×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укргазбанку на сьогодні
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 39.400 | 39.990 |
EUR | 42.550 | 43.200 |
PLN | 9.300 | 10.000 |
Всі курси банку |
А меня предупреждали что банк дно
Но, масса негативных отзывов на сам банк и на его мобильное приложение немного смущала. Тем не менее решился все ж открыть депозит.
Спустя срока депозита, банк настойчиво не хочет переоформить мой депозит. Это просто нонсенс. Все в банке сделано для того чтобы клиент страдал.
Через мобильное приложение не открывается. Нужно куча ненужных шагов сделать. Сделать электронную подпись которую невозможно сделать изза того что у банка проблемы с сервером.
Интернет банкинг тоже невозможно открыть.
Обращаешь за помощью на горячую линию. С тобой общаются как простите с быдлом. Я сам работал в поддержке и всегда отношусь к операторам с пониманием и стараюсь быть максимально вежливым. Но в Укргазбанке оператор Яна Черный считает что может позволять себе общаться с клиентами как говном.
Мне никак не помогли. И видимо так же охотно будут возвращать деньги.
Ни в коем случае не несите деньги в этот банк!
Коментарі (1)
Не працює послуга регулярний переказ
Хочу поділитися негативним досвідом користування послугами Укргазбанку.
Оформила «регулярний переказ» з моєї зарплатної картки в банку на картку Приватбанку для мами, хотіла додавати їй щомісяця до пенсії. З другого місяця гроші перестали переводитися. Тобто, в Додатку бачу: «Наступний переказ 7 вересня 7». 7 вересня нічого не відбувається, проте з’являється новий надпис: «Наступний переказ 7 жовтня».
Чи намагалася я вирішити це питання з банком? Так, у відділенні на Старонаводницькій сказали видалити заявку і створити нову. Створила два перекази на місяць — жоден не приходить!
Шановний Укргазбанк, не пропонуйте сервіс, якого ви не маєте. Не вводьте в оману.
Написати коментар
Негативний досвід програма «Є-Оселя»
Написати коментар
Банк з кам`яної доби
Тобто, в той час, коли інші банки аналогічну проблему вирішують за 5−7 хвилин у режимі он-лайн, людині пропонується зриватися з робочого місця, їхати невідомо куди, витрачати час (який роботодавець не оплатить) і вирішувати питання на рівні 2003 року. Браво!
Саме такий сервіс ми хотіли у діджитал еру. А як же «держава у смартфоні»?
Написати коментар
Прекрасные сотрудники
Написати коментар
Не повертають гроші, які не видав банкомат
Написати коментар
УКРГАЗБАНК в МИКОЛАЄВІ
Роботою банку я цілком задоволений. Його працівники (менеджери: Акі-мова Наталія, Остренкова Олена; касири: Макарова Таісія, Ткачук Наталія та інші)на — чуйні та доброзичливі люди. У разі виникнення будь-яких проблем завжди знайдуть і запропонують найоптимальніші рішення для їх усунення. Те ж саме можу сказати і про керівництво банку. Мені доводилось спілкувати два рази з Явоненко Олександром Олександровичем і двічі з Янчишиною Оленою Петрівною. Зустрічі з ними справили на мене незабутні найкращі враження. Та це мабуть і не дивно, бо ж по робітникам можна складати враження про керів-ництво, а від керівництва залежить, які люди будуть працювати в банку і яка психологічна атмосфера пануватиме в ньому.
Я -- людина не багатослівна, тому скажу коротко: УКРГАЗБАНК має широ-кий перелік послуг (як для юридичних, так і для фізичних осіб), роботою банку я задоволений на всі 100%. А тому, всім своїм знайомим і друзям я рекомен-дую цей банк для вирішення фінансових питань. І повірте мені, незважаючи на незручне розташування банку (на відстані від маршрутів громадського транс-порту) та відносно малу розгалуженість мережі відділень і банкоматів, ніхто з них, зробивши такий вибір, не шкодує.
З метою усунення існуючих негараздів пропоную розглянути питання мож- ливості розгалуження мережі відділень і банкоматів банку в м. Миколаєві, при-діляючи найбільшу увагу місцям найжвавішого руху мешканців міста та міс-цям, розташованим неподалік від зупинок міського громадського транспорту.
Володимир ФЕДЕНЮК
Коментарі (1)
Рада бути клієнтом
Написати коментар
Заблоковано акаунт
Коментарі (1)
Я ще такого обслуговування не зустрічала, ніхто нічого не знає
Коментарі (3)
Банг створює додаткові борги кліентам які пишуть відгуки
Інформацію про овердрафт надіслали 11 липня. 11−12 липня я розмовляв з центром врегулювання для погашення боргу. 13 липня було списання з моєї грн карти для погашення боргу. Я думав що усе вже позаду.
7 серпня прийшло повідомлення про якійсь ще борг.
Чому цей борг виник у центрі підтримки кліентів відомвились надати інформацю, хода до цього інформацію про овердрафт надавали.
Я так розумію що банк спеціально створює борги для клінетів які залишають погані відгути про банк. Тому-що це виглядає так.
Про борг десь дізнатись неможливо окрім кол центру чи бота. У застосунку немає інформації про борг. Та інформування приходить з ультиматумом погашення на наступний день. Як і куди гасити не зрозуміло, тому-що по картах ця інформація не відображається. А закрити борг у валюті не можливо тому-то купити валюту онлайн неможливо.
Так банк ще знущається з кліентів.
Написати коментар
Отвратительно
Написати коментар
Баганное приложением
Войти в него это задача со звёздочкой, в прошлый раз сутки понадобились, а позапрошлый ТРИ недели.
Например, в прошлый раз когда оно вылетело — «слетела отмена автопролонгации», не получилось проверить статус оканчивающего депозита и депозит автопролонгировался. Банк сообщил, что проблемы не видит.
Подозреваю опять накосячили и буду иметь негатив к этому прекрасному банку.
Часто бывает, что апликуха не авторизуется какое-то время, потом входит. Беда и на Андроиде и на айосе.
Написати коментар
Скарга
Написати коментар
Блокується онлайн банк та неможливо відновити без відвідування відділення
Коментарі (1)
Жахливий банк
Написати коментар
Відновлення доступу до особистого кабінету
Абсолютно неадекватне ставлення, закриваю сьогодні ж рахунок.
Написати коментар
EUR у EUR через конвертацію.
І вуаля у вас виникає борг у 55Евро. Дякую Укргазбанк за піклування.
Написати коментар
Есть недоработки
Написати коментар
Обіцяють одне, а роблять інше (((
Написати коментар