Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.9 | 44.5 |
PLN | 10 | 10.5 |
USD | 40.5 | 40.99 |
Все курсы банка |
Льотный период с нюансами
Пільговий період по кредитній картці діє до 62 днів, для прикладу 62 дні пільгового періоду буде, якщо Ви здійснили першу покупку 31 липня, тоді кошти можна буде повернути без нарахованих відсотків до 18:00 30 вересня.
Якщо ж кількість днів в місяцях 30 або 29 пільговий період менший. Тому ми і зазначаємо, що пільговий період діє саме ДО 62 днів, а не статичний термін 62 дні.
Згідно Договору Комплексного Банківського Обслуговування, схема погашення заборгованості за Кредитною карткою передбачає обов’язкове щомісячне не пізніше настання Платіжної дати погашення суми Обов’язкового платежу до 18:00. Платіжною датою по кредитній картці є 30 число кожного місяця. Виключення, у лютому останній день місяця.
Ознайомитись з умовами можна у ПУМБ Online, розділ «Більше» — «Тарифи» — всеМОЖУ Online.
Комментарии (6)
Банк дезінфоиатор
раніше оплачував і все було гаразд
зараз 31 число день зарплати і виявляється я ще порушник не заплатив вчасно і плати 2000 грн відсотків
Шановний Пумб якщо у Вас в тарифі до 62 днів
то яким чином період з 1 квітня по 30 травня став 62 дні ??? чому 31 травня це вже день порушення? навіщо писати міфічні 62 дні якщо ви самі порушуєте цей період. В інших банках 62 теж і вони рахують адекватно останній день місяця Ви ж ставите 30 інформуєте на початку місяця не інформуючи 30 додатково зо заплатіть у вас останній день. Це обурливо і не коректно. Виправляйте свій тариф, додатково інформуйте клієнта. В даній ситуації Банк порушує права споживача Ваші відсотки я заплачу але бажання після такого користуватись вашим банком відсутне повністю. Як кажуть вдавіться!
Пільговий період по кредитній картці діє до 62 днів, для прикладу 62 дні пільгового періоду буде, якщо Ви здійснили першу операцію 31 червня, і в наступних двох місяцях кількість днів також 31, тоді кошти потрібно буде внести до 18:00 30.08.24 року. Якщо ж кількість днів в місяцях 30 або 29 пільговий період менший. Тому ми і зазначаємо, що пільговий період діє саме ДО 62 днів.
Згідно Договору Комплексного Банківського Обслуговування, схема погашення заборгованості за Кредитною карткою передбачає обов’язкове щомісячне не пізніше настання Платіжної дати погашення суми Обов’язкового платежу до 18:00. Платіжною датою по кредитній картці є 30 число кожного місяця. Виключення, у лютому останній день місяця.
Також у застосунок ПУМБ Online Вам надходять протягом місяця декілька пуш-повідомлень, що нагадують про терміни та суму внесення обов'язкового платежу по кредитній картці.
Комментарии (3)
Заблокували карту і не дають зворотнього звʼязку
Зайти у застосунок я не можу і звʼязатися з банком також, мене просто ІГНОРУЮТЬ. Там знаходяться мої власні кошти, за які я харчуюся. От питання, що мені робити? Чому банк не попросив навіть ніяких доказів, квитанцій і т.д. Тим паче зараз в країні йде війна, не в кожного є можливість звернутися у відділення, ПУМБ увійдіть у становище людей, ви вчиняєте просто жалюгідно!!!
Нам шкода, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (1)
Заблокировали счет
В отделение банка пойти нет возможности, вместе с этим заблокировали мои денежные средства к которым я не могу получить доступ
Нет никакой связи с банком, чтобы решить эту ситуацию
Карта 4314140209353025
Вопрос к пумбу, зачем вы загоняете своих клиентов в тупик и обрезаете все способы связи и не помогаете решить вопрос?
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися детально в ситуації. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Комментарии (1)
Зникли шаблони
Не біда, набрав підтримку пояснив проблему, не з першого разу але зрозуміли, створили заявку 202405−7543.
За кілька годин телефонують і кажуть надайте нам квитанцію про оплату, коман я платив 13 числа за цю послугу через ваш додатко, зайдіть гляньте там все є, на що мені відповідають ми не бачимо цього ми з відділу скарг, дивненько подумав я.
На тому і завершили, вірніше проблема як була так і залишилась
Нам шкода, що склалася така ситуація. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації, для здійснення детальної перевірки.
Написать комментарий
5355 2800 2645 6127 — Шахрай, який видає себе за іншу особу
Дякуємо, що проінформували про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку.
Рекомендуємо Вам зателефонувати за номерами на гарячу лінію, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Написать комментарий
Блокировка карты
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк. Ми перевіримо інформацію та надамо Вам відповідь за результатами перевірки.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (18)
Найжахливіший банк який з пустого слова блокує рахунки
Нам прикро, що склалася така ситуація. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації, для здійснення детальної перевірки.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (8)
Увага, шахрай!
Номер картки 5355280028369468
До самого банку претензій не маю, надіюсь що ви відреагуєте.
Дякуємо, що проінформували про ситуацію. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Рекомендуємо Вам зателефонувати за номерами на гарячу лінію, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Комментарии (1)
Повідомлення про шахраїв.
Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Комментарии (1)
Бездоганний сервіс:)
Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Вам подобається наше обслуговування у відділенні! Вдячні, що так високо оцінили роботу, це надзвичайно важливо для нас!
Комментарии (1)
Отказали в обслуживании без наличия на то причин!
Использовал карту, только для пополнения и пополнения азартный игор, казино, имеющие украинскую лицензию КРАИЛ!
Неделю назад обращался в поддержку банка в Телеграм, где уточнил являются ли подобные транзакции, такими, которые имеют высокий риск для банка, получил ответ что нет!
Возобновите обслуживание!
Нам шкода, що у Вас склалась така ситуація та враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (1)
Шахрайка Войтович Анастасія
Шкодуємо, що Ви зіткнулись з шахрайськими діями, проте дана картка не належить нашому банку ПУМБ. Просимо звернутись до банку-відправника для фіксації випадку шахрайства.
Комментарии (1)
Банк Мошенник
Нам прикро, що у Вас склалась така ситуація та враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (5)
Шахрайство
Нам шкода, що в Вас склалась така ситуація. Проте, так як номер карти вказано неповністю, то ми не маємо змогу перевірити приналежність цих карток до нашого банку. Просимо звернутись до банку-відправника для фіксації випадку шахрайства.
Комментарии (3)
Нечего не хотят делать
Шкодуємо, що сталась дана ситуація. Бачимо, що зараз у нас немає масових технічних проблем. Ми вже написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Написать комментарий
Єдинний кредитний ліміт
Прикро, що склалось негативне враження про наш банк. Фінальне рішення щодо оформлення кредитного продукту приймається з використанням статистичної моделі, яка враховує безліч факторів і формує профіль клієнта на день оформлення. Якщо Вам поступила відмова, Ви можете подати повторну заявку через 30 календарних днів з моменту відмови.
Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Написать комментарий
ПУМБ банк
Нам прикро, що у Вас склалась така ситуація та враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Написать комментарий
ПУМБ с банка превратился в структуру по блокированию счетов
Хотелось сказать для клиентов банка следующее: если у вас есть счет в ПУМБе, постарайтеь забрать с него все деньги, а лучше закрыть его и перейти на обслуживание в другой банк, поверьте, в ОДИН ДЕНЬ ВАШИ СЧЕТА ЗАБЛОКИРУЮТ БЕЗ ПРИЧИНЫ, рано или поздно это случится!!!
А уже бывшим клиентам: не стоит заморачиваться, банк через год-другой закроется, поскольку сам избавится от всех денежных клиентов, туда ему и дорога. Есть масса других банков, сотрудники которых имеют мозг и понимают, что без клиентов не будет банка)
А сотрудникам банка скажу следующее: не радуйтесь особо, ведь чем меньше клиентов, тем активнее банк будет закрывать свои отделения и вы останетесь без работы) Сегодня вы получаете премию за выполнения плана по блокированию счетов, а завтра отправитесь в центр занятости), а клиенты будут помнить долго отношение к ним банка, это как в СССР: те, кто потерял тогда свои сбережения, боятся банков сейчас как огня…
ПУМБ сам рубит сук на котором сидит. К сожалению низкий интелект сотрудников банка не может пока это осознать)
ПУМБ не имеет иностранную материнскую структуру для поддержки (Аваль, Укрсибб, Агриколь), а также не является гос.банком (Ощад, Приват), поэтому весь капитал исключительно за счет доверия клиентов, а его становится все меньше.
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися детально в ситуації, тому написали Вам в приватні повідомлення для уточнення даних. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Комментарии (1)
Припинення ділових відносин
Нам шкода, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній звʼязок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали Вам у приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Комментарии (1)