Мінфін - Курси валют України

Встановити

Неможливо віддалено закрити картки після переходу з sportbank до ТАСКОМБАНКУ

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
olekhom 17 квітня 2024, 12:54
Я був клієнтом Спортбанку. Сьогодні мої рахунки та картки були перенесені до ТАСКОМБАНКУ. Картки мені більше не потрібні, оскільки ними не користуюся, а рахунки нульові.

Звернувся до служби підтримки ТАСКОМБАНКУ з проханням віддалено закрити непотрібні картки, щоб не витрачати час на похід у відділення. Пояснив, що рахунки нульові і картки не використовуються. Однак представник банку проігнорував ці деталі і просто повідомив, що закрити картки віддалено неможливо. Наполягав на особистому візиті до відділення, не запропонувавши жодного альтернативного рішення.

Навіть після уточнення, що рахунки нульові, і повторного прохання закрити їх без відвідування відділення, не отримав належної відповіді та допомоги. Представник продовжував ігнорувати мої повідомлення.

Мені відомо, що зазвичай в цьому банку клієнтам відправляють зразок форми-заяви, який просять роздрукувати, заповнити та відправити назад для закриття карток. Тому мені абсолютно незрозуміло, чому в моєму випадку співробітник навіть не запропонував такої можливості і я став якимось винятком.

Розчарований низьким рівнем клієнтського сервісу та небажанням йти назустріч у елементарному питанні після переходу до нового банку.
Таскомбанк
Відповідь банку
18 квітня 2024, 11:22
Добрий день.

Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, тимчасово закрити картковий рахунок дистанційно не має можливості.
Спеціалісти Банку займаються вирішенням питання — найближчим часом воно буде врегульовано.
Додатково рекомендуємо для закриття рахунку звернутись до Контакт-центру банку через деякий час повторно, орієнтовно з наступного тижня.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

Коментарі - 8

+
+1
Pumbovik
Pumbovik
17 квітня 2024, 13:39
#
Мда уж даже в райфе и то можно онлайн через чат закрыть счета. Если на них 0 то банк сам закроет их спустя 1 или 3 года, главное смотрите чтоб не было абонплаты за обслуживание в минус или за смс
+
0
olekhom
olekhom
17 квітня 2024, 15:29
#
Так отож, я був готовий розглянути їхні карткові пропозиції, просто перед тим хотів закрити перенесені картки, так як з тими умовами не бачив в них для себе сенс
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
17 квітня 2024, 14:02
#
Только перешел и сразу 1звезда?Или звезда это спорт банку?
+
0
olekhom
olekhom
17 квітня 2024, 15:26
#
1. Я не переходив за власним бажанням (спортбанк закрили, клієнтів перевели таскомбанк
2. Картку спортбанку відкривав електронним шляхом, верифікуючись через Дію
3. Читайте відгук
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
17 квітня 2024, 15:44
#
Не знал что спорт банк это таксобанк. Но отзыв выглядит так: Закрылся один банк и перешёл в левый банк. И хочешь чтобы левый банк закрыл счёт в закрытом банке. Как я понял спорт это продукт таксобанка (как моно и приват24)
+
0
olekhom
olekhom
18 квітня 2024, 11:33
#
Банк відповів що «Дійсно, тимчасово закрити картковий рахунок дистанційно не має можливості.» та «Додатково рекомендуємо для закриття рахунку звернутись до Контакт-центру банку через деякий час повторно, орієнтовно з наступного тижня.» і відмітив, що проблема вирішена
+
0
olekhom
olekhom
18 квітня 2024, 11:57
#
Моє розуміння вирішеної проблеми, враховуючи що я вже витратив час на хамську підтримку (тупо ігнорувати >30 хв, після яких я закрив чат я вважаю хамством):
а) Відправити мені заяву на закриття рахунків, отримати підписану мною через КЕП заяву та опрацювати коли «з'явиться можливість»
б) Банально запропонувати відвідати відділення з записом до спеціаліста на якийсь конкретний час, якщо з електронним документообігом та визнанням електронних документів взагалі біда (було б цілком прийнятно для першої інтеракції, не тепер). Я не відвідував жодних відділень для відкриття тих карток і не збираюсь брати відгул, щоб простояти в черзі щоб їх закрити.
+
+15
natashaGra
natashaGra
30 квітня 2024, 18:41
#
Этой истории с дистанционным закрытием счета не один месяц. У меня такая ситуация была в феврале , кое-как удалось закрыть счёт. То ли они так клиентов удерживают, то ли специалистов нет, чтоб это сделать в приложении. В любом случае очень неудобно
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 44.7
USD 40.55 41.15
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 44.7
USD 40.55 41.15
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Відгуки про Таскомбанку 📝 / Неможливо віддалено закрити картки після переходу з sportbank до ТАСКОМБАНКУ