Мінфін - Курси валют України

Встановити

Райффайзен Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Huper
Huper Huper
4 грудня 2023, 0:28
Huper, Киев
Доброго дня.
Як і більшість питань на рахунок заблокованих коштів, не розкриті вашою підтримкою. Було заблоковано рахунок з присвоеним статусом як «неприйнятно високий». Звичайно це не регламентується Законом, тобто ви що хочете то і робите але є Постанова НБУ #65, відповідно Додатку 12, пункт 3, в такому разі банк зобов'язаний сповістити СУО не пізніше 1 робочого дня після блокування, а також відповідно тому ж Закону 361-ІХ блокування рахунків не може бути необмеженим, та має бути разблокованний на 31 календарний день, якщо СУО не повідомило про продовження блокування коштів.
Чому ваші працівники ніяк не можуть підтвердити, що відправили запит до СУО після блокування, знову ж таки відповідно Постанови 65 ви маєте сповістити мене про рішення, якщо я запитав письмово. Тому питання, якщо нічого не відправляли до СУО, навіщо тоді блокувати рахунок, якщо по Закону ви і так його повинні розблокувати через 31 день? Та питання, кому саме надсилати документи, ваші працівники так і не вказали, лише стандартный шаблон, без жодної адреси, мені потрібні конкретні реквізити для доставки документів вам, щоб підтвердити це у суді з описом?
Ще одне питання. Ваш працівник підтвердив мені, що ви присвоювати можете цей статус, без сповіщення СУО тим, у кого багато транзакцій, відповідно потрібен час для обробки інформації, а ваші декілька працівників з цим не справляються, відповідно, щоб при перевірці не платити мільйонний штраф від НБУ, ви намагаєтесь таким чином розірвати обслуговування з клієнтом, тобто дешевше його відправити подалі, ніж витрачати час та виділяти кошти на додатковий штат. В принципі, це випливає з ваших дій — необгрунтований «ризикований статус» для вас, відсутність повідомлення до СУО, дуже повільна відповідь, ну і головне, в кожній відповідь ви мені кажете, що легко можете повернути кошти якщо розірвати договір. Навряд ви це назагал скажете, але підтвердіть будь ласка або прокоментуйте?
Дякую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 грудня 2023, 9:01
Добрий день! Перш за все вдячні за очікування відповіді. Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження. Хочемо повідомити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, то зі сторони Банку може надійти запит, щодо необхідності надання підтверджуючих документів. Якщо документи не надано вчасно або не в повному обсязі — рахунок блокується. Райф, як і будь-який український Банк має неухильно дотримуватися норм чинного законодавства і підпорядковуватися постановам Національного Банку України.Ми цінуємо наших клієнтів, й у разі виникнення непорозумінь завжди готові проаналізувати ситуацію. Наразі запит з Вашого питання знаходиться в роботі у менеджера, та ми зі свого боку передали інформацію щодо Вашого повторного звернення.З повагою та турботою,@RaifHelp
mykatie
mykatie
19 листопада 2023, 19:40
Кейт, Київ
Добрий вечір. Чи потрібно надавати в банку витяг про реєстрацію місця проживання (з Id картки), якщо я вперше буду оформляти карту в Райффайзен Банку?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 листопада 2023, 8:58
Добрий день! Перепрошуємо за тривале очікування відповіді.Під час відкриття рахунку необхідно надати документи, а саме: 1. Паспорт громадянина України з відміткою про реєстрацію (оригінал) або ID-картка + довідка №13 щодо місця реєстрації або витяг з Єдиного державного демографічного реєстру. Якщо відсутня Довідка № 13 або довідка з Єдиного демографічного реєстру, то можна вказати адресу реєстрації шляхом заповнення Опитувальника. 2. Довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру платника податків (оригінал). Якщо Ви здійснюєте відкриття приватного рахунку, то у такому випадку необхідно надати документ, що визначає Ваш фінансовий стан. Будемо раді Вас бачити та долучити до родини Райфу.З повагою та турботою,@RaifHelp
botan5
botan5
4 листопада 2023, 18:00
Доброго вечора. Проконсультуєте, будь ласка, я офіційно працюю, але також маю підробіток фріланс, виконую різноманітні завдання на замовлення. Звісно з цих коштів податок не сплачую й оплату отримую на карту вашого банку. Читаю що зараз суоврий контроль, фінмоніторинг. Щоб не було питань до цього я можу вкінці року у податковій подати звітність з рахунків і сплатити податок на доходи фізичних осіб з отриманих мною неоподаткованих доходів? у такому разі банк вважатиме ці кошти легальними, не буде проблем з фін.моніторингом? я уточнюю на майбутнє, бо підробітком почала займатися і тому цікавлюся як бути щоб і проблем з банком та блокуванням карток не було. Оформитися фоп не можу так як працевлаштована і додаткова діяльність не регулярна, а коли час є. Завчасно дякую за відповідь.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 листопада 2023, 9:04
Добрий ранок! Дякуємо за очікування на відповідь.Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів кожного клієнта. В свою чергу, сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів за рахунок надання документів.Перевірки виникають залежно від того, хто, кому скільки перераховує.Зі свого боку, можемо проконсультувати які документи попередньо Вам точно необхідно підготувати, а вже фінальне рішення залежить від історії взаємодії з Банком.З повагою та турботою,@RaifHelp
AnnaP26
AnnaP26
4 листопада 2023, 10:55
Анна
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, рахунок був заблокований. Скинула підтверджуючі документи про доходи, але по словам банку всіх не вистачає. Скажіть чи можна заблоковані кошти перевести на військові облігації у такому разі? Завчасно дякую за відповідь.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 листопада 2023, 11:00
Вітаємо. Нам дуже шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Ми розуміємо, що дане блокування для Вас було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Розблокування рахунку в такому випадку можливе після надання документів — це можуть бути виписки з рахунків відправників, в яких відображається походження коштів, за рахунок яких Вам здійснили зарахування. У випадку, якщо наданих документів недостатньо, та Ви не можете надати підтвердження, що вимагає банк — можливо лише закриття рахунку з переказом залишку на рахунок, що відкрито на Ваше ім'я, в іншому українському банку. Для уточнення можливості закриття рахунку віддалено просимо звернутись до Інформаційного Центру банку за номерами 0 800 500 500 (по Україні) або +38 044 230 99 98 (з-за кордону). З повагою та турботою, @RaifHelp
Ira19860306
Ira19860306
28 жовтня 2023, 15:26
Доброго дня підкажіть будь ласка вчора ввечері скинули кошти на рахунок коли вони мають зайти бо до сих пір на рахунку їх немає )? Дякую
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 жовтня 2023, 15:36
Добрий день!Якщо Ви здійснили переказ коштів між власними рахунками, то термін зарахування зазвичай до 10 хвилин, але після 22:00 або на вихідних час може бути довшим (наприклад 1 година). Якщо ж переказ здійснено за повними реквізитами на користь третіх осіб в мережі Райфу — зазвичай від 10 хвилин до 2-х годин, на користь третіх осіб в інший банк України — зазвичай від 10 хвилин до 2-х годин. Для отримання більш детальної консультації просимо звернутись до Чату додатку Райффайзен Онлайн о ж за дзвінком до Інформаційного центру Банку за номером: 0800500500З повагою та турботою,@RaifHelp
Hohlova
Hohlova
24 жовтня 2023, 13:53
добрий день!
підкажіть, будь ласка, що робити при ПОМИЛКОВОМУ надсиланні коштів? чи можливо якось звʼязатися з банком і відмінити переказ?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 жовтня 2023, 13:57
Вітаємо! Нам дуже шкода, що з Вами сталась така ситуація. Якщо при відправленні коштів Ви помилились з реквізитами, то для врегулювання питання щодо їх повернення Ви можете звернутись до підтримки банку отримувача коштів. Якщо картка отримувача відкрита в нашому банку, Ви можете написати до чату Райф Онлайн (доступний після входу до системи, символ діалогу праворуч згори на головній сторінці), або зателефонувати за номерами: 0 800 500 500 (по Україні), +38 044 230 99 98 (з-за кордону, за тарифами оператора)  або raif@phone.aval.ua (безкоштовно зі Skype). З повагою та турботою, @RaifHelp
Hohlova
Hohlova
24 жовтня 2023, 1:07
добрий вечір!
підкажіть, будь ласка, при переводі коштів я не бачу інформації про отримувача ні імʼя, ні фамілії. в привату та моно таке є
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 жовтня 2023, 8:50
Добрий день! Перепрошуємо за очікування відповіді. Якщо Ви здійснюєте переказ на картку іншого Банку, дані про отримувача не відображаються. При переказі на картку Райфу, прізвище та ім’я отримувача показано в зашифрованому вигляді. Розуміємо, що дана інформація досить важлива, адже це убезпечить він помилкового переказу коштів третій особі. Наразі тривають роботи з вдосконалення та впровадження функцій нового додатку MyRaif. Тому коли будуть новини щодо відображення даних отримувача, ми обов’язково повідомимо на офіційних сторінках в соціальних мережах чи на сайті Банку. З повагою та турботою,@RaifHelp
1995Aalinaa28
1995Aalinaa28
23 жовтня 2023, 9:23
Доброго дня. Вам Метлайф перерахував кошти, які я маю забрати, але у мене немає вашої карти і я знаходжусь за кордоном, оформити вашу картку в мене не виходить, скажіть будь ласка чи можна переказати кошти на інший номер карти?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 жовтня 2023, 9:27
Добрий день! Ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)З повагою та турботою,@RaifHelp
1995Aalinaa28
1995Aalinaa28
19 жовтня 2023, 12:24
Ще таке питання, чи може Метлайф переказати кошти на іншого банку номер?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 жовтня 2023, 12:27
Добрий день! Для отримання переказу від страхової компанії, Вам необхідно звернутись безпосередньо до служби підтримки МетЛайф, та надати реквізити рахунку, на який бажаєте отримати кошти.З повагою та турботою,@RaifHelp
1995Aalinaa28
1995Aalinaa28
19 жовтня 2023, 9:52
Доброго дня. Хочу оформити карточку райфайзен онлайн. оформлення карти іде за допомогою дії, но за допомогою дії оформити карту не получається тому що є проблема з документом одним із, вирішити ту проблему не можу ому що знаходжусь за кордоном, скажіть будь ласка чи можна без дії оформити карту?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 жовтня 2023, 10:00
Добрий день! Для відкриття рахунку дистанційно необхіден застосунок Дія з ID-карткою або закордонним паспортом та веб-камера на пристрої. Дистанційне відкриття рахунку можливо здійснити за допомогою додатку MyRaif або ж на сайті Банку за посиланням: https://raiffeisen.ua/privatnim-osobam/rahunokk/cards-raif.У випадку, якщо в Дії у Вас відсутні дані документи, то оформити карту, на жаль, можливо буде лише за зверненням до відділення Банку З повагою та турботою,@RaifHelp
Av1972
Av1972
13 жовтня 2023, 21:25
Владимир
Добрый вечер. Я нахожусь на оккупированной территории в г.. Не могу обновить свои данные. Поэтому счёт заблокирован. В конце авторизации должен прийти пароль. Но я его не вижу. Можно сделать так чтобы он приходил на imail? Или подскажите что сделать.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 жовтня 2023, 8:55
Добрий день!Дякуємо за очікування відповіді! Перш за все, хочемо Вас підтримати, адже розуміємо в яких умовах Ви знаходитесь та сподіваємось, що в безпечному місці. Наша віра в ЗСУ незламна й чекаємо на мирне життя в незалежній Україні.Для оновлення даних Вам потрібно зателефонувати до Інформаційного центру зі Skypе безкоштовно raif@phone.aval.ua. Інструкція за посиланням https://raiffeisen.ua/storage/files/skype-instruktsiya.pdf.Станом на зараз, вхід до додатку Райффайзен Онлайн можливий за допомогою коду підтвердження, який надходить на фінансовий номер у Вайбері. У випадку, якщо до Вайберу прив'язано фінансовий номер телефону (тобто, той номер, до якого прив'язано і Ваші рахунки), то при відновленні доступу до Райффайзен Онлайн повідомлення автоматично надійде саме на Вайбер, а не на мобільний телефон, повідомленням від Банку. Для того, щоб відновити доступ, спробуйте, будь ласка, при вході до системи Райффайзен Онлайн (мобільний додаток або веб-версія) обрати «Забули логін або пароль», ввести дані Вашої активної карти та відновити логін — повідомлення при відновленні надійде саме на Вайбер, Вам потрібно буде ввести одноразовий код і логін Ви побачите на екрані. З повагою та турботою,@RaifHelp
Kramaroleksandr
Kramaroleksandr
2 жовтня 2023, 22:12
Олександр Крамар , Суми
Вже тиждень чекаю на розблокування карткового рахунку через фін моніторинг. Всі підтвердні документи надані фахівцю у відділення. Чому досі немає відповіді — лише чекайте.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 жовтня 2023, 8:59
Добрий день! Дякуємо за очікування на відповідь.Ми цінуємо Ваш час та в нашому Банку працюють компетентні співробітники, які чітко дотримуються правил та законодавства. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.Для більш детального аналізу ситуації, просимо написати нам у особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону). Чекаємо на зворотній зв'язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
sobud
sobud
14 вересня 2023, 9:55
Оксана, Киев
Доброго дня! Чи існують зараз обмеження на покупку валюти юрособою для сплати передоплати за контрактом на поставку обладнання(евро, Німеччина, виробниче обладнання)?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 вересня 2023, 10:01
Добрий день! Дякуємо Вам за питання. Ми підготуємо для Вас відповідь та повернемось із результатом. Будемо вдячні за очікування. З повагою та турботою, @RaifHelp
SOV67
SOV67
7 вересня 2023, 10:31
Саютін Олег Вікторович, Миколаїв
Добрий день. Дякую за відповідь, хоча як завжди все загальними фразами і жодної конкретики з мого питання. На вашу відповідь я написав чергового листа на вашу електронну пошту з поясненням про ситуацію, що склалась. Прошу вирішити це питання. Чекаю на відповідь. Дякую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 вересня 2023, 10:36
Добрий день! Ми розуміємо Ваше бажання якомога швидше отримати доступ до коштів та вирішити питання, але станом на зараз запит ще знаходиться в роботі у менеджера. Як тільки менеджер отримає інформацію щодо вирішення Вашого питання, з Вами одразу ж зв'яжуться. З повагою та турботою,@RaifHelp
SOV67
SOV67
6 вересня 2023, 22:34
Саютін Олег Вікторович, Миколаїв
Доброго вечора. Ще раз спробую задати питання, яке я вже неодноразово задавав представникам вашого банку по телефону та електронною поштою але відповіді так і не отримав. Отримав від вас тільки погрозу про можливе розірвання зі мною відносин.
На якій підставі заблокували мій особистий рахунок через якій я сплачую погашення за іпотечним кредитом?
На зараз мені кажуть, що в мене є заборгованість, але я щомісяця сплачую за графіко певну суму. Теж саме я зробив і 16.08.2023 р. через касу одного із відділень банку. Але 01.09.2023 р. мені повідомляють, що мій рахунок заблокований Фінмоніторингом банку і мій платіж від 16.08.2023 р. не врахований, хоча перед цим казали, що він заарештован Виконавчою службою.
Тому, будь ласка, дайте відповідь на моє запитання та прийміть міри для вирішення ситуації, що склалася, не за моєї вини.
Дякую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 вересня 2023, 9:00
Вітаємо!В першу чергу хочемо принести вибачення за тривалість надання відповіді.Розуміємо Ваші емоції та нам щиро прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку.Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.Щодо арешту, якщо на Ваш рахунок надійшла постанова про арешт, ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби, а тому зі свого боку не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно.Зняття арешту з рахунку можливо у разі надходження в Банк постанови від Виконавчої служби, а саме про — зняття арешту.Ми щиро хочемо допомогти у вирішенні питання, тому просимо написати нам у приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Очікуємо на Ваш зворотній зв'язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
Ystas1946
Ystas1946
7 серпня 2023, 15:15
Іспанія
С телефона захожу на рахунок юридичної особи, а з компьютера не можу при тих же реквізитах. Що робити?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 серпня 2023, 15:23
Добрий День! При виникненні проблеми зі входом в особистий кабінет юридичної особи, рекомендуємо звернутися за номерами гарячої лінії: 0 800 505 770, 0 800 400 470 — по Україні, (044) 495 41 40 — у Києві та з-за кордону, або за електронною адресою clientbank.support@raiffeisen.ua та наші оператори з радістю Вам допоможуть. З повагою та турботою, @RaifHelp
larisa2108
larisa2108
6 серпня 2023, 16:16
Лариса
В мене заблоковано додаток Райффайзен онлайн, зараз для мене це єдина можливість отримати заробітну плату з України, я зараз в іншій країні, працюю дистанційно, мобільного зв'язку не маю, тільки інтернет. Чи можливо розблокувати самостійно?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 серпня 2023, 16:20
Добрий день. Дуже шкода, що у Вас виникли складнощі в користуванні системою Райф Онлайн. Якщо у Вас відсутній мобільний зв'язок, для подання запиту на розблокування доступу до особистого кабінету Ви можете звернутись у Скайпі за логіном raif@phone.aval.ua (безкоштовно зі Skype, виключно для дзвінків). Встановлення, реєстрація та дзвінки зі Скайпу безкоштовні, та не потребують наявності мобільного зв'язку. З повагою та турботою, @RaifHelр
Solomiya2017
Solomiya2017
28 липня 2023, 12:20
Наталія, Шепетівка
Чи потрібен Вам менеджер, чи вже місце зайняте? Я на ворк юей залишала відгук, а хтіла б знати чи актуальна ця пропозиція.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 липня 2023, 12:22
Добрий день!Дякуємо, що зацікавились Райфом як роботодавцем, ми завжди готові розглянути Вашу кандидатуру. У разі відкритої вакансії, яка Вас цікавить, резюме Ви можете відправити на функціональну поштову скриньку — vacancy.hr@raiffeisen.ua.З повагою та турботою,@RaifHelp
0961397649
Женя Дід
27 липня 2023, 12:49
Женя
Добрий день! При вході в додаток Райффайзен онлайн пише: «Вхід заблокований. Для отримання інформації зверніться в Інформаційний центр». В чому може бути проблема? Буду вдячна за відповідь.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 липня 2023, 12:54
Добрий день! Насправді, причин може бути декілька та виявити її за запитом, наразі, конкретно по Вашому особистому кабінеті неможливоПросимо, будь ласка, зателефонувати в Інформаційний центр Банку — 0800 500 500 та наші оператори з задоволенням, оперативно наддадуть консультацію. Дякуємо за розуміння.З повагою та турботою,@RaifHelp
robota2023
robota2023
27 липня 2023, 9:20
Людмила, Черкащина
Чому немає підстав для повернення коштів банком по спірній транзакції № 481458 від 24.07.2023? Шахраї через онлайн платежі ipay сервіс 04.07.2023 вивели кошти з кредитної картки. Я платила щомісячно за підключення картки до системи СМС- повідомлень «М-банкінг», кредитна прив«язана до зарплатної, жодних повідомлень з банку про рух коштів на картці не було, зате, коли ще тривають слідчі дії у поліції, 26.0.20237 списали відсотки по кредиту із зарплатної картки, залишивши мене без засобів до існування. Прошу допоможіть розібратися у моїй ситуації, я нікому не надавала карткових даних, шахраї зламали мій номер і вільно зайшли у додаток Райфайзен. У кого ще були подібні випадки, люди, відгукніться! Давайте разом об»єднаємося від таких недобросовісних дій банку. Чому я повинна виплачувати кредит, як я визнана потерпілою? Чому мені нараховують відсотки? У мене склалося враження, що самі працівники банку зливають інформацію про дані клієнтів. Будь ласка, допоможіть, де мені шукати захисту, адже жодного разу я тією кредиткою не скористалася. До речі, у нашому місті це не поодинокий випадок. Працівники банку, що це коїться,? Чому ви так недобросовісно поступаєте зі своїми клієнтами? Допоможіть розібратися у моїй ситуації.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 липня 2023, 9:28
Добрий день!Нам щиро прикро, що склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством.Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні. У разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію. До того ж, при відкритті рахунку до карти автоматично підключається послуга 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.Додатково, Ви можете звернутись в правоохоронні органи та написати заяву про вчинення даного інциденту, а ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку тож, заявку на оскарження транзакції буде повторно переглянуто та питання буде на контролі у менеджера з питань клієнтського сервісу, який по результату з Вами зв'яжеться. Дякуємо.З повагою та турботою,@RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Гаряча лінія Райффайзен Банку