Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Dmitrikk 17 квітня 2024, 11:42
Сьогодні не змогла зайти у додаток монобанку, звернулась у службу підтримки де мені відповіли що банк прийняв рішення про відмову у подальшому обслуговуванні. Причину повідомити не можуть через політику банку. Змінити також нічого не можна. Цим банком була задоволена та користувалась не один рік.
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 квітня 2024, 13:13
Приносимо вибачення за незручності
Нам шкода, що виникла така ситуація і ми прагнемо розібратися в цьому питанні.
Ми передали дані колегам на перевірку та банк вже переглянув рішення.
Сподіваємось, що надалі наша з вами співпраця приноситиме лише позитивні емоції
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Артем Артем 16 квітня 2024, 17:23
Подумайте кілька разів, перед тим як відкривати рахунок в цьому «банку». Наразі монобанк блокує всіх користувачів, які роблять перекази або отримують кошти від людей, які могли бути пов’язані з криптовалютою, і в результаті розриває договір в односторонньому порядку. Відповідно, ми розуміємо, навіть якщо ви не робили таких операцій, ви всеодно можете потрапити під блокування і ризикуєте заморозити особисті кошти від 3 до 60 діб, на що банк буде лише розводити руками, а потім ще й поставить клеймо (стаття 15) на ваші перекази.

Поки «гої» рахують свої копійки, монобанк затримує кошти «на перевірку» і запускає в оборот на свої потреби.

Зверніть увагу як зараз будуть писати заслані козачки в коментарях, який це гарний банк на їх думку))
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 квітня 2024, 18:07
Дуже шкода, що у вас склалась така думка.
За вимогою НБУ, ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні.
Это полный цирк и ущемление каких-либо прав. Я пользовался картой Монобанка более пяти лет. Позавчера я вывел ЗАРАБОТАННУЮ на криптобирже сумму, КОТОРАЯ ПО ЗАКОНАМ НАШЕЙ СТРАНЫ НЕ ОБЛАГАЕТСЯ, и мне просто заблокировали кабинет без каких-либо объяснений. В ответ мне сказали, что я рисковый клиент, т. е. человек, который зарабатывает умом и рискует, и для вас считается рисковым? С каких пор для вас сумма 60 тысяч гривен и 4 транзакции считаются подозрительными? Где мы живём и что будет дальше? Крайне не рекомендую сотрудничество, с топового банка скатились на бюрократическую помойку, которая просто блокирует своих клиентов, которые держали депозит и активно пользовались за границей. Слов просто не хватает, чтобы описать всю боль и разочарование, которые я пережил после таких унизительных обвинений и разрыва договора. НАДЕЮСЬ, У ВАС ОСТАНУТСЯ ТОЛЬКО ПЕНСИОНЕРЫ, КОТОРЫЕ БУДУТ ПЕРЕВОДИТЬ СУММЫ В ПРЕДЕЛАХ ОДНОЙ ТЫСЯЧИ ГРИВЕН, ЧТОБЫ У ВАС ТОЧНО НЕ БЫЛО ВОПРОСОВ!
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 квітня 2024, 16:53
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
31 марта пришло смс в приложение (заява, подтвердите что пользуетесь картой вы) подписал, спустя день-два просят подтвердить доходы отправил. Прошло время говорят от куда взяли деньги что бы заниматься криптовалютой, это подтвердить не могу так как официальных доходов нету. Вывел 48к грн через крипту все документы предоставил.
Уже 15 апреля, а баланс карты заблокирован. Техподдержка говорит одно и тоже заявка в роботе уже две недели. Деньги заморожены.
Техподдержкой недоволен не хотят решать проблему и помогать пользователям
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 квітня 2024, 10:39
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Ми передали запит колегам по можливості прискорити вирішення питання.
Та зв'яжемося з вами, як буде нова інформація
nnekhai 15 квітня 2024, 14:53
Звернувся декілька днів тому до підтримки, щоб зафіксували баг + вирішили проблему, надав відео та всі деталі. Пройшло більше 5 днів, ніхто мені не відписав повторно. Баг так і залишився. Отримати в додатку cvv неможливо через баг, а іншого варіанту отримати cvv немає, адже картка віртуальна. А підтримка лише годує своїми чергами та зафіксованим питанням)
monobank
Відповідь банку
15 квітня 2024, 19:00
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Сергій Каменчук 13 квітня 2024, 22:40
Якщо банк змінить рішення, то певно я вже ніколи не буду їх клієнтом. Я чесно користувався карткою, привів 5-ьох людей, радив всім, а як тільки почав купувати в телеграм криптовалюту (моє розуміння причини), мені відмовили в обслуговуванні. Чесно кажучи оскаржував би їхнє рішення. Тримав депозити по 300 тисяч. Отримую гарну зарплату і постійно користуюсь саме карткою моно, хоча зарплатня приходить до іншого банку
monobank
Відповідь банку
monobankua 14 квітня 2024, 11:09
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kvv29 13 квітня 2024, 18:32
Моно банк не перестає приємно дивувати.
Швидко, чітко (без води) пояснять, допоможуть 24/7.
Хочу подякувати Анастасії за допомогу (табельний номер 10393), обслуговування на найвищому рівні. Дякую що допомогли.
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 квітня 2024, 18:45
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
Normis 11 квітня 2024, 16:17
Користуюсь моно з 21 року, літом 22 року довелось взяти кредитний ліміт, справно перебував у пільговому режимі, потім вже у 23 році мені підвищили кредитний ліміт, тоді у мене була велика потреба у грошах, я справно виплачував обов’язкові мінімальні платежі і не тільки, щоб залишатись у пільговому режимі, але мене з ні з того ні з цього викинули і мені довелось платити щомісяця за відсотки які капали за вихід з пільгогового режиму, з якого я не виходив! У зв’язку з проблемами із ментальним здоров’ям, та складної фінансової ситуації у мене вийшла заборгованість, яку я трохи прострочив, але вчора оплатив, сьогодні помітив що не можу користуватись коштами, бо монобанк обмежив мені можливість користуванням кредитним лімітом, через що я маю заблоковані кошти і не маю на що жити, через це у мене стався припадок, бо мені потрібно приймати препарати, які я не зміг купити через монобанк. Нікому не рекомендую.
monobank
Відповідь банку
11 квітня 2024, 17:28
Розуміємо, що ви розраховували на ліміт
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
Це не остаточне рішення і в майбутньому ліміт може бути встановлено
19valeriii78 11 квітня 2024, 14:36
Прийшла черга розповісти і мою історію співпраці з монобанком.

Назва історії «Монобанк 05.12.2017−21.11.2022»

Був клієнтом з 05.12.2017. Все було добре. Будь які питання вирішувалися, але банк росте, клієнтів збільшується і сервіс починає хромати на обидві ноги!
07.09.2022 року отримую пуш повідомлення що мої рахунки заблокованно Виконавчою службою. Знаю на 300% що там все гаразд всеодно перевіряю на сайті та шукаю можливий номер виконавчого впровадження. Звісно нічого там нема і неможе бути.
Звертаюсь до підтримки-Ні, все вірно, у вас обмеження за рішенням Виконавчої служби. Запитую як дізнатися подробиці-і тут починається «футбол».
«Зверстайтеся з запитом на електрону пошту УніверсалБанку» каже мені дівчина в підтримці моно.
Добре, пишу листа до підтримки УніверсалБанку на що отримую відповідь «Звертайтеся на гарячу лінію Монобанка».
Телефоную до Монобанка і кажу що я звертався до Монобанку, мені сказали що треба написати запит до УніверсалБанку, на що УніверсалБанк відповів що треба телефонувати до Монобанку.
Круто? Чекайте, це тільки початок…
Дівчина з підтримки Монобанку каже мені «Що? що? як таке може бути? Ви нас що обманюєте??? А ну мершій скиньте у чат скріншот листа де було б видно що відправник саме Універсалбанк»…Добре, скидую листа.
Беруть час на вирішення питання. Через тиждень десь телефонують і нова історія «Ніяких арештів на рахунки не було накладено Виконавчою Службою то була помилка, а блокування рахунків 07.09.2022 року сталося за наказом ЯКОГОСЬ Спеціально уповноваженного органу. А тепер УВАГА (!!!) дата наказа 15.09.2022року.
Тобто Монобанк вигадав машину часу і блокує рахунок 07.09.2022 за наказом від 15.09.2022. Круто?
Я вже не буду тут описувати скільки разів було порушено діюче Законодавство, а саме Закон про звернення громадян, а саме ст. 20 «Термін розгляду звернень громадян».
Звернення просто ігнорувалися, а дата звернення у Монобанку це не дата коли було відправлено листа, а дата коли клієнт ВДРУГЕ поцікавився що там з відповіддю)
Що до мого заблокованного рахунку.
Рахунок був розблокований 19жовтня 2022року, але мені ж цікаво на підставі чого мені був заблокованний рахунок з моїми ВЛАСНИМИ коштами.
Коли я декілька разів звертався до підтримки з вимогою надати офіційного листа, то мабуть нічого кращого не вигадали як 21.11.2022року мені було відмовленно у обслуговуванні.
Крутий сервіс?
P. S. Ніяких там багатотисячних операцій не проводилося. За півроку до блокування рахунку може загальна сума була тисяч 50−60 (ВЗАГАЛІ).
P. S.S. Що можу сказати-Дякую Монобанку що завдяки Вам та непрофесіоналізму співробітників я дізнався що є інші банки, з набагато крутішим сервісом, з найменьшими відсотками на операціі, з гарною підтримкою.
Гроші, які досі на рахунку, можете собі залишити.
Банки-конкуренти кому цікава повна історія з доказами листування, скріншотами, листами-чекаю пропозицій (жартую)
monobank
Відповідь банку
11 квітня 2024, 17:26
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
AlfShamwey 11 квітня 2024, 14:20
7.04.24 г Пришло пуш уведомление в прекщении обслуживания. Причину в переписке не сообщили, доллары на карте поменяли по невыгодному курсу, кэшбек 131.59 украли.
monobank
Відповідь банку
11 квітня 2024, 17:25
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
smuller78 11 квітня 2024, 13:10
У додатку Монобанка є розділ зі курсами валют. Усі валюти вказані із точністю до 4 знаків після коми. Наприклад сьогодні GBP=50.0421 а EUR= 42.3000. У той самий час за спроби обміняти гривні на EUR малесенькими літерами зазначений трохи інший курс — EUR= 42.3495
Сапорт каже що то «округлення» на користь банку.
monobank
Відповідь банку
11 квітня 2024, 14:19
Приносимо вибачення за незручності
Зараз дійсно спостерігається складність з відображенням курсом валют: курс в застосунку відрізняється від курсу, по якому проводиться операція
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
halleck1 10 квітня 2024, 17:36
Не перший раз спостерігаю затримки із проведенням IBAN-платежів з рахунку фізособи — вже добу висить платіж на Приватбанк, підтримка відписується стандартним способом — очікуйте проведення платежу, вибачте за незручності.
monobank
Відповідь банку
11 квітня 2024, 12:49
Приносимо вибачення за незручності
Платіж сьогодні було проведено
Зробимо все, щоб в майбутньому подібного не повторилось
Проблема вирішена
Olkrainov 10 квітня 2024, 13:56
Користуюсь моно вже декілька років, після початку війни кредитного ліміту не було, згодом відновили і я почав ним користуватися. Картка завжди перебувала в пільговому періоді, на початку кожного місяця поповнював щоб залишалась у ньому на потрібну суму. Сьогодні в магазині я отримую повідомлення що користування коштами заблоковано, хоча картка наголошую у пільговому і мінімальний внесок погашений. Тепер я маю заблоковані гроші і не маю на що жити. КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
monobank
Відповідь банку
10 квітня 2024, 16:10
Приносимо вибачення за незручності
Детально все перевірили, всі обмеження зняли та ліміти повернули
oleksdesigner 10 квітня 2024, 13:13
Поповнював через касу Абанка свою картку Monobank. Касир перерахував кошти, почав їх зараховування, потім викинуло повідомлення у стилі «Документи клієнта неактуальні (втрачені)». Поповнення неможливе… Написав у підтримку, виявилося, що це пов’язано з моїм 25-річчям, потрібно оновити документи.
Згідно із законом, у мене є 30 днів на оновлення фото в моїх документах! Паспорт є чинним у цей строк!
МоноБанк попередньо не повідомляв та не надсилав жодних повідомлень у додаток про те, що потрібно актуалізувати інформацію. Про це я дізнався у касі банку при спробі поповнити свою картку… монобанком було запропоновано оновити інформацію шляхом сканування закордонного паспорта. Це вирішує проблему, але не в той момент, коли я стою у відділенні банку та намагаюся поповнити свою картку. Авжеж я тягаю закординник з собою усюди.
Це називається жахливим ставленням до клієнтів, тим більше до клієнта власника преміальної картки, за яку банк бере ті ж 750 грн., що й до війни. Більшість переваг картки просто неможливо використовувати у зв’язку із ситуацією в країні. Не бачу причин надалі користуватися преміальною карткою, ні переваг, ні сервісу клієнт за фактом не отримує.
У цьому псевдобанку своє бачення законів або вони чхали на них, служба підтримки лише намагається тиснути на жалібнисть та у відповідь скидує лише заготовлені штампи повідомлень, як вони проливають купу сльоз та все шкода які у нас погані та суворі закони…
monobank
Відповідь банку
10 квітня 2024, 14:42
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Ykino 9 квітня 2024, 16:35
Сегодня утром перевёл девушке 100грн, через 20−30 минут заблокировали счёт полностью.
Причиины ни мне ни кому то ещё не хотят говорить.
Никакой крипты, мошенничества и ввода в заблуждения по счетам не проводились.
Раньше пользовался только этим банком был доволен, сейчас мнение изменилось. Попробую связаться с полицией и НБУ что б разобраться, так как закон не нарушал то и бояться нечего.
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 квітня 2024, 17:55
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема вирішена
Юрій Сукач 9 квітня 2024, 15:13
Заблокували картку за нетипові операції, і тепер любі операції заборонені, неможу оплатити будь-яку операцію і зняти кошти також, сказали чекати, а що чекати? Верифікацію пройшов через дію
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 квітня 2024, 16:48
За вимогою НБУ, ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На поточний момент, бачимо, що колеги запитали у вас додаткові документи про походження коштів та чекаємо від вас відповіді та інформації
Проблема вирішена
Elissbes 9 квітня 2024, 14:26
6 березня банк поставив мене на фін моніторинг. 25 березня відмовив у обслуговуванні. В мене залишився депозит в банку і не закритий кредитний ліміт. З максимумом зусиль домовились з банком про переведення грошей на кредитку з депозиту. Пообіцяли перерахувати протягом 5 робочий днів. Пройшло майже 2 тижні і всі спеціалісти відповідають скриптом, що «рішення в роботі». В якій ще роботі? Вони утримують мої гроші, користуються ними незаконно. Нагода завітати до суду. Допомоги від служби підтримки немає взагалі, просто люди з незрозумілою освітою, добре хоч читати скрипт вміють. Банк шахрай одним словом. Просто кидають людей
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 квітня 2024, 17:10
Нам дуже шкода приймати таке рішення.
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв'язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою.
Передали запит колегам прискорити вирішення питання з коштами, вони зв'яжуться з вами
Serhii1234 9 квітня 2024, 14:08
Відмовити в обслуговуванні, ніхто не захотів розібратися в ситуації допомогти, продавав криптовалюту на р2р можу предоставити всі скріншоти, кажуть що скріншоти не підходять, що тепер робити не розумію, банк прийняв рішення і не пробують навіть розібратися в ситуації де взяв кошти щоб купити криптовалюту можу мояснити надати документи також можу надати скріншоти всіх операці з біржі на якій продавав криптовалюту, був кращої думки про банк нажаль враження про банк погіршилось!
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 квітня 2024, 16:18
Розуміємо, що ситуація неприємна та ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо.
YaroslavOctq 9 квітня 2024, 7:44
Отличный оператор Пестов Сергей который решил проблему с добавлением карты.
Корректно общался с клиентом на что получает от меня все 5 баллов
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 квітня 2024, 16:01
Красно дякуємо за ваші 5 зірок :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lexus5254 7 квітня 2024, 15:59
Объяснил как маленькому, от и до)
monobank
Відповідь банку
7 квітня 2024, 18:12
Дякуємо за ваш відгук!

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.45 39.9505
EUR 42.8 43.4499
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.45 39.9505
EUR 42.8 43.4499
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝