Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Kyabn 24 березня 2024, 12:24
Заблокували мені картку, в додаток зайти не можу, звернувся в відділення, сказали чекати листа від служби безпеки про закриття мого рахунку, самостійно по моїй заяві закрити відмовляються, скільки це ще буде тривати!!!
Не віддать мені мої кошти, терміну закриття не говорять!!!
Скільки мені ще чекати?
ПУМБ
Відповідь банку
24 березня 2024, 15:08
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ваше звернення зараз знаходиться у роботі. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 26 березня 2024, 17:13
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
PMarjana 24 березня 2024, 10:06
На сайту комфі оформлена розстрочка на придбання товару. Розстрочка була можлива через те, що я є клієнтом цього банку та маю достатній кредитний ліміт по картці. Але після оформлення розстрочки почалися повідомлення: сплатіть на погашення кредиту, сплатіть на погашення розстрочки. Я написала в технічну підтримку для надання роз’яснень, натомість переписка затягнулася більше ніж на півдня і чомусь спілкування щоразу переходило до нового «фахівця», які не могли надати відповідь, кожен із них цитував мені умови договорів, розповідали про різні реквізити сплати, проте так і не відповіли на питання, що мене цікавило, я задала одне, але через некомпетентність фахівців діалог тривав півдня і нічим не завершилася, я зрозуміла, що трачу свій час, бо допомоги/пояснення не отримаю, всі три «фахівці» надавали відповідь як під заздалегідь занотовані відповіді. Тоді навіщо такий сервіс, якщо я вимушена все-таки звернутися до відділення і там виясняти всі ці питання, негативне відчуття. Якби знала, що буде така проблема ніколи б не вступала у відносини з цим банком.
ПУМБ
Відповідь банку
24 березня 2024, 11:10
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Це дозволить нам провести відповідну перевірку та надати Вам зворотній зв'язок після з'ясування необхідної інформації.
Вітаю. Сьогодні 22.03.2024 мала можливість відкрити картку у Камʼянці-Подільському, по вулиці Соборній 27. Що мене найбільше здивувало: у відділенні погано ловить мобільна мережа та співробітники пропонують підключатися до публічного WI-FI сусіднього магазину «Аврора», при цьому потрібно заходити в Дію, щоб дати доступ до своїх даних чи свій електронний підпис. Дайте, будь ласка, відповідь наскільки це безпечно робити з публічної мережі та чому Перший Український Банк не має власної точки WI-FI? Обслуговування трішки повільне, працювало лише два співробітники, але в загальному до цього немає питань.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 22 березня 2024, 13:17
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук! Ми неодмінно розберемось у ситуації та повернемось до Вас з вичерпною відповіддю.
Полезный комментарий
PUMB 27 березня 2024, 10:07
Вітаємо!

Дякуємо, що зачекали! Ми провели перевірку та хочемо повідомити, що у нашому відділенні
з 20.03.2024р. спостерігалися проблеми з підключенням до корпоративного wi-fi.

Для усунення проблеми нашими фахівцями було вжито необхідних заходів. Враховуючи відсутність доступу до корпоративного wi-fi на момент Вашого звернення, менеджером відділення було запропоновано альтернативний варіант — підключитись до мережі інтернет магазину, що знаходиться поруч з відділенням. На цей час корпоративний wi-fi ПУМБ вже працює.

Просимо вибачення за дані незручності та будемо вдячні за розуміння!
zemledel 21 березня 2024, 14:32
Пришло пуш уведомление в пумб, что банк по ст 15 приостанавливает деловые отношения и просит явится в отделени пумб для написания заявы.
Живу в Украине донецкая область откуда в самом начале войны все банки пумб выехали, кроме приват и ощада.

Регистрировался в пумб не посещая отделение пумб, через дию, и фото видео вериф в приложении пумб, но оператор в чате пишет что нажаль закрывать счёт могут только при моём личном присутствии в отделении.

Написал заявление всё как пологается в шапке голова правлiння АТ пумб, от кого.
Заява про закриття платіжного рахунку, ну всё как пологается, какой счёт закрыть, на какой перевести, всё это подписать дия подписью и отправить на имейл пумб.

Кто знает ведь это рабочая схема ну если вдруг банк начнёт морозится, мол только в отделение и больше ни как, чтоб просто подать в суд да и не парить мозги, а там уже пусть их юрист обьясняет суду как клиент смог зарег банк без посещения и не может закрыть счёт без посещения…
Интересно мнение людей кто знает, так же ответ представителя пумб.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 21 березня 2024, 15:26
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про роботу нашого банку. Ми хочемо детальніше розібратися у даній ситуації. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 27 березня 2024, 13:42

Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
alexey27 20 березня 2024, 15:05
Доброго дня!

Банк прислав повідомлення про припинення обслуговування. Почну з того що банк ніяких питань чи запитів від фін моніторингу не надсилав. В підтримці тільки повідомили що можна отримати кошти в будь якому відділені якщо вони МЕНШЕ 5000 грн. тобто 125 дол. А в мене там залишки більші ніж ця незрозуміла сума: в валюті залишок та трішки в грн на картах на невеликий валютний депозит без розірвання. Якщо більше сума (як в мене) повідомляють про можливість тільки переказу на інший банк, валютний залишок в тому числі (запитав про наявність комісій за цей переказ, то відповіді ніхто не знає).

Тобто, баланс в валюті та грн заморожено, видача через касу відмовлена, тарифи також незрозумілі, як і підстави.

На пошту також написав звернення. (пока що без відповіді)

Чекаю відповіді та оперативного вирішення ситуації що склалася. Взагалі-то надалі панував користуватися послугами банку, раніше ніяких нарікань не було.

Дякую.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 20 березня 2024, 15:08
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість провести детальну перевірку. Після проведення перевірки ми неодмінно повернемось до Вас з вичерпною відповіддю.
Полезный комментарий
PUMB 26 березня 2024, 10:20
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Богдан Романчук 16 березня 2024, 21:04
Не рекомендую цей банк, хотів надалі користуватись, тут прийшла смс, що не можна (
Не рекомендую тоді, ви втрачаєте клієнтів!
ПУМБ
Відповідь банку
17 березня 2024, 10:57
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 20 березня 2024, 12:25
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Елизавета Волкова 16 березня 2024, 18:16
Банк заблокировал мне счет уже более 180 дней говорят что ожидайте ваша заявка на расмотрении. Как вы можете расматривать ее если я отказалас давать вам какие либо документы более того прошли 180 дней который согласно закону вы моджете ограничевать счет до 180 дней, но не более вы нарушаветет действующее законадательство и всем плевать ужастный банк и персонал
При этом отказуют в закрытие счета не понятно на каком основание так же заблокирован доступ в личный кабинет. Где мои деньги не известно возможно вы их просто украли
ПУМБ
Відповідь банку
17 березня 2024, 10:59
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникла така думка про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та після детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 20 березня 2024, 17:22
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Був в відділенні банку в другій половині дня, що можу сказати дівчата привітні ніби тільки що почали роботу. Попав до спеціаліста Марія Буга. Дівчина з приємною посмішкою швидко і локанічно все розяснила по моєму питанню. Дякую вам Пані Марія Буга за швидкий і бездоганний сервіс. По більше би таких працівників.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 березня 2024, 19:50
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Вам подобається наше обслуговування! Вдячні, що так високо оцінили нашу роботу, це надзвичайно важливо для нас!
Проблема вирішена
Didovets 14 березня 2024, 15:49
Заблокували рахунки, витрапили всі нерми під ноль, для розблокування не хватило певної суми, тепер у відділенні кажуть донесіть документи, а в самому банку просто відмовили в обслуговавувані, грошей нема і як так зрозумів і не буде, 5 місяців не можемо вирішити якесь дурне питання. В додатку пишуть одне у віділенні кажуть зовсім інше, гроші перевели невідомо куди і кажуть ви почекайте ваша срава деесь в архіві і т.д. КОРОЧЕ НЕ ЗВЯЗУЙТЕСЬ І ОБХОДІТЬ СТОРОНОЮ ПУМБ!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 березня 2024, 16:03
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 15 березня 2024, 15:56

Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Євген Мітт 14 березня 2024, 13:57
Умисно затримують перекази с карти на карту. Провожу багато операцій по переказу з карти на карту. Проводжу перекази з картки Монобанку, на картки всіх інших банків гроші поступають миттєво, але коли це стосується банка ПУМБ, то гроші постійно зависають. 21 століття, а ПУМБ тормоз, мабуть навмисно затримує кошти і користується цими грошима.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 березня 2024, 14:43
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про роботу нашого банку. На жаль, інформації у відгуку недостатньо для проведення детальної перевірки, тому ми написали Вам у приватні повідомлення. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maria8 13 березня 2024, 21:58
12.03.2024р. З моєї кредитної картки було знято гроші. Шахраї через номер телефону змогли зайти на мою сторінку банку і зробили дану операцію. Жодних даних про картку я нікому не надавала.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 14 березня 2024, 9:21
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що сталась дана ситуація. Ми написали Вам у приватні повідомлення аби ідентифікувати Вас як клієнта та уточнити всі деталі. Після проведення детальної перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 18 березня 2024, 16:29
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 березня 2024, 8:50
Відгук не зарахований (на 16.03.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Оксана Шеремет 12 березня 2024, 19:19
Будьте обережні, продає в інстаграмі. Взяли гроші,і пропали. 5355 2800 2563 4955
Костюк ірина олександрівна
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 12 березня 2024, 19:56
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви зіткнулись зі шахрайськими діями. Ми уже вжили необхідні заходи щодо власника даної картки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати на гарячу лінію банку-відправника для фіксації шахрайських дій, а також сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Я є клієнтом ПУМБ уже не перший рік. Бував у різних містах і відділеннях банку, але найчастіше буваю саме у відділенні кам-под, бо то рідне місто. Не буду стверджувати, що ПУМБ є найкращим банком в Україні, бо кожен банк має якісь свої переваги і фішки. Тому тут для мене визначним фактором стають люди — працівники відділення, рівень сервісу та індивідуального підходу до клієнтів.
На дворі війна, тому я нормально ставлюся, що всі на нервах, трохи злякані. І тому в такий час ще більше ціную людей (не тільки з банку, а й з усіх сфер) які зберігають психічну рівновагу і намагаються професійно виконувати свої обов’язки. Я теж працюю з клієнтами, але в торгівлі. І нажаль усе вищесказане не можу приписати клієнтам. Нерідко клієнти виливають стількох негативу на тебе, що просто дивуєшся, як ті працівники взагалі ще не «з'їхали з котушок».
У відділенніях ПУМБ я теж нерідко спостерігав агресію зі сторони клієнтів, коли чекав у черзі. І можу твердо сказати, що персонал — достойно тримається. Дивлячись на цих милих дівчаток, їх дуже шкода стає в такі моменти, коли хтось, особливо здорові мужики, самостверджуються за їх рахунок.
Зазвичай стараюсь потрапити «на прийом» до дівчинки на ім'я Марія. З нею легко спілкуватися, завжди неквапливо розкладе «все по полках» і спокійно реагує на мої часом недолугі запитання. Недавно сів до неї за стіл після клієнта, що добряче «виїв їй мозок». Було видно, що дитина знервована, але трималася впевнено. Я тихенько запропонував, що принесу їй каву і якогось тістечка, щоб трішки розрадити. Вона чемно відмовила і попросила обговорювати лише нагальні питання бо (і тут я в шоці) у них відеоспостереження. Я навіть не можу уявити, який це стрес бути весь час «під прицілом камери». Я б в таких умовах не працював, скажу чесно! Моє питання було вирішено швидко і професійно. Ставлю відділенню 5зірочок. Так тримати, красуні!
ПУМБ
Відповідь банку
12 березня 2024, 15:46
Вітаємо!

Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи та обслуговування. Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!

Також маємо зауважити, що відеоспостередження у відділеннях нашого банку зроблено з метою безпеки відвідувачів та співробітників відділення.
Artem54324 10 березня 2024, 21:42
В цілому банк чудовий, чудові тарифи, кешбек, а також % по депозитах, питань не має)
Але є великий мінус… Це відсутня можливість самостійно перевипускати/закривати картки/рахунки. По-перше не потрібно ходити до відділення і на це тратити свій час, а по-друге це менше навантаження на працівників відділення. А також у відділенні зі словами «це обов’зяково» нав’язали не потрібне мені страхування.
ПУМБ
Відповідь банку
11 березня 2024, 10:01
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що сталась дана ситуація. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яка виникла. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН для ідентифікації. Це дозволить нам провести перевірку та повернутися до Вас зі зворотнім зв’язком.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
finey123 9 березня 2024, 14:04
Не советую никому кто заграницей сейчас и хочет открыть в пумб счёт через дію, счёт откроют без проблем дистанционно, но потом без причин и предупреждения закрывают счёт с вашими личными средствами, вот с такой табличкой: «пумб припиняє ділові відносини» и просят приехать к ним в банк, будьте готовы остаться без личных денег в любой момент. Банк не возвращает деньги! Если открываете счёт дистанционно через дію, значит и закрытие должно быть аналогично!!! Приехать в банк нет возможности, поэтому и открывали дистанционно через дію.
Верните мои деньги, они мне нужны.
Мои деньги верните, которые я заработала.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 березня 2024, 14:51
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про роботу нашого банку. Ми хочемо детальніше розібратися у даній ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 9 березня 2024, 15:39
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Проблема вирішена
Brilliant2024 8 березня 2024, 21:43
Проблема с банком или в операторах банка.История: получила перевод на личную банковскую карту банка Пумб от своего гражданского мужа, не расписаны, живем гражданским браком.Перевод был осуществлён с его карты на мою для открытия депозита в банке Пумб.Посье открытия мной депозита, через некоторое время от банка пришло уведомление предоставить документы о происхождении средст и обьяснительную о пооисхождении средст и от кого был перевод.Я предоставила объяснительную, где указала что мой гражданский муж моряк, перевел мне средства.О происхождении средств приложила выписку с банка Пивденный на которую поступает зарплата, в этой выписке с банка указано каждое зачисление с пометкой Sal (Salary), предоставили доказательства о снятии средств в Украине (чеки, плюс сама выписка с банка).Также предоставила трудовой контракт на английском, и отдельно с переводом на украинский, перевод сделали в бюро переводов.Банку Пумб этих документов мало, от меня требуют свидетельство о браке.Я не могу предоставить свидетельство о браке, так как мы в живем гражданском браке.
 Мы выполнили пункт номер 5 согласно этого списка финмониторинга.      

В період дії воєнного часу, відповідно до Постанови Правління Національного Банку України від 24.02.2022 № 18 та згідно внутрішньої політики Банку з фінансового моніторингу, документами, які потверджують фінансовий стан можуть бути:1. Роздруківка Е-декларації з сайту https://public.nazk.gov.ua  

2. Податкова декларація з відміткою контролюючого органу України про її отриманні (для податкових резидентів України).  

3. Довідка (відомості) відповідного державного органу України про суми виплачених доходів та сплачених податків: довідку з кабінету Пенсійного фонду https://portal.pfu.gov.ua/ — Форма ОК-7 +  ключ p7s (ЕЦП), довідку про доходи пенсіонера +  ключ p7s (ЕЦП), довідку податкових органів про суми виплачених доходів та утриманих податків).  

НЕ змінюйте імена електронних документів, які формуються із кабінет державних органів.  

4. Податкова декларація (декларація про доходи) із відміткою контролюючого органу іноземної держави про отримання (при наявності), за умови надання документів, що підтверджують надходження коштів на територію України (митна декларація, виписка українського банку щодо зарахування із-за кордону та зняття готівки).  

5. Виписка банку:  

o про суму зарахованої заробітної плати із-за кордону (призначення платежу: salary, wages) за умови підтвердження зняття готівкових коштів + Надання контракту відповідно до якого зараховувалась дана ЗП;  

o про суму нарахованих відсотків за депозитними договорами, за умови підтвердження зняття готівкових коштів, після зарахування відсотків на поточний рахунок;  

o про виплату роялті в поточному році + ліцензійний договір, акт передачі, перелік об'єктів + відображення зняття отриманої суми;  

6. Заробітна плата, отримана за межами України та ввезена готівкою або переказана безготівково — трудовий договір з компанією з іншої країни та випискою іноземного банку з відображенням надходжень за контрактом (за наявності митної декларації про ввезення готівки в Україну) — приймається за період до 3 років, але виключно, якщо дохід отримувався в країні, де декларації не подаються;  

7. Виписка банку або заява на видачу готівки щодо отримання коштів від продажу акцій відповідно до процедури, визначеної статтею 65 2 Закону України «Про акціонерні товариства», за умови підтвердження зняття готівкових коштів, після їх зарахування на поточний рахунок;  

8. Засвідчене нотаріально свідоцтво про право на спадщину з терміном давності до 3 років (кошти на поточних рахунках, в тому числі депозитах в іншому банку, доходи з рахунків ескроу), за умови підтвердження зняття готівкових коштів;  

9. Договори про продаж майна, завірені нотаріально, за правочинами, здійсненими не пізніше останніх 3-х років (у разі виконання вимог законодавства про здійснення безготівкових розрахунків у національній валюті, які підтверджуються випискою з банку);  

10. Договори про продаж нерухомого майна за межами України, за правочинами, здійсненими не пізніше останніх 3-х років, за умови надання документів, що підтверджують надходження коштів на територію України (за наявності митної декларації/ виписка українського банку щодо зарахування із-за кордону та зняття готівки).  

11. Договір оренди нерухомості з фізичною особою \ юридичною особою (засвідчені нотаріально, або зареєстровані в податковому органі, у разі відсутності — додатково надається правовстановлюючий документ на об'єкт нерухомості у фізичної особи) та банківська виписка з відображенням зарахувань відповідно до договору з подальшим зняттям даних сум (приймається дохід за останній рік, за попередні періоди — доходи повинні бути задекларовані).  

12. Документи, що підтверджують виплату дивідендів за поточний рік (протокольне рішення власників, фінансова звітність юридичної особи з відміткою про прийняття податковим органом (баланс і форма 2) та статутні документи, виписка банку з рахунку отримувача про зарахування та зняття готівкою дивідендів; касові документи компанії про готівковий розрахунок з отримувачем).  

13. Довідка МЗС про суми ЗП для дипломатів та послів (для резидентів) за поточний рік, за умови надання документів, що підтверджують надходження коштів на територію України (за наявності митної декларації/ виписка українського банку щодо зарахування із-за кордону та зняття готівки);  

14. Довідка про ЗП з посольства за поточний рік за умови надання паспорту дипломату (свідоцтва) + акредитаційної картки Міністерства закордонних справ України (для нерезидентів) за умови надання документів, що підтверджують надходження коштів на територію України (за наявності митної декларації/ виписка українського банку щодо зарахування із-за кордону та зняття готівки);  

15. Довідки державних органів (СБУ, прокуратура, та інші) про ЗП, інформація про які не відображається в довідках ОК-7, ОК-5 та ДФС;  

16. Довідки з військових частин \ Мін. оборони (інших державних органів) про виплати компенсацій та виписка банку з відображенням зарахувань цих коштів та подальшим їх зняттям;  

17. Договори продажу корпоративних прав, фінансова звітність юридичної особи за останній період з відміткою про прийняття податковим органом (баланс і форма 2), статутні документи, виписка банку з відображенням зарахування суми та її зняття готівкою (при необхідності запитуються додаткові документи);  

18. Виконавче \ судове провадження з повернення коштів з підтвердженням зарахування суми на рахунок, в поточному році та підтвердженням її зняття готівкою.  
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 9 березня 2024, 9:18
Вітаю!

Нам дуже прикро, що в Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку.Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яка виникла. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН для ідентифікації. Це дозволить нам провести перевірку та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 13 березня 2024, 15:49
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
mayster2606 7 березня 2024, 15:08
ПУМБ,13.02.24 за невідомих обставин з банківської карти було викрадено 12 899 грн.
26 січня оператор банку ПУМБ запропонувала відкрити кредит на суму 13000 грн. на невеликих відсотках.Я погодився, а 13 лютого, вночі невідомо ким з мого мобільного номера іншим телефоном було знято 12899 грн кредитних коштів через додаток ПУМБ
Онлайн.
1. СПІВРОБІТНИК БАНКУ НЕ ПОПЕРЕДИЛА ЩО СВІЙ НОМЕР ТЕЛЕФОНУ НЕ МОЖНА РОЗГОЛОШУВАТИ, ЦЕ МОЖЕ БУТИ НЕБЕЗПЕЧНО.
2. Кредитна карта була віртуальна, нею ніде не користувався, даних по карті не розголошував і нікому не передавав. Дзвінків з невідомих телефонів не приймав.Логін пароль ПУМБ онлайн не розголошував і не передавав. Код активації lifecell не передавав і не розголошував.
13.02.24 приходили такі повідомлення:
1:31 Код авторизації змінено ******(Lifecell)
1:39 Ви успішно авторизувалися в сервісах lifecell за допомогою єдиного паролю. Якщо ви не здійснювали вхід змініть пароль.
1:41 Ваш рахунок поповнено на 20 грн.
1:42 Ваш рахунок поповнено на 30 грн.
1:43 Буде проведено заміну sim-карти.
1:49 Знято з картки 10000 грн.
1:49 Комісія 299 грн.
1:51 Знято 2.600 грн.Де потім повідомлено мене службою безпеки банку що знято було 2500 грн, а 100 грн поповнено рахунок мобільного оператора.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 7 березня 2024, 16:25
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що сталась дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше та провести ретельну перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 11 березня 2024, 16:58
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надіслали зворотній зв’язок на Вашу електронну пошту, яка зазначена у анкеті.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Marik89 7 березня 2024, 11:14
Отличний банк, приємне обслуговування,
Рекомендую
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 7 березня 2024, 12:22
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами та обслуговуванням!
Андрей Васильович 6 березня 2024, 15:12
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Героїв Майдану, 26
Завел фоп в пумб думал класно можно вести бизнес, но первый транш и уже 5 часов деньги в обработке, 400 грн просто заблокировались в холде, остальное не выводят, какой же отвратительный этот банк никому не рекомендую тут делать фоп пожалеете
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 6 березня 2024, 16:04
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Просимо надіслати Ваше ПІБ та ІПН у приватні повідомлення аби у нас була можливість розібратися у ситуації та надати Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 8 березня 2024, 10:18
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали інформацію для ідентифікації Вас як клієнта. Просимо Вас надіслати її у приватні повідомлення аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
morozolge 6 березня 2024, 10:54
Вже другий день я не маю доступу до свого акаунта в digital pumb, система просто написала, що мій акаунт заблокований. Ні одна підтримка не повідомляє причин і ніяк не вирішує це питання. Все що вони змогли зробити, це примусити мене чекати наступного дня, щоб повідомити, що вони створили заявку на менеджера, який зв’яжеться протягом дня. Що це за обслуговування?! Мовчки закрити доступ до рахунків і лише і робити, що переадресовувати мене з однієї підтримки на іншу, а потім на менеджера і при цьому навіть не надаючи хоч якихось пояснень.
ПУМБ
Відповідь банку
6 березня 2024, 13:27
Вітаю!

Нам дуже прикро, що в Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку.Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яка виникла. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН для ідентифікації. Це дозволить нам провести перевірку та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 26 березня 2024, 17:37
Вітаємо!

Ми провели перевірку та хочемо зазначити, що Ваш особистий кабінет розблоковано. Вдячні за розуміння та очікування!

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.7 43.3
PLN 9.7 9.99
USD 39.5 39.99
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.7 43.3
PLN 9.7 9.99
USD 39.5 39.99
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝