Мінфін - Курси валют України

Встановити

Декілька відмов

1/5
Venr2024-05-15 12:39:11
Протягом двох років при співпраці з страховою компанією Уніка майже завжди виникали проблеми.

1. Запис до спеціалізованих лікарів відбувався нормально але коли спеціалізовані лікарі направляли на УЗІ або до інших лікарів, страхова відразу відмовляла.
2. Не покриває на всі 100% лікарські препарати.
3. Страхова надає можливість проходження 10-ти лікарів (як проф. огляд) але якщо з початку проходження та протягом місяця Ви не пройшли та у Вас залишаться з 2 чи 3 з 10 проходження лікарів страхова відмовляє в тому щоб Ви могли пройти цих 2 чи 3 лікарів.
4. Лікування зубів це ще той квест. Якщо Вам не підходить стоматолог який пропонує страхова і Ви наважуєтесь йти до іншої стоматології, то для того щоб відшкодувати витрати зубного лікаря Вам потрібно щоб в акті по лікуванню було вказано номера пролікованих зубів, акт обов'язково повинен бути з мокрою печаткою та підписом. Саме цікаве що майже всі приватні стоматологи або кліники вони приватні та оформлені як ФОП і мокрої печатки з підписом вони не ставлять на акті, але додають виписку з єдиного державного реєстру, документ з адресою, витяг з реєстру платників єдиного податку та довідку про ФОП а також всі чеки по оплаті,. Але як виявилося цього не достатньо бо потрібні скани чи фото паспорта та ідентифікаційний код. У моєму випадку не було на акті мокрої печатки та підпису від кліники, хоча страховій достатньо було зателефонувати на номер телефону (офіційний) до кліники і в цьому впевнитися самим що це не якась підстава. Знов відмова.

Риторичне питання: Чи заключати договір чи ні з цією страховою компанією?!
Уніка
15 мая 2024, 12:49
Вітаємо! Для детальної перевірки інформації, надішліть, будь ласка, Ваш номер полісу та деталі страхових випадків на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна

Коментарі до відгуку - 0

Відгук успішно відредаговано