Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Низький рівень сервісу
Нам щиро шкода, що дана ситуація вплинула на Ваше враження про наш банк.
Ми не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання проаналізувати ситуацію допомогти Вам вирішити це питання, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Чергове блокування рахунку
21 квітня 2024 року мою картку заблокували без попередження та можливості зняти кошти без закриття рахунку (усі гроші, що залишалися в мене на життя). Закрити рахунок неможливо — університет працює лише з Райффайзеном (чому державний університет співпрацює з банком, що фінансує тероризм — питання окреме).
Я одразу зателефонувала оператору, щоб дізнатися, що сталося, на що отримала незрозуміле бурмотіння про «службу безпеки банку, деталей більше не знаємо і не надамо». Гаразд.
Написала в чат, запитала, що робити далі, мені відповіли, що потрібно писати їм на пошту для отримання подальших деталей (чекати 5−7 днів). Мене це не влаштувало, і я зажадала менеджера (який, мабуть, не був на зміні і підключається після 24 годин). Гаразд.
Підключився менеджер і все ж таки повідомив, що служба безпеки банку вважала операції за моєю карткою «підозрілими» і вимагала надати пояснення щодо всіх транзакцій з усіх карток (близько 100) за останні півроку. Гаразд.
Я надіслала їм усі документи, які вони вимагали, з окремими поясненнями щодо кожної транзакції (включно з купівлею ліків бабусі, купівлею продуктів в АТБ/Сільпо, кавою тощо). Їх це не влаштувало.
Вони вимагали квитанції щодо ВСІХ зарахувань на картку в період з січня по квітень 2024 року, навіть тих, де мені скидали 15 грн малознайомі люди, з якими я бачилася від сили 2 рази в житті. Я їх також знайшла і надіслала.
В основному їхні претензії стосувалися транзакцій з картки мого хлопця на продукти, оплату житла, комунальних послуг тощо. Для контексту — хлопець ФОП і сплачує податки.
Вони вимагали виписку з рахунку ФОП та виписки ОК-5, ОК-7, квитанцію про сплату податків тощо. Гаразд, надали.
Потім вони вимагали виписку з ОСОБИСТИХ РАХУНКІВ МОГО ХЛОПЦЯ В УСІХ БАНКАХ. Такого я ще ніде не бачила. Слава богу, що у хлопця лише 1 відкритий рахунок, і було досить просто завантажити транзакції.
Для розуміння всього абсурду ситуації — кожен абзац у тексті — це 7 днів очікування (вони обіцяють 5−7 робочих днів, але відповідали завжди через 7 або 8, 5 не було жодного разу).
Зрештою, через місяць, повідомили, що документи прийняті і вони розблокують рахунок 23−27 травня. Я зраділа, тому що по суті це були майже всі мої гроші.
Сьогодні 30 травня. Рахунок все ще заблокований.
Вже 3 дні оператор каже, що «особисто проконтролює» розблокування рахунку до 18:00, і вже 3 дні нічого не змінюється. З чим зв’язана затримка ніхто мені не каже.
Якщо ви думали вести бізнес з цим банком — НІ В ЯКОМУ РАЗІ. Це один з найгірших контрагентів на ринку.
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Наразі маємо інформацію, що питання вирішено на всі 100% . Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Злодії-працівники з райффайзен банку навмисно внесли помилки в iban-номер рахунку клієнта при оформленні Заяви на переказ залишків коштів за межі банку
«Прошу закрити усі мої рахунки та перерахувати залишки за наступними реквізитами:» та:
1. Прописати список усіх рахунків наявних в Банку у форматі IBAN, «…
На протязі наступних п’яти робочих днів некваліфіковані співробітники банку наполегливо працювали над моєю заявою, в результаті чого спромоглися в пустий бланк Заяви на переказ коштів в євро вставити вивірений мною iban-номер рахунку в євро в іншому банку, на який потрібно перерахувати залишки коштів, з внесенням помилок.
Злодії-працівники з райффайзен вставили зайвий нуль (0) в мій iban-номер рахунку в іншому банку та надіслали мені цю заяву для КЕП-підпису.
Вказані злочинні дії злодіїв з райффайзен унеможливили використання моєго iban-номера рахунку для переказу моїх коштів.
Крім того, в Заяву на переказ євро злодії з райффайзен внесли хибний номер моєго поштового індексу та не вказали НАДАНІ мною ОБОВ’ЯЗКОВІ для переказу реквізити поля «Призначення платежу».
Чим займалися некваліфіковані працівники райффайзен протягом п’яти робочих днів, готуючи мою Заяву на переказ залишків — незрозуміло нікому.
Маємо інформацію, що з Вами було встановлено зв'язок з боку менеджера та було надано всю можливу інформацію та шляхи вирішення питання. Для подання запиту на закриття Вам потрібно звернутись до відділення для підписання заяви з вказанням реквізитів всіх рахунків.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
некваліфіковані працівники райффайзен банку, які самі не знають чого хочуть від клієнта
Ось такі високі стандарти обслуговування клієнтів від райффайзен банку. Права рука не знає що робить ліва.
Зізнаємся, що відгук дуже не очікуваний для нас. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (4)
Блокування рахунків.
Розпочну з того що я звичайна фізична особа яка має рахунки в багатьох банках України де в різний період часу-були є депозити в гривні, доларі, євро; конверт депо; облігації, а ці всі кошти акамулювались за довгий період часу роками і відповідно мігрували з одного банку в інший де були на той період кращі умови тобто більші відсотки, якісь акції в банках та інше.
Моя історія з банком розпочалась в літку 22 року якраз тоді з’явились конверт депо з лімітами 50тис в місяць, а потім 200тис і мабуть тільки лінивий цим не користувався коли офіційний курс менший на кілька гривень ніж в обмінці, от і з цього всього розпочались мої каруселі щомісяця з банку в банк, щоправда тривало це недовго до 23 року поки це було вигідно і цікаво.
Тепер ближче до суті, в райфа є застосунок новий майрайф через який можна переказувати на рахунки інших банків кошти взагалі без комісій що було дуже зручним, а саме я міг поповнити через термінал свою карту в будь-який час і без комісій перекидати на карти в інших банках і там купляти валюту, чи проводити інші дії, тобто не було потреби бігати постійно по іншим банкам для поповнення рахунку, а поповнив через райфа всі свої карти в інших банках і це все було максимально зручно що я і робив з 22 по 24 роки.
І от ніщо не передбачало біди до 1 травня 2024р коли я отримав смс що мої рахунки заблоковані, а смішно ще те що 2 травня я отримав смс що для уникнення блокування рахунків згідно постанови НБУ мені потрібно оновити дані і надати інформацію якусь.
Після закінчення історії з конверт депо я і далі можна сказати використовував райф тому що так просто було зручно як транзит для поповнення своїх карт в інших банках чи як термінал для поповнення інших карт на різні суми, знову ж таки для поповнення депо, купівлі облігацій. Тобто за 2 роки користування райфом і при цьому регулярними рухами коштів по рахунку нікого нічого не смущало, а тут раптом виявилось все підозрілим тому потрібно заблокувати, з питанням «що це за кошти, поясніть їх походження». В мене питання, а нічого що за 1−2 місяці до блокування в мене в райфі були депозити які закрились по закінченню і перед цим були депозити і з початку 22 року були депозити, а абсурдність цього всього те що банк вимагає пояснення походження коштів які в мене проходили по рахунку, тобто вони в мене були на депо не раз, а банк вимагає інформацію звідки я взяв ці кошти, райф виж не податкова що я повинен вам пояснювати де я їх взяв, мені сподобалось формулювання представника банку в переписці по пошті «поясніть джерела акумулювання коштів на депозиті» тобто я маю пояснити як я на складав певну суму грошей!!, повторюсь ви що податкова що я маю пояснювати чи доказувати що я роками з кожної зарплати відкладав кошти!!!
Так от отримавши смс про блокування я відразу телефоную до оператора з проблемою, на що мені ввічливо відповідають що це не їх питання, що на пошті буде лист і там вся інформація що робити і що від мене хочуть. В листі був незрозумілий для мене перелік інформації який від мене хочуть, без якоїсь інструкції для прикладу 1. Зробіть те, 2. Зробіть це і ТД. Маючи подібний досвід в Укргазбанку з блокуванням рахунку (ситуація вирішилась за допомоги людяності менеджера банку і начальника відділення які мене знають як постійного їх клієнта та спільними зусиллями та дзвінками питання протягом тижня закрилось) моє звернення у відділення райфу з проханням пояснити людською мовою що мені робити тепер завершилось неодноразовою відповіддю менеджера з тупим виразом обличчя дивлячись тільки в свій монітор і повторюючи як робот що мені прийде лист і я маю зробити, тобто надати інформацію про яку питатимуть і все тільки через пошту, ні в відділенні ні оператор не скажуть нічого. Отже варіантів більше немає і якось намагаюсь розібратися з цим і відповідаю на лист, потім через тиждень отримую відповідь що поясніть походження коштів, дайте ок5, поясніть зв’язки з переліком номерів карт на які були перекази, для чого робили перекази та інше. І так вже місяць переписуюсь з представниками банку отримуючи відповідь раз в тиждень, причому в майже всих листах питають одне і те саме: поясніть походження коштів, джерела акумулювання коштів, зв’язки з картами і для чого робились перекази. Для прикладу на питання зв’язків з номерами карт на які були перекази коштів я надаю виписки по кожній карті з всіх банків де чітко вказано номер карти і прізвище моє що це моя карта в іншому банку. Окрім цього всього я надаю виписки по всим моїм рахункам за 1,2,3, наві 4 роки по коштам які знаходились за цей період і знаходяться в інших банках, що ці кошти в мене і раніше були ще до того як я став клієнтом банку, надаю скани депозитних договорів, квитанції з класс банків що я кошти отримував, навіть квитанції з обмінників як я валюту міняю на гривню і потім поповнюю карту при чому часовий проміжок в межах години між обміном, поповненням і переказом, скидаю виписку з банку і квитанції що Ось дивіться отримана валюта квитанція, обміняна валюта на гривню квитанція, поповнення карти, переказ і ось виписка де протягом години через дію куплені облігації. Але що разу в листі вимагають пояснення джерел коштів, пояснення де взялась готівка, а в останньому листі від банку знову питають поясніть зв’язок з картами на які робились перекази і дописано що відповідь на це отримано, тільки от виписки вже були надані в попередніх листах. В результаті робиться висновок щодо кваліфікації працівників банку і їх відношення до клієнтів, звичайно не всі, але є. Для прикладу був дзвінок до банку з проханням з кимось поговорити щодо цієї ситуації з блокуванням так як які виписки не надавались то всеодно отримується одна і таж відписка, оператор сказала що зі мною зв’яжуться протягом 3 годин, в результаті був дзвінок на наступний день і то після повторного дзвінка оператору що мені обіцяли подзвонити, але оператор мені відповідала практично те саме що і в листах, що потрібно підтвердити походження коштів, надати зв’язки та інше.
Ще один момент, я пояснюю оператору що маю облігації і коли іх купував то отримувача виплат вказував райффайзен банк так як раніше працював, все було чудово, ніяких питань, надійний банк і тут таке трапилось що рахунки заблоковані, а виплати будуть незабаром і потрібно вирішувати якщо все ж блокують то потрібно терміново зв’язуватись банком який тримає овгз про зміну банку отримувача виплат, на що оператор відповіла що хоч рахунки заблоковані ми можемо прийняти кошти і пізніше виплатити. Після цієї фрази стало зрозуміло що потрібно не допустити надходження коштів в банка так як мені їх не повернуть поки не розблокують рахунки, на щастя інший банк може за кілька днів до дати виплати овгз за проханням змінити банк одержувача виплат.
Моя історія з блокуванням ще не завершена, очікую на лист, але мораль моєї історії така що потрібно уважно відноситись до переказів з рахунків на рахунки на великі суми, а краще цього не робити щоб не було проблем і не заблокували рахунки, тому що адекватності і людяності ви не знайдете в банку ніякої, це ще добре що в мене коштів заблокованих залишилось десь на 30 доларів, а в людей судячи по відгукам про банк є такі що і 1млн заблоковано.
Чесно кажучи щодо самого банку мені все подобалось, сервіс, робота, зручність, додатки, отримання коштів в касі та інше, але трапилась несподівано так історія з блокуванням і всі раніше гарні враження пропали і головне що вирішити це не можливо мабуть…
Перш за все ми вдячні за очікування відповіді. Будемо відвертими, нам надзвичайно сумно, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом та хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Найбридкіший банк з усіх існуючих
Нам прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом.
Як і зазначали у відповідь на Ваш попередній відгук, Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Наразі звернення перебуває в роботі менеджера з питань клієнтського сервісу, який працює, щоб якнайшвидше допомогти. Додатково ми комунікуємо з Вами у приватних повідомленнях на цій платформі, робимо все можливе.
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Допомога у закритті рахунку
Щиро вдячні Вам за зворотній зв'язок стосовно обслуговування в нашому відділенні! Завжди приємно отримувати такі відгуки від клієнтів. Зафіксували Вашу подяку та передали співробітникам відділення, до якого Ви звертались.
У разі виникнення питань в подальшому — звертайтесь, завжди раді допомогти!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Дякую за допомогу у розблокуванні рахунків!
Дякую! =)
В першу чергу хочемо подякувати за Ваш зворотній зв'язок та за теплі слова.
Ми гарантуємо, що не зупиняємося на шляху до вдосконалення, і наша щоденна невтомна праця допоможе нам стати ще кращими.
У разі виникнення питань, звертайтесь. Завжди раді допомогти!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Знущання з клієнтів
Доки не було потреби контактувати з банком — все більш менш норм. Аж ось прийшов час оновити дані за постановою НБУ…
В ТЦК дані оновити легше.
Перший тиждень банк наярював на мобільний. Трубку, звичайно, ніхто з невідомих номерів не бере, тож нічого з цього не вийшло. Далі, слава Богу, хватило розуму і щедрості розоритися на смс повідомлення з розʼясненнями що від мене вимагається. Ну ок, думаю, ось нещодавно в інших банках все пройшло на раз-два.
Пишу в техпідтримку — там скрипт шле на пошту, дає якусь інструкцію, що треба вислати фотку нового паспорта з ЕЦП…
Добре, фотка ж не проблема ніби, вислав.
Через якийсь час мені дзвоне (з якої радості? Я ж вам дав зрозуміти який канал звʼязку для мене оптимальний?!) якась заскриптована бабуся з швидкістю роботи лінивця з Метрополісу🥲 кажу що не маю часу, давайте якось інакше це все зробимо. Вислали на пошту. 2 файли. 2 вордівські файли, Карл. У банка 2 додатки, а вони мені шлють 2 кривих-косих опитувальника В ВОРДІ. В суммі на більш ніж 30 пунктів і 0 пояснень як це треба зповнити. А створювались вони явно під ручне заповнення і на компі зробити це ± неиожливо, але я вже якось себе поборов і витратив на це вечір часу.
На наступний день відповідь на пошту, що «міша всьо … давай по новой». Всі галочки у них зʼїхали, інше повідмічав теж не так🥲
Шановний райф, може вже час збільшити команду розробників додатку до більше ніж 2 калік, вам так не здається? Ваші додатки — найгірші додатки банків, які я зустрічав в своєму житті. В кінці кінців вас в гугл формах забанили? Ну який ворд файл??? Ну ви ж туди натикали графічних елементів під заповнення рукою на друкованому файлі, вони не відмічаються в електронному форматі 🥲🥲
Ну чухайтесь вже якось, будь ласка. Мені легше закрити рахунок, ніж витратити ще 1 вечір на цей жах.
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам сумно, що дана ситуація негативні емоції. Хочемо зазначити, що актуалізація даних клієнтів проводиться на виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ від 19.05.2020 № 65 та Постанови НБУ № 26 Про розкриття інформації щодо зв’язків клієнтів із державою, що здійснює збройну агресію проти України.
Для дистанційного коригування даних необхідно зробити фото оновленого документа, підписати за допомогою Дія підпису та надіслати на електрону адресу.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію, а тому будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Блокування валютного рахунку
Дякую))
У випадку, якщо у Вас відсутні документи, які можуть підтвердити походження коштів, рахунки закриваються з переказом на рахунок у відповідній валюті, відкритий на Ваше ім'я в іншому банку. Переказ з рахунків у іноземній валюті відбувається за системою SWIFT. Орієнтовний термін виконання запиту на закриття з переказом — протягом 5 робочих днів, проте цей термін може бути і більшим, оскільки в процесі задіяні різні підрозділи банку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Знущання з людей
Моя мама, ВПО, має відкритий підприємницький рахунок у аваль 20(!!!) РОКІВ! 20!!!
Фінмон заблокував рахунок, запросив ТОННУ ДОКУМЕНТІВ, вже відправили все, і виписки про доходи, і договори куплі продажу авто, і всі квитанціі і пояснення, і все що хочеш, ВСЕОДНО їм ВСЕ НЕ ТАК! Ви в своєму розумі взагалі?
Задають питання такого характеру, що навіть соромно тут писати. В КРАЇНІ ВІЙНА, ПЕРЕСТАНЬТЕ ЗНУЩАТИСЯ З ЛЮДЕЙ!!!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам дуже прикро, що ця ситуація Вас засмутила та склалось таке враження про Банк в цілому. Ми з великою повагою відносимось до наших клієнтів та завжди готові підтримати і допомогти.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Дуже хочемо допомогти вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код власника рахунку.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (5)
Жахливий банк та обслуговування
Дякуємо за очікування на відповідь.
Відверто зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом та відгук для нас є дуже неочікуваний.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якого питання ми готові допомогти та лише на користь клієнта.
Дійсно, наразі можливо здійснити міжнародний SWIFT переказ в іноземний валюті на користь закладу освіти на підставі підтверджуючого документу.
Ми не хочемо залишати Ваш відгук осторонь та бажаємо проаналізувати звернення. Просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код та контактний номер) також, зазначити адресу відділення Райфу в яке звертались.
Очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Жахливе обслуговування юросіб
Нам дуже прикро, що ця ситуація Вас засмутила та склалось таке враження про Банк в цілому.
Хочемо пояснити, актуалізація даних (повторна — переідентифікація) проводиться на виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ від 19.05.2020 № 65 та Постанови НБУ №26 Про розкриття інформації щодо зв’язків клієнтів із державою, що здійснює збройну агресію проти України.
Відповідно до вимог законодавства Райф не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. Про що, завчасно інформує.
Ми не хочемо залишати Ваш відгук осторонь та бажаємо проаналізувати звернення. Просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення дані (код ЄДРПОУ та контактний номер відповідальної особи).
Очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (2)
Райффайзен Банк — Банк «некомпетентних» працівників
Тепер почнемо. Я ФОП. Продаю запчастини для FPV дронів.
В січні (5 місяців тому!) мені заблокували рахунок з усіма грошима, а саме біля 1 млн грн з урахуванням валюти на депозитному рахунку, котрий повинен був закінчитись в лютому. Прийшов на пошту лист про відмову в обслуговуванні і якщо хочу поновити роботу, то треба надати список документів для розблокування, надати відповіді на питання та відправити пояснення діяльності. Відправила 33 файли з електронним підписом та пояснення діяльності на 7 листів, через деякий час приходить точно такий же лист з запитом тих самих документів, тих самих питань і того самого пояснення.
Прийшла у відділення, щоб вже відділення самостійно відсканувало та відправило документи фінмону. І що ви думаєте? Знову приходить лист, що я нічого не надала.
Потім в якийсь момент, то вже кажуть, що отримали документи, але треба ще і дають список з запитом на ті самі документи, котрі у них вже є. знову відправляю. І так йде по колу постійно. Пишуть, що я не надала їм відповідь на питання, на котрі вони вже декілька раз отримали відповідь.
Все це скотилось в якийсь абсурд. як приклад, то вони просять, щоб я надала документальне підтвердження сплати податків, котрі я взагалі сплачувати не повинна. Я їм пишу вже раз десять, що я не повинна платити ПДФО, Військовий збір, бо немає найманих працівників, але вони все одно мені пишуть, що я не надала їм доказ сплати податків, котрих я не повинна платити.
Далі, постійно просять, щоб я їм надала документи на обладнення, котре використовується в діяльності, а я їм постійно пишу, що у мене обладнення немає, бо я не виробник, а лише продаю, тому у мене не може бути взагалі обладнання. але ці «некомпетентні» все одно пишуть, щоб я їм надала документи на обладнення, котрого у мене бути не може.
Попередні 3 місяці просили пояснення діяльності, а я 3 місяці кожен раз його відправляла, але приходила відповідь, що я їм нічого не відправляла і тому надайте пояснення.
Запитують питання, я їм кажу, що всі відповіді на ці питання вже висвітлені в пояснені, котре взагалі не читають, бо якщо б читали, то не запитували цих запитань.
Постійно запитують навіщо я зняла гроші в готівку в кінці грудня та в січні і щоб надала ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ куди я витратила гроші. На що я їм кожен раз відповідаю, що частину грошей була витрачена на подарунки рідні на новорічні свята, а все інше зберігається в готівці і що, коли знімаються гроші в готівку, то я не повинна їх витрачати, а МАЮ ПРАВО ЗБЕРІГАТИ В ГОТІВЦІ і що мої доходи цілком дозволяють зняти частину грошей в готівку, але ці «некомпетентні» все одно просять документальне підтвердження того, куди я ВИТРАТИЛА гроші, котрі я НЕ ВИТРАЧАЛА, бо вони в ГОТІВЦІ.
Робота відділення, то це взагалі якийсь цирк, як не запитаєш щось за межами стандартних питань про те, як працює банкомат і т.д., то вони не знають відповіді ні на що або у клієнта!!! запитують що їм робити, бо вони не знають. Просто уявіть картину, що Ви зайшли в банк задати питання, а робітник у Вас запитує як йому вирішити це питання і Ви такі стоїте в шоці, бо повинно бути все навпаки і Ви прийшли за відповіддю, а не за тим, щоб робітник сказав, що він нічого не знає.
Відповіді банк по пошті дає раз в пару тижнів — місяць і, як я вже писала, то Ви можете надати відповідь банку, почекати місяць, вони перешлють Вам точно такий же лист як і до цього, з тими самими питаннями, Ви на нього надасте знову відповідь я будете чекати знову купу часу…
В банку взагалі не розуміють що вони роблять і навіщо вони працюють там. Працівники влаштувались на зарплату і ніяк не виконують свої обовʼязки, а лиш просиджують потрібний для галочки час, щоб в кінці місяця отримати гроші і радіти, що можуть так безтолково працювати надалі і за це їх ще похвалять.
Останній лист їм надісланий з відповідями на питання, котрі я вже десяток раз надавала 2 травня і я досі чекаю від них відповіді.
Якщо сказати, що я в шоці від того, як працює банк, то це не сказати нічого. Це не європейський банк, це якась циганська базарна лавка у котрого єдина мета — кинути Вас на гроші.
Відверто кажучи, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Дуже хочемо допомогти вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (9)
некваліфіковані працівники, хами, не дотримання законів.
Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію, щоб надалі надавати лише якісний сервіс та компетентну консультацію.
Безпека клієнтів та співробітників для нас найважливіший пріоритет саме тому, під час повітряної тривоги ми зупиняємо роботу відділень.
Ситуація, яка трапилась з Вами недопустима, маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Райффайзен Банк это уже не БАНК, а фирма по блокированию счетов
Но после того как зашел и посмотрел отзывы, а тут буквально каждый второй посвящен блокированию счетов, стало понятно:
Райффайзен Банк это уже не БАНК, а фирма по блокированию счетов!
Наверное сотрудникам обещают хорошие премии за количество блокированых счетов, другого обьяснения нет.
Но меня интересует больше цель? Ну будет буквально каждый второй гражданин лишен права обслуживаться в банках, дальше что? Зарплату где-то надо получать, люди начнут массово жаловаться, подавать в суды, будоражить общество, это цель? Сделаться врагами населения?
Хотелось сказать для клиентов банка следующее: если у вас есть счет в Райфе, постарайтеь забрать с него все деньги, а лучше закрыть его и перейти на обслуживание в другой банк, поверьте, в ОДИН ДЕНЬ ВАШИ СЧЕТА ЗАБЛОКИРУЮТ БЕЗ ПРИЧИНЫ, рано или поздно это случится!!!
А сотрудникам банка скажу следующее: не радуйтесь особо, ведь чем меньше клиентов, тем активнее банк будет закрывать свои отделения и вы останетесь без работы) Сегодня вы получаете премию за выполнения плана по блокированию счетов, а завтра отправитесь в центр занятости), а клиенты будут помнить долго отношение к ним банка, это как в СССР: те, кто потерял тогда свои сбережения, боятся банков сейчас как огня…
Скоро сотрудники Райфа будет обслужить сами себя, поскольку клиентов не останется)
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий
Не компетентні працівник фін.моніторингу
Рекомендую звертатися до юристів у вирішені з Райффайзен таких питань, при можливості подавати позови до суду, якщо Ви через не компетентність працівників і банку понесли, якісь затрати або маєте не бажані наслідки. А також можете подавати скарги на адресу фін.моніторингу України.
Усім вдалого вирішення таких роду питань і мирного неба.)))
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Дуже погана і не організована робота!
Вирішоно було розірвати стосунки!
Написав заяву у відділенні, минув місяц телефонних дзвінків на лінію підтримки, коли ж повернуть кошти. Просунулась справа у поверненні коштів, зателефонували і сказали що на цей iban вони не можуть вислати кошти (він робочий, но не такий як їм потрібно), дайте другий iban.
Після трьох місяців постійного моніторинку, справа ще не зрушилась (історія продовжується).
P. S. У кого є багато вільного часу можна його розділити з Райффайзен Банк!
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (3)
Банк не повідомив про блокування картки й облікового запису
Конкретної причини мені не назвали. «За ініціативою служби безпеки». Чому? Для чого? Коли саме? Ніяких конкретних деталей мені не повідомили.
Найбільше турбує що банк навіть не повідомив мене про блокування картки й облікового запису ані телефоном, ані через смс, ані по електронній пошті. Ще й розблокувати свою картку й обліковий запис в телефонному режимі неможливо. Треба йти до відділення й розбиратися особисто.
Перш за все ми вдячні за очікування відповіді і нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Комментарии (1)
Хуже банка я ещё не видела!!!
Нам прикро, що ця проблема могла вплинути на Ваші плани. Дійсно, станом на 07.05 були технічні складнощі із зарахуванням заробітної плати та проведенням платежів в додатку Райффайзен Онлайн. Наші спеціалісти активно працюють над усуненням проблеми. Ситуація не проста, тому потребує більше часу для вирішення.
Ми б хотіли Вам більш детально проаналізувати запит та надати пояснення в індивідуальному порядку. Тому будемо вдячні, якщо Ви напишете нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код, або контактний номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написать комментарий