Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Margarita07 8 травня 2024, 15:07
Заблокували рахунок майже 2 місяці тому.
Пишуть, що терміни перевірки фінансового моніторингу можуть бути до 60 днів, хоча в законі на який посилається банк вказані взагалі інші терміни.
Всю інформацію про походження коштів, яка в мене є, я надала.
На щоденні прохання прискорити перевірку банк не реагує. Залишили людину без коштів на життя і байдуже.
До цієї ситуації була цілком задоволена банком і саме планувала стати платиновим клієнтом, а зараз в неприємному шоці від того що відбувається.
Якщо ситуація не вирішиться найближчим часом, то надія залишається на заяву в НБУ або ж вже звернення до суду.
monobank
Відповідь банку
8 травня 2024, 16:44
Розуміємо, що ситуація неприємна
Наразі питання в роботі у наших колег, щойно у нас буде нова інформація — ми з вами зв'яжемось
Також, колеги готують офіційну відповідь за вашим запитом
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Saface 8 травня 2024, 11:23
У мене вже були раніше проблеми з величезними затримками SWIFT переказів
https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/review/358882
, але після того як Монобанк все-таки пішов на зустріч і зробив запит до банку бенефеціару, наступні перекази були як і раніше дуже швидкими. Ну ось пройшло зовсім небагато і знову почалося, переказ був зроблений 1 травня і досі не отриманий. Прохання монобанку допомогти з цим питанням. Відразу кажу, що відправник WISE рекомендує звернутися саме до банку одержувача, оскільки затримка саме з бенефеціаром Монобанку.
monobank
Відповідь банку
8 травня 2024, 12:13
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Камал Петров 6 травня 2024, 16:54
Тупо заблокували картку. Без пояснень. Застряг в іншому місті без копійки в кармані. Кажу що не маю каштів навіть купити продукти в магазині. Відповідь чекайте 48 годин. Інших варіантів немає. 0983219660 Анатолій.
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 травня 2024, 19:47
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
Передали запит колегам, по можливості пришвидшити цей процес, та на поточний момент питання щодо обмежень вирішене
Полезный комментарий
Камал Петров 6 травня 2024, 23:32
Вопрос решился. Карту розлокировали и я смог купить продукты :)
didukh 5 травня 2024, 18:51
Був кредитний ліміт 15000 грн, його майже повністю використали. Потім поповнили картку на 9000 грн, щоб користуватись ними в рамках кредитного ліміту. Банк повністю заблокував використання даних коштів не повідомивши про нову суму ліміту, хоча мав би це зробити в рамках договору. Дуже не рекомендую банк, якщо хочете зберегти свої кошти.
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 травня 2024, 11:37
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк аналізує багато факторів, які можуть вплинути на встановлення кредитного ліміту або на зміну суми ліміту.
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yoos 4 травня 2024, 22:31
Купив гру у steam з картки моно, наче все добре.Зробив рефанд та гроші зникли!!!
Їх тупо вкрали! Та типо їх підтримка — втирають якісь несенітниці про підвязку месенджера якої по факту немає у їхньому сраному клієнті, та переводять стрілки на телефони на які зза кордону практично додзвонитися не можливо!
Вкрали 540 гривень паскуди, бо знають що я нічого не зможу звідси їм зробити!!!
https://postimg.cc/gallery/6Q9Dhkn

[url=https://postimg.cc/MM0Rzj8M][img]https://i.postimg.cc/MM0Rzj8M/Screenshot-2024−05−04−14−59−23−283-com-ftband-mono.jpg[/img][/url]

[url=https://postimg.cc/dZqC3tqW][img]https://i.postimg.cc/dZqC3tqW/Screenshot-2024−05−04−15−01−20−223-com-ftband-mono.jpg[/img][/url]

[url=https://postimg.cc/dLNCQYgB][img]https://i.postimg.cc/dLNCQYgB/Screenshot-2024−05−04−15−09−22−347-com-facebook-orca.jpg[/img][/url]

[url=https://postimg.cc/PNhY2Kmm][img]https://i.postimg.cc/PNhY2Kmm/Screenshot-2024−05−04−15−09−32−017-com-facebook-orca.jpg[/img][/url]

[url=https://postimg.cc/gn2RPJtj][img]https://i.postimg.cc/gn2RPJtj/Screenshot-2024−05−04−15−09−46−695-com-facebook-orca.jpg[/img][/url]

[url=https://postimg.cc/Sjr858rH][img]https://i.postimg.cc/Sjr858rH/sssmono.png[/img][/url]
monobank
Відповідь банку
5 травня 2024, 14:23
Дуже прикро, що у вас склалася така думка
Ми, на жаль, ніяк не можемо повпливати на зарахування коштів, оскільки є лише отримувачами їх
За правилами міжнародної платіжної системи терміни зарахування повернення на карту можуть варіюватися від 3 до 30 календарних днів
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 травня 2024, 12:54
Відгук не зарахований (на 07.05.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
OksanaSham 4 травня 2024, 14:36
Через виконавче провадження Монобанк заблокував мій рахунок. Я написала заяву державному виконавцю, щоб можна було використовувати кошти у сумі двох мінімальних заробітних плат. Виконавець погодив та надіслав повідомлення в банк через АСВП 15.04.2024 р. на розблокування рахунку на суму 14200 грн. Протягом 10 днів банк не відреагував на це повідомлення. Після мого звернення у службу підтримки Монобанку 26.04.2024 р., спеціалісти не знайшли відповідного повідомлення у системі АСВП. Опрацювання мого запиту тривало тиждень. Щоразу потрібно було більше часу працівникам банку, щоб вивчити це питання.
02.05.2024 р. виконавець повторно надіслав повідомлення банку на електронну пошту. Після моїх дзвінків таки знайшовся цей лист. Для розблокування рахунку він, як з’ясувалося, не підходить, бо виконавець не наклав ЕЦП. На лист банку, виконавець повторно надіслав запит на розблокування рахунку на суму 14200 грн через АСВП. Виявляється тепер, що Монобанк не може розблокувати мій рахунок отримавши повідомлення через АСВП.
Я протягом 20 днів не можу скористатися своєю заробітною платнею. Таке відношення зовсім не є на користь клієнтів. Складається враження, що банку вигідно не розблоковувати рахунки. Інші банки швидко реагують на повідомлення від виконавця та вирішують подібні питання протягом кількох годин.
monobank
Відповідь банку
6 травня 2024, 13:41
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
Колеги ще раз все детально перевірили та надали вам зворотний зв'язок в месенджері
innapcholko 4 травня 2024, 12:27
дайте возможность пользователям выбрать старый дизайн… все эти «красивости» с новым дизайном — как минимум тормозят и всякие «пестрости» режут глаза…
monobank
Відповідь банку
4 травня 2024, 14:31
Нам дуже шкода, що вам не сподобалися наші зміни у застосунку
Щоб повернутись до старого дизайну достатньо здійснити шлях: Головна сторінка — Владка «Ще» — Повернутись на старий дизайн
Звертаємо вашу увагу, що всі покращення та нові продукти будуть виходити тільки на новому дизайні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pirogkoff 4 травня 2024, 0:56
Пишу про тотальные решения судов в пользу монобанка, как это понимать? Тут явно замешана коррупционная составляющая. Мой адвокат и я в шоке от количества подобных решений в пользу монобанка. Банк бесцеремонно обворовывает людей, возьмём мое дело, мы всё перечитали и выяснили что я не точно вернул все взятые мною деньги, так ещё переплатил более 10тыс грн. Судьи просто не видят очевидных фактов, что бы мы им не доводили, я виду в этом коррупционную составляющую. Так не должно быть в демократической стране, мне и другим пострадавшим, как себя защитить, куда обратиться ?!
Проблема вирішена
autovova 3 травня 2024, 19:13
Оплата через Google Pay навіть в рахунок кредитних коштів проходить без комісії. Прирівнюється до оплати через касовий термінал в магазині. Монобанк взяв комісію 4116.20 грн. Мотивуючи що у них свої тарифи по деяких кодах МСС. Поки не пройшла оплата клієнт цього не знає. Дізнається вже по факту у виписці
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 травня 2024, 21:17
Діє комісія 4% від суми за купівлю облігацій поза застосунку монобанк, у рахунок кредитних коштів, оскільки МСС таких операцій входить до переліку квазі-кеш транзакцій.
Під цей МСС підлягають різноманітні ігрові організації, купівля облігацій та дорогоцінних металів. Такі умови присвоєння МСС застосовуються до всіх торгових точок.
Хотіли б звернути вашу увагу, що через застосунок monobank ви можете придбати облігації за рахунок власних коштів абсолютно без комісій.
Розуміємо, що ви не були готові до списання комісії.
Колеги вже передали запит розглянути ситуацію, що виникла, індивідуально, та зв'яжемось з вами як буде нова інформація.
woaaeu 3 травня 2024, 14:28
Вражений сервісом Монобанку! Недавно виникла проблема з доступом до мобільного банкінгу, але завдяки оперативній та ефективній підтримці з боку оператора Дениса, все було вирішено швидко. Дякую за звернення уваги та допомогу!
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 травня 2024, 17:17
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити інформацію
Проблема вирішена
KaterynaBurm 2 травня 2024, 17:15
В полном шоке. Нашла работу, там посоветовали открывать счет ФОП именно в Монобанке. Ну скачала приложение, счет открыла, вроде всё ок. Пришла первая зарплата в долларах. Перевела на гривневую черную Моно карту — 16К вышло. Через два дня попыталась маме отправить на Приват всю сумму, и тут бац — банк прерывает сотрудничество, а деньги теперь надо ждать непонятно сколько времени. Три дня остаток с ФОПа выводиться будет, а сколько потом еще ждать перевода всей суммы на другой счет — непонятно.

Полный бред. Я только скачала Моно и это официальная зарплата от компании, которая давно работает на рынке! По какому праву вы вообще удерживаете мои деньги? Не хотите видеть меня клиентом, ок, но замораживать честно заработанное и оставлять меня без зарплаты на неопределенный срок, во время войны — это просто за гранью. Семье пойти бомжевать, пока вы три дня переводите пару центов к общей сумме, потом у вас выходные, потом еще время для перевода на другой счет?

Хотя что я пишу, видела другие ответы к похожим жалобам — копи-паст. Ноль личного интереса. Просто ужас.

Пока продолжаю ждать, второй день заканчивается. Сам факт того, что это происходит — полнейшая дичь.
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 травня 2024, 19:00
Розуміємо, що ситуація з відмовою в обслуговуванні неприємна та ви мали інші очікування.
Передали дані колегам для детального аналізу.
Просимо вас звернутися до підтримки, щоб ми змогли допомогти у вирішенні питання
Полезный комментарий
KaterynaBurm 3 травня 2024, 17:01
Банк связался со мной еще раз, сказали, что пересмотрели решение и карта разблокирована. Проверила, так и есть, деньги на месте. Уточнила на всякий случай, всё ли я правильно делала с ФОПом, сказали, что да.

Всем спасибо за помощь и советы!
DHn 2 травня 2024, 12:48
Работали месяц назад теперь: unknown error. Мой банк сообщений о блокировке не присылает и деньги на картах есть. Тоже самое было в прошлом году и то же самое от поддержки: попробуйте другую карту, у скоринговой системы много факторов и точную причину назвать нельзя. В результате люди не могут получить деньги на помощь их же стране. Остается бесконечно пробовать авось опять заработают или не париться — извините ребята что денег для вашей цели у вас меньше чем могло бы быть: Монобанк это ваша проблема.
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 травня 2024, 18:11
Система безпеки автоматично перевіряє кожен платіж та ризикові можуть відхилятися з метою безпеки.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Проблема вирішена
Alexei10 2 травня 2024, 12:24
Заблокировали личный кабинет в монобанк. Обратился в поддержку монобанка, сказали что больше не хотят со мной сотрудничать и обслуживать меня. Я с радостью согласился разорвать договор с этим недобанком. 26.04.2024 я подписал заяву в личном кабинете о переводе остатка средств на другой счет в банке. Спросил когда будут переведены деньги? На что мне ответили что по регламенту этот процесс занимает до 3-Х рабочих дней, но они постараются сделать все как можно быстрее. Вот уже 02.05.2024 деньги от монобанка так и не пришли. Звоню в банк на горячую линию, спрашиваю по какой причине банк нарушает регламент перевода моих личных денег на счет в другом банке. На что мне сказали ждите до конца этого месяца, если деньги не придут набрать их еще раз. Никому не рекомендую пользоваться данным банком, так как средства они себе просто присвоили и отдавать не собираются. К тому же у банка есть регламент о котором они сами пишут и сами же его нарушают.
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 травня 2024, 14:32
Шкода, що виникла така ситуація.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Перепрошуємо, що переказ залишку коштів займає більше часу ніж планувалось.
Передали запит колегам по можливості прискорити переказ
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Determenant 2 травня 2024, 10:32
5375411422049085 Мошенник, берет предоплату — товар не отправляет.
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 травня 2024, 14:18
Вдячні про сигнал. Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Simpl 2 травня 2024, 8:55
Обслуживание все хуже и хуже, обращаешься с одним вопросом и три разных оператора будут вам рассказывать всякую чушь! Плюс дискриминация людей которые на оккупированной территории! Вы позорники Mono!
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 травня 2024, 10:59
Дуже шкода, що у вас склалась така думка.
Ми завжди намагаємося надавати лише якісний сервіс. Хочемо проаналізувати ваші діалоги зі співробітниками та допомогти у вирішенні питання.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Vlad Vladovich 1 травня 2024, 22:34
На диво нереально швидка робота фінмоніторингу. Зареєстрував фоп, відкрив рахунок, зайшло не мало оплат, відразу відреагував фінмон) надав всі документи по діяльності, задавали абсолютно всі уточнюючі питання, сторінки, як працюєте з клієнтами, скріншоти і т.д. Все надіслав, 20 хв — питання вирішено. Я в шоці) Щоб ви розуміли, діалог вівся в районі 20−00. Дай бог все і далі буде просто і клієнтоорієнтовано.
Доречі, за 5 років користування власною картою — ніяких проблем і питань.
Підприємцям однозначно рекомендую.

Наскільки задоволений роботою, що навіть не пожалкував часу написати відгук, Хоча ніколи цього не роблю)
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 травня 2024, 13:23
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
romaribak59 30 квітня 2024, 23:38
Операторка Аліна незважаючи на пізній час звернення, миттєво дала відповідь на питання та швидко допомогла вирішити проблему яка виникла (не через монобанк, якщо потрібно уточнювати що це надійний застосунок😅). Дякую велике за роботу та постійну підтримку своїх клієнтів❤️.
monobank
Відповідь банку
1 травня 2024, 13:28
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Анастасія Риган 30 квітня 2024, 16:47
Часто допомагають з вирішеннями проблем. Сьогодні так само дійшли до порозуміння, при чому в телефонному режимі. Шира подяка оператору Ірині🫶🏻
monobank
Відповідь банку
30 квітня 2024, 17:52
Дуже дякуємо за відгук!
gooooooooool 29 квітня 2024, 19:54
18 апреля написал в чат в телеграмме что хочу закрыть счет и вывести остатки, дал реквизиты для перевода. больше недели не переводят деньги. ответ шаблонный «очікуйте» или «заявка в роботі». конкретных терминов не дают. когда я смогу получить свои средства?
monobank
Відповідь банку
30 квітня 2024, 17:52
Приносимо вибачення за тривале вирішення питання
Зараз питання знаходиться у колег в роботі
Зробимо все, щоб якомога швидше його вирішити
Очікуйте, будь ласка, на зворотний зв'язок від колег
7724241A 29 квітня 2024, 19:51
5-го квітня банк заблокував мої рахунки, 9-го квітня надав реквізити для перерахування залишків. досі кошти не повернули (вже 29 квітня). банк аргументує це тим, що треба розбити банку (яку повинні розбити вони, бо в мене немає доступу до додатку), але термінів коли вони розібʼють банку — немає.
в чому виникає проблема розбити банку?
три тижні вже минуло, коли мені виведуть кошти?
monobank
Відповідь банку
30 квітня 2024, 17:51
Приносимо вибачення за тривале вирішення питання
На поточний момент питання вирішено, колеги написали вам в месенджері, для переказу коштів на рахунок в іншому банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.3 39.7994
EUR 42.65 43.2507
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.3 39.7994
EUR 42.65 43.2507
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝