Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Anna Burtseva 5 серпня 2022, 19:55
во время военного положения, не вводили кредитных каникул вообще.Звонять каждые десять минут каждый день.Разговор ведется хамским голосом.Не интересуются что произошло, производят звонки ретьим лицам, изза чего у меня неприятности в семье.Я сердечник подвергаюсь постоянному давлению и переживаниям.Я и сама расстроена положением своих финансовых дел, ноесть же правило Форс мажорного времени и ситуации.Если изза постоянного давления я пострадаю физически, то о каких деньгах может идти речь.Особенно беспоеоит то что они звонят другим людям кроме меня и то что звонки повторяются постоянно в течении всех дней недели.У меня что от частых звонков и хамства появятся деньги??? Безобразие.За время военного положения мой долг растет с космической скоростью.По какому праву.Дайте возможность пережить это время и остаться здоровым и живым.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlekSe 3 серпня 2022, 9:07
Получить ответ по текущим вопросам любым способом (телефон, почта, мессенджеры) невозможно. Сотрудники путаются в ответах, неквалифицированны.
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 серпня 2022, 15:03
Отзыв не засчитан (на 06.08.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
kord123 3 серпня 2022, 8:05
Відділення за адресою: Київ, вул. О.Теліги, 11
Маю кредит і карту, яку використовую тільки для погашення кредиту. Карта з березня 2020, і до лютого 2021 все було нормально. З лютого 2021 банк почав списувати якусь щомісячну комісію в розмірі 30 грн за користування картою. Ця комісія не відображалася в онлайн банкінгу. У мене було трошки грошей на карті окрім тих, що я клав для погашення кредиту, я не помічав, що вони зменшуються, тому що карткою не користувався (окрім кредиту) і баланс не відстежував. Також банк встановив кредитний ліміт в 1000 грн на карту. І нещодавно я став чомусь використовувати кредитний ліміт, хоча нічого, крім кредиту, з картки не оплачував. Спочатку сума була копіїчна, я подумав, що щось переплутав, просто додав гроше на карту. Але цього місяця, коли сплачував за кредит, помітив, що використав вже 25 грн кредитного ліміту. І вони ніяк не відображалися у звіті в онлайн-банкінгу. Я запросив звіт у форматі PDF за місяць і знайшов там цей платіж. Запросив звіт за весь період і побачив, що все почалося у лютому 2021. Я не отримував пепередження про це, тому вважаю ці дії шахрайськими. Доречі, не необхідності картки для сплати за кредит наполягали співробітники банку. Казали, або через їхній банкомат, або через карту, щоб не приходити у відділення. Хоч це було трохи дивно, я їм повірив. Зараз, коли зʼясував про приховану комісію, трошки пошукав та знайшов, що кредит можна сплачувати просто грошовим переказом на спеціальний рахунок, без комісії. Тобто, співробітники навмисно вводили в оману, щоб я оформив картку. Дуже негарно з боку банку. Перевірте, може й у вас знімається комісія, а ви й не знаєте.
Vova123456 30 липня 2022, 12:23
когда давали кредитную карту отп банка то говорили что пополнение бесплатное в банкоматах приватбанка. сегодня положил 3500 грн. и с меня взяли комиссию 70 грн. развод и по другому не назовешь.
Andrii Kurianov 30 липня 2022, 7:22
В 2020 році був відкритий валютний депозит. В літку 2022 році я був у справах неподалік відділення і вирішив уточнити поточний стан депозиту і тут мене поставили перед фактом зміни тарифів, і щоб виконати дії (поповнення/зняття) з депозитом я повинен сплатити комісії. Тобто при можливій операції зняття всієї суми депозиту я отримаю менше, чим я поклав на депозит. Ніякого підтвердження таких комісій в наявних документах я не знайшов, тому звернувся до контакт-центру банку. Оператора контакт-центру я попросив надати інформацію, яким пунктом договору вони керувалися при зміні моїх тарифів. Дійсно в заяві-анкеті є пункт про необхідність клієнта періодично знайомитися зі змінами тарифів. Але ці пункти в моїй заяві (яка і була підписана) відсутні. Відповідно оператор направила заявку на відділення, де був укладений договір, щоб уточнити умови саме мого договору та надати всі документи стосовно моєї заявки-анкети. Через деякий час зі мною зв’язався працівник відділення і повідомив, що оскільки в моєму договорі не має терміну, то тарифи по ньому можуть змінюватися і я про це повинен «догадатися». На мою пропозицію перевірити текст моєї заяви і говорити по суті заяви, мені повідомили, що у неї немає на це часу, її чекають інші клієнти, вона не може надавати такі консультації по телефону, всю інформацію я можу знайти на сайті банку (оператор контакт- центру в іншій розмові підтвердила не можливість доступ до цієї інформації), і взагалі, якщо у мене є якість питання я повинен прийти у відділення и писати заяви на отримання такої інформації (розгляд таких заяв 30 днів). Наразі через контакт-центр направлена заява на отримання всіх документів, які є невід'ємною частиною мого договору. Але є сумніви, що мені наддадуть необхідну інформацію. Склалося таке враження, що це не європейський банк, а «торгаш» на ринку з яким ти торгуєшся.
Сегодня попробовал позвонить в службу поддержки. Ее там просто нет.
В принципе — мой любимый банк. Но если возникли какие-либо трудности — лучше забудьте, и занимайтесь своими делами. Просто забудьте…
044 — это для любителей ретро?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юлія Лазеп 27 липня 2022, 1:06
сля того, як оформила кредит в цьому банку, посипалися звінки різного роду.То пропонували різні послуги, то звонили аферисти з розводами.Хоча я не маю доказів, але «Совпадение-не думаю»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юлія Лазеп 26 липня 2022, 16:46
Після того, як оформила кредит в цьому банку, посипалися звінки різного роду.То пропонували різні послуги, то звонили аферисти з розводами.Хоча я не маю доказів, але «Совпадение-не думаю»
122890042583 23 липня 2022, 16:26
Купляв побутову техніку в магазині Фокстрот з оформленням кредиту в otp. Кредит оформлювали години дві, брокер щось довго заповнювала, потім дізналась що в мене є відкритий ФОП і почала оформлювати все заново. Але це ніщо в порівнянні з нав’язуванням неіснуючих послуг.
В кредитному договорі крім суми, на яку була здійснена покупка техніки і послуги СМС інформування, про яку я був попереджений, я виявив ще ліцензію на програмне забезпечення «ADVOSERVECE» від ТОВ АЛЕРТ ІНТЕРНЕШНАЛ за ціною 1015 грн. Звичайно, що ніякої ліцензії і ПО «ADVOSERVECE» не існує і ніяких додаткових послуг я не замовляв і не отримував. Це просто обман клієнта. Коли став виясняти в підтримці що ж мені продали, то отримав всі варіанти від тих, що це щось фокстрот продав до того, що це страхування. Хоча ніякого страхового договору також не існує.
Висновок — уважно читайте кредитний договір і ніколи не погоджуйтесь на кредит в цьому «банку»
2 дня бадался с поддержкой чтоб восстановить доступ🤦 через бота через дию без результатно. Банк в каменном веке застрял. Говорят надо идти в банк, пришел в банк там закрыто. Толку от поддержки 0. Лет 5 назад выкинул их карточку, а теперь зарплату на их карту кинули, но получить ее это целый квест
AndreyKozlitcky 16 липня 2022, 10:12
Была задоженность на 22 мая 845,39грн, это была даже показана в программе ОТП кредит, и звонила девушка оператор, сказала нужно погасить сумму, чтобы не было начисленно процентов, я погасил сумму, но через пару дней появилась в программе уже другая сумма и так я понял что сколько не плати, все время берется откуда то денежная сумма, которую нужно погасить, но при этом в программе, она не показана, а только ввсвечиваттся начинает через время в виде долга. И самое главное что даже не влияет что идут боевые действия, при этом все отделения банка почему-то закрыты, т. е. война влияет на работу отделений банка, а оплачивание кредитов нет, и на сколько я понимаю, это форс мажорные обстоятельства должны быть.
Newyorkcity07 15 липня 2022, 23:33
На март 2022 остаток по кредиту был 383 (с учётом переплаты)грн. Уехали из-за бомбежки в эвакуацию за границу. Оттуда все время пыталась оплатить эту сумму, но из- за кредитных каникул опция была не доступна. Как только стала она доступна в мае 2022, оплатили с переплатой. В июле звонок — долг 1500 грн долг банку за невозможность оплатить по приложению, будучи в эвакуации на период войны! Это грабеж и лохотрон в военное время!!! Люди, не подходите у этому банку на пушечный выстрел
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
6183104907 15 липня 2022, 18:15
Пришлось столкнуться с этим банком. И понял после этого все комментарии действительно соответствуют плохому обслуживанию и не выдачу денег после окончания депозита. Прежде чем ложить деньги деньги в банк. Надо читать отзывы. И если они отрицательные, это лучше избегать этот банк десятой дорогой. Здесь нет европейского сервиса. Некомпетентность сотрудников и обман клиента.
6183104907 14 липня 2022, 11:55
Отделение ОТП Банк г. Чернигов. После закрытия депозита не отдают деньги сразу. Тянут резину под всевозможными предлогом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pipperok 12 липня 2022, 19:05
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Шевченка, 4-А
Худший банк и обслуживание, просто издеваются! Во-первых хочу сказать, что они дурят людей с комиссией при переводе денег и других платежах с комиссией. В смс приходит один остаток по счету, а когда заходишь в отп смарт, там уже остаток меньше за вычетом этой комиссии. Во-вторых, позвонила отключить смс информирование, потому что оно мне сейчас не нужно, т.к. зарплату не платят, позонила с номера, на который моя карта зарегистрирована, сказала им все что они хотели: и номер карты и кодовое слово, а они говорят: скажите номер отделения где Вы обслуживаетесь, я им говорю, что карту мне из Киева в Одессу высылали и я не знаю где отделение в Киеве, а бухгалтера из Киева не работают и уехали. Ну не работает компания. Не отключили. Это просто полный аут. Не советую никому этот банк и вообще закрываю нафиг счет.
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 липня 2022, 17:08
Отзыв не засчитан (на 14.07.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Борис Марков 8 липня 2022, 19:57
Я прочитал некоторые отзывы о крайне плохом обслуживании клиентов в отделениях ОТП банка, но на себе этого не испытал. В прошлый вторник, после прочтения отзывов я хоть и не с очень большим желанием, но решил записаться на прием через Интернет, приехал пораньше, меня встретили и сказали, что менеджер находится с другим клиентом, но меня примут следующим. Менеджер довольно быстро решил все мои вопросы, ничего не «впаривал», был вежлив и профессионален. Спасибо!
alslduU124 8 липня 2022, 4:11
Відділення за адресою: Київ, вул. Шота Руставелі, 16
Це просто жахливий банк який не закриває ваш рахунок навіть після запиту та продовжує нараховувати абонплату та вимагати кошти!

З 2015 року мав рахунок в ОТП. Останні два роки не користувався та навіть не отримував нові картки замість просочених. Абонплату звісно платив.

8 лютого 2022 знов отримав смс про погашення боргу та вирішив що настав час закрити рахунок.

21 лютого я прийшов до відділення на Шота Руставелі, отримав талон через електрону чергу на закриття рахунку. На касі сплатив усі заборгованості та отримав відповідні чеки. Співробітник банку на касі сказав що протягом 6 днів за процесом рахунок буде закрито.

Але якою ж несподіванкою для мене було коло 13 червня я знов отримав смс що в мене заборгованість в 430 гривень за ведення рахунку.

Я через бот звернувся до робітників банку. Вони обіцяли розібратися та передзвонити з роз’ясненнями але цього так і не сталось. Замість цього сьогодні, 7 липня, мені подзвонили та знов вимагають погасити заборгованість. На мої слова що я закрив рахунок та не є їх клієнтом з лютого кажуть що в них не має такої інформації.

Це просто жах та не професіоналізм! Замість того щоб розібратися чому в їх системі мій рахунок досі не закритий вони продовжують нараховувати абонплату та вимагати кошти!
irssan1 4 липня 2022, 19:20
Сьогодні, 4 липня о 18:33 у Харкові лунає повітряна тривога, о 18:35 об’явлено загрозу артобстрілу. І що ви думаєте? О 18:44 дзвонить бот з ОТП та пропонує внести гроші по кредиту. У вас там все добре, ОТПівці? Ніде нічого не жме? Чи у вас війна закінчилась?

Шановний ОТП Банк, я розумію що кредит є кредит. Але, наразі у мене як і у більшості тих, хто живе у фронтових, окупованих, прифронтових містах, ВПО — питання платити кредит чи купити собі щось поїсти — не уявне. І ось такі ваші дзвоники це як мішок з лайном на голову.

За запитом адміністрації порталу мінфін готовий надати скріншоти та усю необхідну інформацію для підтвердження наведеної у відгуку інформації.
Вячеслав Петренко 30 червня 2022, 11:23
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Шевченка, 53
30.06.2022г. заканчивается срок действия моей зарплатной карты. Еще 19.06.2022 г. я получил СМС сообщения от банка, где указывалось, «Ochskuyte SMS pro gotovnist karty». До настоящего времени никаких сообщений нет. Я ухожу в отпуск и «отпускные» — получит не смогу. Позвонить на «горячую линию» банка у меня нет возможности, т.к. номера ТОЛЬКО городские. Доехать в отделение, которое находится от меня в 30 км. в рабочее время, чтобы получит ответ что карта готова/не готова и ехать в следующее отделение, чтобы получить её? Неужели у банка нет возможности завести ОДИН № любого мобильного оператора Украины?!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
liubawa 29 червня 2022, 11:06
Дійсно, навіщо забезпечити клієнтів банку, та його працівників безпекою, якщо можна і надалі не закривати банк під час повітряної тривоги?
Шок, ніякої людяності до працівників та клієнтів

Курс валют в ОТП Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 45
USD 40.45 41.25
Всі курси банку

Курс валют в ОТП Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 45
USD 40.45 41.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / OTP Bank 💰 / Відгуки про ОТП Банк 📝