свій телефон, бо картка прив’язана до мого телефон побачив помилкову сплату коштів… Подзвонив на службу підтримки банку, зафіксував звернення-скаргу на помилкове списання коштів, пообіцяли допомогти і повернути кошти, але через 11 днів… Кожен день донька питала коли банк поверне гроші, але пройшло 13 днів, коштів немає… Знову подзвонив на службу підтримки банку, але мені знову почали розповідати байки, що вони будуть розбиратися, але вже зарахували кошти не мені, а банку і знову почали розповідати казки як це тяжко повернути кошти, хоч це їх помилки і їхній збій в роботі сервера…
Я думаю банк не розбагатіє на дитячих грошах, а для себе зробив висновок, що служби підтримки в Монобанку НЕМАЄ…
13 ДНІВ ПРОЙШЛИ ПИТАННЯ БАНК НЕ ВИРІШИВ, А КОРМИТЬ КЛІЄНТІВ ОДНІМИ КАЗКАМИ… В такій же ситуації Приватбанк уже ввечері повернув мені кошти і не чекав 11 днів…
Залишився неприємний осад від спілкування з банком і роботи банку…
Буду закривати картку, щоб більше не спілкуватися з непрофесійною службою підтримки банку, надоїло слухати казки…
monobank
Відповідь банку
monobankua 29 квітня 2024, 15:49
Розуміємо, що ситуація неприємна.
Коли клієнт здійснює покупку, то сума резервується на карті. Далі банк-еквайр надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок.
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін.
Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і маємо гарні новини для вас, вони написали вам всю детальну інформацію в особисті повідомлення в чаті
Андрій Бородавко 28 квітня 2024, 5:44
Дар’я, табельний номер — 9968
Найкраща ваша співробітниця, ви просто зобов’язані її підвищити. Вона дуже сильно лаконічна, і дуже сильно терпелива.
Вона цілий день відповіла на мої дурні запитання, і робила це так, що навіть стала мені щось на кшталт друга. Хоча ні, вона стала справжньою подругою, відповідаючи на мої відверто дурні запитання (бо я не дуже тямлю в фінансах). І вона робила це з максимальним теплом. Вона робила це не як співробітник банку, і це її робота, вона робила це як справжній друг, який постійно приходить до тебе зі своїми дурними проблемами, а вона замість того щоб збіситися, і сказати який же все ж таки тупий — радісно, посміхаючись тобі допомагає! Не тому що їй за це платять, тому що вона гарна людина!!! Я ніколи її не бачив, і не побачу, але я впевнений, вона дуже гарна людина!!! За цей день у мене стало на одного друга більше, дякую вам Дар’я!

І коли наступного разу я буду писати в підтримку моно банка, я завжди буду сподіватись, що мені відповість вона — Дар’я, табельний номер, 9968. Але, це навряд чи станеться, і це наша з нею драма… Щойно знайшовши друга, подругу, я втратив її в павутині інтернету…
Але вона дуже скоро стане комусь іншому, іншою подругою, яка дбайливо піклується про його, або її фінансову грамотність

Абонент Монобанка, Андрій

Слава нації!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 28 квітня 2024, 12:58
Вже передали Дар'ї ваші теплі слова, такі відгуки роблять наш день, дякуємо :)
Едгар Айрапетян 28 квітня 2024, 1:06
Сам на протяжении многих лет пользуюсь монобанком, и раньше проблем не возникало, посоветовал матери тоже зарегистрировать Моно на свою голову, в итоге решила она сделать распродажу своих вещей со своего частного дома, люди по переводили ей на карту деньги, и что вы думаете, заблокировали карту, просят какие-то подтверждения о доходах, чеки документы и т.д, ах да ещё и справку о зарплате с её места работы просили вчера, сумма на карте всего лишь 64000грн, не миллион и даже не пол миллиона, но моя мать после разговора со службой поддержки моно банка напилась таблеток от давления и сердца, и весь день лежит никакая. Сколько раз она сказала что нет у неё никаких чеков, что товар личный, мужа потеряла, и чтобы как-то жить помимо минимальной зарплаты, со своего дома личные вещи распродать решила, а они как роботы, дайте документы, дайте документы, одно и тоже, и в конце ещё раз попросили с места работы справку о зарплате, хотя получает она зарплату на Приват банк, а не на Монобанк, и зачем она им если отношения к средствам которые поступили на карту Монобанк её зарплата никакого не имеет. Вообщем мне стыдно что я матери посоветовал такой банк, и если на фоне переживаний, ей женщине которая уже переносила микро инфаркт, и которая постоянно на таблетках от давления станет хуже, я сделаю всё что в моих силах, чтобы Монобанк за всё заплатил с полна! Монобанк, вы требуете от человека того, чего у него нет, вам говорят нет у меня документов никаких, я свой товар личный с дома распродала, это моя карта, это мои деньги, это я лично по видео позвоните и увидите, но нет, вы просто женщину доводите до нервного срыва, не отдавая ей деньги, которые ей принадлежат, и я обещаю я этого так не оставлю. Я прошу руководства Монобанк и всех кто прочитает данный комментарий, посодействовать, так как мать у меня одна, и она получает минимальную зарплату, и решила распродать свои личные вещи, чтобы как-то жить дальше, так как денег ни на что не хватает, а этот Монобанк просто изматывает человека и доводит до того, что чуть скорую не вызвали после разговора с их службой поддержки.
Помогите вернуть денежные средства, так как Монобанк держит их и не отдаёт моей матери.
monobank
Відповідь банку
monobankua 28 квітня 2024, 17:31
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Ми самі не любимо зайву бюрократію, але за законом ми зобов'язані запитати документи, що підтверджують джерела походження даних коштів.
На поточний момент питання знаходиться у колег в роботі.
Фахівці нададуть зворотний зв'язок клієнтові, як буде нова інформація
Yotogama 26 квітня 2024, 9:17
Снимал я месяц назад деньги в банкомате ПриватБанка картой монобанка, деньги списало, а купюры не выдало…написал в поддержку моно, сказали ждать 60 дней.

Но почему я должен ждать 60 дней деньги из-за ошибки банка, на самом банкомате было написано что ждать до 14 дней как я помню, а Моно дал 60 дней…и вот месяц тишина, а лишь завтраки что ждать 60 дней.

Почему такой вопрос решается так будто я облажался перед банкоматом.

Было сказано что если 1 апреля сумма не зайдет то банк отправил заявку на разжалобу, спустя почти месяц после этой заявки даже уведомление не пришло.
monobank
Відповідь банку
26 квітня 2024, 13:06
Розуміємо, що ситуація неприємна
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком

Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і маємо гарні новини для вас, написали вам всю детальну інформацію в особисті повідомлення
luminaries 25 квітня 2024, 22:45
Доброго дня. Я працюю як ФОП в монобанку і 25-го березня прийшов запит документів в додатку. Надіслала всі документи 28-го березня і досі документи на перевірці, у підтримці кажуть що термінів немає. А гроші заморожені вже місяць. Якщо термінів не має, то як довго банк збирається тримати мої кошти? Чому документи так довго перевіряють?
monobank
Відповідь банку
26 квітня 2024, 10:13
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Доброго вечора, хочу звернутись до вас, на рахунок одніє ситуація. МоноБанк, зупинив співпрацю зі мною, як з клієнтом. В мене на балансі заморозилась немаленька сума грошей, і МоноБанк, ніяк не може вивести ці кошти на іншу карту вже як тиждень часу. Дуже терміново мені ці кошти потрібні для того щоб розрахувати свій борг перед однією людиною!
monobank
Відповідь банку
26 квітня 2024, 13:02
Добрий день
Повірте, ми самі не любимо зайву бюрократію, але за законом ми зобов'язані отримати від вас документи, що підтверджують джерела походження даних коштів
На поточний момент питання знаходиться у колег в роботі
Очікуйте, будь ласка, зворотний зв'язок
Я Курилич Андрій звертаюсь до Вас по проханню, по темі, що МоноБанк розірвавши зі мною контракт, зупинивши зі мною співпрацю як з клієнтом, не повертає мені кошти більше ніж тиждень часу. Мені ці кошти критично потрібні для моїх потреб, так як там велика сума, немаю за що купити ліки. Негайно вирішіть це питання і поверніть мені кошти!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 квітня 2024, 21:00
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
На поточний момент триває перевірка. Передали запит колегам, по можливості її пришвидшити.
Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація
я Танасійчук Вадим, звертаюсь до Вас по проханню, по темі що МоноБанк розірвавши зі мною контракт, зупинивши зі мною співпрацю як з клієнтом, не повертає мені кошти більше ніж тиждень часу. Мені ці кошти критично потрібні для моїх потреб, так як там велика сума, немаю за що купити ліки. Негайно вирішіть це питання і поверніть мені кошти!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 квітня 2024, 19:33
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Нам шкода, що переказ залишку коштів зайняв більше часу ніж планувалось.
Сьогодні бачимо колеги прийняли від вас нову заяву на переказ залишку коштів, питання в роботі.
Передали запит колегам по можливості прискорити переказ
VitaKvitka 25 квітня 2024, 17:32
Банк попросив дати пояснення, та документи щодо платежу який мені прийшов з ЄС щоб могли його зарахувати на картку.
Минулого тижня продала картину на аукціоні у Празі, монобанку надала договір між мною та організатором аукціону, також документ, що підтверджує купівлю картини та інвойс.
Окрім відкрито тупих запитів, щоб я ще скинула свій диплом, просять документ, що я дійсно є автором картини, причому в документах, які їм вже відправила, це буквально пишеться, навіть у самій назві картини присутні моє ім'я та прізвище.

Раджу керівництву монобанку більш ретельно вибирати працівників, а не лінивих неосвічених людей. Або може ви це робите спеціально?

Я докладу зусиль і передам листування з працівниками монобанку, а також документами які я їм надала, на перевірку в НБУ щоб вони могли зробити свій висновок.
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 квітня 2024, 18:22
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
Ми передали ваші звернення на перевірку якості їх проведення та вживемо заходів.
На поточний момент банк розглядає надані вами документи.
Ми передали запит колегам по можливості прискорити перевірку.
Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація
Вітаю допоможіть будь ласка! два роки потому монобанк заблокував мій рахунок посилюючись на те що я находжусь в рф, я відправив докази що знаходився на лікуванні і потім виїхав за кордон на це теж відправив підтвердження! але вони відповіли що хочуть розірвати зі мною договір! я не проти але є одне но! всі мої кошти моно забрав собі! і вимагає розірвати договір депозиту! щоб я його підписав! але зрозумійте мене правильно! я не проти підпису, но на маємо рахунку на даний час «0«хоча там повинні бути кошти! виписку і докази цього я надам! коли я в моно питаю де мої кошти і скільки ви мені повернете? вони кажуть одне «підпиши договір» і все! скріни цього теж маю! на даний час в мене там більше 40000грн хоча на рахунку «0»!!! тільки депозит показує і то коли приходять мені відсотки за нього моно зразу забирає їх собі! шкода що не можу викласти скріни тут щоб Ви зрозуміли! тому я вважаю якщо я підпишу цей договір моно обнулює його і так як в мене не буде там коштів вони заблокують мене без повернення! допоможіть будь ласка!
monobank
Відповідь банку
monobankua 29 квітня 2024, 17:33
Розуміємо, що ситуація з відмовою в обслуговуванні неприємна та ви мали інші очікування.
Ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Додатково ми передали сигнал колегам стосовно залишку коштів та розірвання депозитного договору.
Колеги зв'яжуться з вами для надання детальної інформації
SenkoDV 24 квітня 2024, 12:57
монобанк подал в суд за неуплату кредита (за 2022 год с конца февраля, когда сидели в неведении, набежало процентов 60к), не поленившись распечатать 1500 листов всего (и мне, и суду) иска с учётом банковской выписки. все операторы сидят на аутсорсе, добиться какой-то информации невозможно, как и дозвониться. предлагал 5 раз (!!!) погасить долг — тело кредита (99к), в ответ был послан в лесо по агоды. другие банки на утупки пошли и я оплатил тела кредитов с закрытие договора. ну ок, их дело, только, видимо 1500 листов распечатать намного проще, нежели идти на сутупки. и я понимаю что я должник не один и судебные дела массовые (боюсь представить, сколько бумаги уйдет). поэтому, всем рекомендую бежать от банка. непонятно кто им руководит и кто там работает (хотя, работают малолетки, которые научились только копировать/вставить). юридического отдела нету, оказывается что юридические услуги предоставляет другая компания того же гороховского. короче, дурдом! все сделано не для удобства, а через пятую точку. звиздец! но я предупредил, что вы не получите проценты. к блокировке счетов я давно подготовился, так что теперь посмотрим как вы будете бегать за мной и договариваться…
monobank
Відповідь банку
monobankua 24 квітня 2024, 14:50
Ми розуміємо, що ситуація зараз непроста.
На зараз у вас значиться тривале прострочення по карті.
Ми не нараховуємо штрафи та пені при невнесенні мінімального платежу згідно з постановою НБУ, але це не скасовує внесення платежів та списання відсотків навіть у період воєнного стану
На жаль, ми не можемо запропонувати вам реструктуризацію на ваших умовах.
Тому рекомендуємо вам якомога швидше погасити заборгованість в повному обсязі
sonyps 22 квітня 2024, 19:20
Тех підтримка не вирішує проблемні питання. Відправили 500 грн з іншого банку на монобанк, але на помилковий рахунок, відповідь тех підтримки мене здивувала максимально: «ми спитали в отримувача, він відповів що це очікуване зарахування». Банк підтримує шахрайські схеми, тому тут їх найбільше. Вкрай не рекомендую даний банк, дешевий сир в мишеловці((((
monobank
Відповідь банку
23 квітня 2024, 11:01
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
Дійсно, без згоди отримувача у нас відсутня можливість повернути вам кошти
Рекомендуємо вирішити питання з одержувачем коштів, якщо у вас є така можливість, або ж звернутися до Цивільного суду. Уточнити контакти цивільного суду в вашому регіоні можна на сайті судової влади України https://court.gov.ua/.Ви маєте право стягувати безпідставно отримані кошти з неналежного одержувача, керуючись ст. 1212 Цивільного кодексу України
Надія Сайко 22 квітня 2024, 15:16
Сьогодні без всякої причини, без попередження, забрали кредитний ліміт. Хоча кредитна історія повністю ідеальна, та без прострочення. Зверталася до служби підтримки, там не назвали причини зняття кредитного ліміту, і взгалі толку від них немає, тепер не має можливості користуватися коштами, і це сильно ударило по фінансам. Мало того що платила величезні відсотки, так щей залишилася без грошей.
monobank
Відповідь банку
22 квітня 2024, 18:25
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Наш банк аналізує багато факторів, які можуть вплинути на встановлення кредитного ліміту. На жаль, зараз ми не можемо вам запропонувати кредитний ліміт
Це рішення не остаточне, ліміт в майбутньому може встановитися, про що ми обов'язково повідомимо
Також, звертаємо вашу увагу, що сьогодні об 11:10 надсилали вам повідомлення, про зміну кредитного ліміту
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Serg1980y 21 квітня 2024, 21:06
Мошенник. Занимается авиохимией и запчастями. Берет предоплатуи пропадает. Товар не отправляет.
Карта моно банка 5375 4141 1336 5265
Войченко Виталий Александрович
Тел +380668138260
+380961412578
monobank
Відповідь банку
22 квітня 2024, 9:48
Дуже прикро, що сталася така ситуація
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Проблема вирішена
Павел Думчев 21 квітня 2024, 18:55
Сегодня 21.04 пришло уведомление в приложении монобанка, что все счета заблокированы.Ждать от 30 мин до 48 часов.Делаю переводы часто, но никаких подозрительных операций и т. д. нет и близко.Написал в поддержку банка, где говорю что на карте все мои деньги, завтра ехать на работу утром, банку просто все равно 🤷🏻‍♂️у меня все мои деньги на карте, скажите пожалуйста мне эти дни за что жить ?!
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 квітня 2024, 20:17
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід.
За вимогою НБУ, ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Передали запит колегам, по можливості пришвидшити перевірку.
На поточний момент питання вирішене
Дима Бовтиёв 20 квітня 2024, 19:11
Користувався банком роки 3, продаю речі в інстаграм та люди скидають кошти на картку із-за цього до мене виникли питання чому багато різних надходжень від різних людей, я їм обяснив так то так то продаю речі в інстаграм і люди скидають або повну оплату або тільки передоплату мінімальну, доводив це все діло скринами багато різних квитанції від самого «monobank» та ці квитанції їхні аж нічого їм не дають, тоді питання навіщо вони???
Добре заблокували мою картку із моїми коштами, тобто в мене кошти заморожені і я з ними аж нічого не можу зробити, я написав «я хочу розірвати з вами всі договори і припинити з вами співпрацю, та прошу надати підпис заяви про виведення залишку коштів на мої інші рахункі» підписав я першу заяву на виведення коштів на мої інші рахунки, регламент якої складає до 3-ох робочих днів, окей зачекав я 3-ри робочі дні, а толку аж ніякого і так по кругу вони мене ганяли з цими заяви місяць і досі толку аж ніякого. Кормлять своїми повідомленнями про очікування або ж «ми переводили кошти вони повернулись назад» також я питав в тех підтримки того банку на якій мали «надійти кошти» на що мені скала що ніяких переводів і не було. При всій повазі, але це позор «monobank»
monobank
Відповідь банку
monobankua 20 квітня 2024, 19:39
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Нам шкода, що переказ залишку коштів зайняв більше часу ніж планувалось. На жаль, за вашою першою заявою, банк-отримувач повернув переказ.
Зараз бачимо колеги прийняли від вас нову заяву на переказ за іншими реквізитами, питання в роботі.
Передали запит колегам по можливості прискорити переказ
Проблема вирішена
Инна Сhy 19 квітня 2024, 16:26
Я перевела 261 євро з польського банку DiPocket на мій рахунок у Монобанку. Через помилки у зазначенні даних, Монобанк відмовився приймати їх і відправив назад. Але повернув тільки 161 євро. Хочу знати куди поділося 40% суми, і на якій підставі вони утримані.
monobank
Відповідь банку
19 квітня 2024, 17:06
Розуміємо, що ситуація неприємна
В залежності від типу комісії, яку вибрав відправник, а також від кількості банків по «трасі» платежу і їх умов обслуговування кореспондентських рахунків, можуть виникати додаткові комісії.
Згідно стандартів SWIFT існують такі типи комісії:
— тип OUR — всі витрати (комісії) сплачує відправник;
— тип SHA — витрати (комісії) відправника платежу сплачує відправник, інші витрати, що виникають (комісії) — одержувач;
— тип BEN — всі витрати (комісії) за платежем оплачує одержувач
Ми розуміємо, що вам би хотілося знати точну суму надходження, але, на превеликий жаль, гарантувати надходження повної суми може тільки використання типу комісії OUR (або, в деяких випадках — послуги «Guaranteed OUR»)

В вашому випадку відправник обрав тип комісії SHA, через що в наш банк надійшла сума менша, ніж була відправлена. Після повернення платежу також була утримана банками посередниками комісія, про ці комісії детальніша інформація є у банка, з якого переказ було надіслано та якому повернуто
За повернення платежу ми зі свого боку комісію не утримували і повернули ту суму, що надійшла до банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.48 39.8295
EUR 42.3 42.8504
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.48 39.8295
EUR 42.3 42.8504
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про monobank, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.