Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
senseNOsensa 5 квітня 2024, 1:42
Типичный подход банка рф сенс банк, добавь себе карту в Google pay/Apple pay, кричит и заставляет банк постоянно присылая всякие оповещения об этом. Но как только ты добавляешь карту в Apple pay, моментально приходит тебе сообщение: «З метою безпеки Ваша карта заблокована, для розблокування зверніться до відеочату в Sense https://sense.top/ViChat або 0800502050». Моя безопасность? А может банк просто решил своровать мои деньги и ими попользоваться? Я все правильно делал, код правильно указал, но банк отказывается давать разрешение на добавление каких-либо карт в гугл/эппл пэй. По видео чату записать банку видео, чтобы банк как киевстар ломается на раз плюнуть, или как приват базу в даркнете продают вместе со всеми фото, безопасность сенс банка самая низкая в мире, и дипфэйки с моих видео сенсу — тоже не сильно горю желанием иметь. По телефону тоже какая-то рф сенс банк идентификация, которую я типа не прошёл, и сотрудник радостно заявляет, что снова будем пробовать через 12 часов… это просто жесть, рф банк сенс банк просто блокирует деньги (300к) и ты ничего не можешь сделать, хоть умри, это твои проблемы. Это огромный шаг в Европу. Спасибо за такую безопасность, что ты и сам не имеешь больше никогда доступа к своим деньги, хоть умри от ракет рф, сенс банк всегда тебе поможет.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 14 квітня 2024, 15:30
Оскільки ми не отримали від вас даних, перевірити, що трапилось саме з вашою карткою ми, на жаль, не можемо😔
Але давайте все ж таки трішки розберемось що до чого.
В першу чергу, хочемо нагадати, що ми є державним банком України і ніяким чином не пов'язані з рф😉
Так, дійсно вам можуть надходити пуш-повідомлення, про те, що ви можете додати картку до Аррle Pay/Google Pay, оскільки це зручний та швидкий спосіб оплати.
Служба безпеки може заблокувати картку при додаванні її до Аррle Pay/Google Pay в тому випадку, якщо у вас був інший пристрій чи дана операція здається підозрілою.
Це робиться задля вашої безпеки, щоб навпаки зберегти ваші кошти та не дати шахраям можливості вивести хоч 1 грн. з вашого рахунку.
Для вирішення питання ви завжди можете звернутись до нас в чат, або ж відеочат.
При розблокуванні картки, дивлячись, яка була причина блокування, потрібно буде пройти ідентифікацію, і якщо ви її не проходите наші спеціалісти не зможуть розблокувати вашу картку.
Якби не було ідентифікації шахраї могли б дуже легко отримувати доступ до ваших даних.
При блокуванні картки ваші кошти залишаються на рахунку, банк їх не краде, після розблокування ви можете вільно ними користуватись😉
Нам дуже шкода, що у вас склалось саме таке враження про наш банк, але сподіваємось в майбутньому ви його змінити💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Проблема вирішена
Герман Фредерих 27 березня 2024, 23:23
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 109-А
Очень странная политика банка, ты оформляешь кредитную карту red или хамелион что бы пользоватся не только кредитными, но своими деньгами. Сенс банк думает иначе. Я заводил карту хамелион что бы пользоватся кредитными средствами под условия прописсаные договоре 0.01% в итоге получил тупо дебитную карту без кредитного лимита вообще, что считаю мошейничеством. Не понимаю я тогда смыла этого кредитного продукта зачем давать условия, но не предуставлять их? Пойдешь в любой банк приват, пумб, монобанк открываешь кредитку тебе с порога 30 тыс кредитного лимита. А тут как говорят в саппорте сидите ждите моря погоды быть может когда-то банк вам предоставит возможность и установит кредитный лимит. Так же куча подводных камней при которых невожможно открыть некоторые карты если у тебя паспорт книжка, только айди карта и сейчас я говорю о Profipay и других дебитовых продуктах.Вместо того что бы приложении надо делать видеозвонок какой-то дядя-тетя в лучшем случае в футболке и в трусах дома будет принимать у вас документы.Саппорт просто отвратителен то ничего не знаю, то отвечают скриптами по делу или нет.Хитрости от банка которые очень сильно нарушают законодательство. Когда я 1 раз скачал sense app по умолчаю он предлагает 3 платные дебитовые карты белая, черная и графитовая, но подвох в том, что нигде как только на сайте и мелким шриптом в разделе тарифы написано что обслуживание платное и условия что бы было фришное.Из плюсов могу оценить карту атб, но с ней та же история что и с хамелионом.
Сенс Банк
Відповідь банку
28 березня 2024, 10:08
Дякуємо вам за активну участь в обговоренні продуктів банку та його роботі, це дуже цінно, та допомагає нам розвиватись і ставати краще 🙌 Пропоную вам поступово розібратись в усіх питаннях, аби не лишати їх без відповіді!

Картка Хамелеон — згідно з умовами договору є кредитно-дебетовою, і це означає, що картка може використовуватись як кредитна, так і як звичайна дебетова картка, вона може бути оформлена без кредитного ліміту, якщо у вас наразі немає індивідуальної пропозиції від банку; на відміну від картки RED — яка є суто кредитною, і оформляється лише з вже встановленим кредитним лімітом. В цьому не вбачаємо факту шахрайства, адже в тарифах картки вказано, що мінімальний ліміт становить 0 грн, для прикладу картка RED, по якій вказано, що мінімальний ліміт це 1000 грн. Тарифи за картками банк жодним чином не ховає від клієнтів, вони зазначені на сайті, а також в застосунку Sense SuperApp.
Встановлення кредитного ліміту це не обов'язок банку, адже для його надання банк аналізує багато факторів, вже після чого приймається рішення на надання пропозиції чи ні, яке, на жаль, не завжди є позитивним в конкретний момент часу, але це не означає, що в майбутньому збільшення кредитного ліміту не буде схвалене для вас ⭐

Щодо дистанційного оформлення карток — аби у вас була можливість оминути відеодзвінок і надати документи онлайн — у вас має бути паспорт нового зразка, у вигляді id-картки, який є в додатку Дія — в такий спосіб ви дуже швидко зможете провести оформлення картки без зайвих рухів. Якщо ж у вас паспорт старого зразка, то перевірку документів виконують наші агенти відеочату, в належному вигляді, й одягнені 😉
Стосовно першого оформлення — то при реєстрації банк пропонує на вибір не лише картки з пакета послуг White/Black/Graphite, а й Хамелеон та інші доступні картки 😊
При виборі пакетної картки — зазначається плата за обслуговування, та умови для безплатного користування, аби ви могли в будь-який момент обрати більш вигідну для вас. Але і в самому застосунку, і на сайті, і в нашій Базі Знань — можна знайти інформацію щодо плати за обслуговування та умов безкоштовності. На додачу наші агенти підтримки доступні 24/7, аби вас повноцінно та фахово проконсультувати по тарифах карток, які пропонує банк, звернутись в чат ви можете ось за цим посиланням:
https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport

Дякуємо за позитивну оцінку нашої картки АТБ, вона дійсно дуже крута, а також наразі діє акція — 2% кешбеку на покупки в мережі магазинів АТБ, можна безкоштовно замовити пластик на відділення Нової Пошти, і заробляти бонуси від банку та знижки від АТБ 💙
Ознайомитись з інструкцією на оформлення можна за посиланням:
help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/16943190698514

Був радий прочитати такий змістовний відгук, впевнений, що і моя відповідь буде корисною для вас!
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Serg2073 25 березня 2024, 12:37
Нещодавно вирішив перекинути кошти з PayPal на картку Сенс. Для визначення розміру комісії вирішив перерахувати один долар, щоб отримати 38,92 грн за курсом НБУ, і подивитися, скільки відсотків буде комісія. Розраховував, що буде декілька відсотків, або взагалі без комісії.
І був прикро здивований, коли після повідомлення про зарахування 38,92 грн прочитав повідомлення про зняття комісії 80 грн за транскордонний переказ. У результаті баланс на карті став «-«41 грн (було знято кредитні кошти).
Розумію, що потрібно було знайти інформацію про розмір комісії перед здійсненням переказу. Але встановлення комісії, яка більша за розмір платежу, як на мене, не піддається логічному поясненню.
З огляду на це — будьте обережні при співпраці з цим банком, щоб не втратити власні кошти і стати боржником.
Користуйтеся сервісами інших банків (у моно зарахування без комісії).
Сенс Банк
Відповідь банку
2 квітня 2024, 9:55
Дійсно, згідно тарифів картки існує комісія на зарахування переказу з картки закордонного банку, розмір якої складає 1% мінімум 80 грн. Оскільки сума операції була лише 1$, а розмір комісії більше, то і виникла така ситуація з мінусом за вашим рахунком.
Розуміємо, що все знати та пам'ятати не може ніхто, тому ми постукали вам в особисті для уточнення даних, щоб компенсувати це списання. Кошти вже було повернуто 👌
На майбутнє радимо переглядати тарифи на різні операції, або одразу звертатись до підтримки банку, щоб уникнути подібних списань в майбутньому 😉

*Андрій
dnepryanik 24 березня 2024, 12:55
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 109-А
В цьому банку треба специфічні вивчити правила та умови кредитних карток/кешбеку/валютуванная, але користуюсь багато років вже банком та все влаштовує, один з єдиних який має банкомати з поповнення готівки, що навіть можна у вихідний день зайти у відділення. Також подобається різноманнітя карток під різні задачі (епіцентр, нова для підписок фільмів, музики) та шикарні умови оплати частинами, де по факту виходить на 1 місяць пізніше і тобто не 12 місяців, а 13 виходить. На відміну від абанк, де за зняття в оплату частин з кредитних грошей 4% беруть, тут з кредитки 0%. Також це єдиний банк, де видають ЕЛІТНІ картки за виконання нескладних умов
Сенс Банк
Відповідь банку
25 березня 2024, 11:12
Завжди приємно читати такі змістовні відгуки, тим паче від досвідченого клієнта банку! Ми раді, що ви оцінили наші переваги, й вирішили поділитись власним досвідом взаємодії з нашим банком 😉

Щодо специфічних правил, то звичайно вони відрізняються від аналогічних правил в інших банках, але вони важкі лише на перший погляд, після активного користування все стає зрозуміло 😊
Якщо ж виникають якісь питання, то наша чат-підтримка доступна 24/7 і готова пояснити кожну деталь!
Щоб написати нам у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку:
◼️Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp:
https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
◼️ Наш бот у Telegram:
https://t.me/sensebankbot
(запустіть бота та напишіть ваше питання)

Будемо і надалі надавати послуги та сервіс вищого рівня, аби наші клієнти залишались задоволеними 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Никита Никита 23 березня 2024, 17:04
Оператори по вказівці керівництва обманюють клієнтів
А саме пропонують платні картки дебетові, якщо клієнт, не знає про безкоштовну дебетову.
Діалог в чаті був такий:
-Чи я повністю безкоштовні картки дебетові, щоб без умов і nд -Банк: Ні, таких немає
-Я знайшов картку у вас на сайті під назвою профіплей і пише що вона повністю безкоштовна
Банк: Ви про неї не запитували
Но я чітко написав,«чи є повністю безкоштовна картка дебетова"
Банк: Це зовсім інше, в нас є регламент, якщо клієнт не запитує, ми її не рекомендуєм, бо вона безкоштовна
-А рекомендуєте платну?
Бан: Так.
Но запитання «чи є повністю безкоштовна картка дебетова» це не пряме питання?
Банк: Ні.
Рашистькі шахраї
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 29 березня 2024, 21:06
Дякую за ваш відгук! На жаль, ви не уточнили ваших даних для перевірки консультації та вашого звернення щодо питання по дебетовим карткам.
Картка Profiplay — це віртуальна дебетова картка для онлайн розрахунків власними коштами, оплати товарів і послуг, а також для зняття готівки в будь-яких банкоматах та касі Sense Bank.
Картка безкоштовна у оформленні та обслуговуванні, але вона не являється пакетною карткою. Якщо вам потрібно буде валютна картка, то потрібно буде оформлювати дебетову картку в пакетах White/Black/Graphite. Де за обслуговування дійсно є плата, але по кожній картці є свої умови, як можна уникнути плати за обслуговування пакету щомісяця.
Більш детально про умови обслуговування та тарифи можна ознайомитись за посиланням: https://sensebank.ua/packages

Також у нас є безкоштовна у оформленні та обслуговуванні кредитно-дебетова картка Caméléon, до прикладу. І якщо вам не потрібний кредитний ліміт, можна його не застосовувати і користуватися карткою як дебетовою.
Тарифи та інші умови по картці є за посиланням: https://sensebank.ua/credit-cards/cameleon

Якщо вам потрібна буде допомога або додаткова інформація щодо будь-якої картки, яка є у нашому банку, напишіть нам, будь ласка, і ми неодмінно вам допоможемо. Як у чаті підтримки, так і тут, на Мінфіні у приватних повідомленнях 🤗
Ваш український державний банк — Sense Bank 💙💛

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема вирішена
Asiturnika 18 березня 2024, 13:32
Добрый день. В июне 2023 года я воспользовалась предложением банка о реструктуризации кредита. Не смотря на то, что срок досрочного погашения составлял 6 месяцев, я закрыла мою часть суммы в течении месяца. Прошло 8 месяцев, кредит банком до сих пор не закрыт, каждый оператор, которому я звоню, обещает решить ситуацию, но продвижений или прогнозов никаких нет до сих пор. Кроме того, что ваш банк не выполнил своих обязательств, каждый месяц мне пишут о невнесенных платежах, и информацию о якобы просрочках ваш банк предоставил в бюро кредитных историй. Из-за чего, другой банк, услугами которого я активно пользуюсь, заблокировал мне кредитную карту на 50000. Последний оператор с которым я общалась, обещала дать какую-то информацию в течении 5 дней. Прошло 2 недели, со мной так никто и не связался.
Я не знаю, куда еще мне обращаться, чтоб начались хоть какие-то продвижения в моем вопросе и сотрудники банка предоставили какую-то адекватную информацию и сроки закрытия моего кредита.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 12 квітня 2024, 19:51
Добрий вечір! Хочу вибачитися перед вами за очікування, котре зайняло тривалий час. Але я вже до вас повертаюся із відповідю щодо вашої ситуації.

Все добре, вами умови прощення по вашому кредитному договору були виконані. Процедура прощення по ньому розпочалася з 1 квітня 2024 року, тому очікуйте на отримання довідки (вам надійде СМС), після чого банк спише існуючий борг.
У цій статті є детальний опис процесу (крок 2): https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/11639815881490.
Тобто, більше не потрібно поповнювати рахунок коштами, навіть якщо бачите суму заборгованості в Sense SuperApp або отримали PUSH-повідомлення про платіж — цю суму боргу буде прощено банком.

Додатково уточнив щодо БКІ, бачу у вас у березні були звернення по цьому питанню у чат підтримки. Отримав відповідь що все також добре, оновили дані.

Якщо вам потрібна буде додаткова допомога або залишилися питання, на які ви так і не отримали відповідь, будь ласка, напишіть нам і ми надамо вам допомогу 😉

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема вирішена
sunsunsun 14 березня 2024, 16:12
Вітаю. У вересні 2023 року мені закрили рахунок (розрив відносин). Через складну ситуацію в країні мені досить накладно відвідати відділення щоб отримати гроші, що залишилися на рахунку. Чи можу я написати потрібні вам заяви і надіслати їх поштою, а гроші отримати банківським/поштовим переказом? Дякую за відповідь.
Сенс Банк
Відповідь банку
19 березня 2024, 14:50
Повністю вас розуміємо, адже в поточній ситуації не кожен має змогу звернутись до відділення банку і отримати там залишок з закритих рахунків. Саме тому ми написали вам в особисті для уточнення реквізитів, щоб перерахувати туди залишок власних коштів в гривні. На жаль, з валютою так не вийде і отримати її можливо лише у відділенні банку.
Кошти вже перераховано на ваш рахунок в іншому банку. Будемо раді вас бачити в найближчому відділенні банку для отримання решти коштів.
Гарного вам дня та бережіть себе.

З повагою, Андрій
Проблема вирішена
vpupkin 6 березня 2024, 19:20
В 2022 р. створив акаунт у цьому банку, бо був досить нормальний сервіс купівлі ОВДП. Останній рік банком не користувався. Нещодавно мав нещастя порадити цей банк родичу. За це я і родич мали отримати по 100 бонусів, що мало покрити покупки приблизно на 80 грн.
В цьому банку досить дурна система використання бонусів (типу кешбека): їх не можна просто вивести грошима на свою карту, як в більшості інших банків, а ними потрібно компенсувати пізніше здійснені оплати картою. Тобто спочатку платиш, тобі нараховуються бонуси, потім знову платиш, і (можливо, якщо дуже пощастить) зможеш повернути останню оплату за ці бонуси.
В моєму випадку, я 27.02.2024 отримав 100 бонусів за те, що «привів друга», 28.02.2024 здійснив оплату картою, але не зміг її повернути, а 29.02.2024 всі бонуси (100 за друга + якісь копійки кешбеку за останню оплату) були анульовані. Як пояснили в чаті (і таке дійсно є у них в правилах), це за те, що я півроку не користувався карткою. Якось воно там дивно рахується на останній день якогось місяця, а для вісокосного року взагалі своє правило xD Отаке, читайте пункт 8.4 «Правила програми винагород Cash’u Club» https://sensebank.ua/regulations-cashu
Підсумовую: 27.02 рекомендую банк другу і отримую бонус, 28.02 плачу карткою, 29.02 бонуси зникають, бо «я півроку не користувався карткою».
Для себе вирішив, що про таку програму «бонусів» можна забути, бо там лише розчарування. Краще б не нараховували вже ці бонуси «за друга», ніж нарахували і забрали через два дні. А другу порадив цим банком більше не користуватися.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 11 березня 2024, 14:18
В першу чергу, дякуємо вам за відгук, адже кожний відгук, негативний він чи позитивний, дуже важливий для нас.
Але ще важливіше — це вирішити питання клієнта💙
Тому розберімося в проблемі, що виникала🤗

У нас діє акція «Запроси друга», за умовами якої, якщо за вашим реферальним посиланням реєструється новий клієнт ви отримуєте винагороду. Винагорода зараховується у вигляді 100 бонусів Cash'U, на бонусний рахунок Cash'U Club і додаються до накопичених бонусів Cash’U.

Так, наша бонусна програма унікальна, і вона відрізняється від бонусних програм в інших банках, бо всі ми різні)
Повернути бонуси ви можете за покупку, яку проводили за останні 30 днів. Тобто ви можете зробити покупку після нарахування винагороди та обміняти їх через декілька днів, або ж обміняти вже за раніше проведену операцію.
Покупка, за яку ви хочете повернути гроші, має відповідати умовам, більш детально можете ознайомитись тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360013869859.

Ми розуміємо, що ситуація яка виникла не найприємніша, оскільки отримані вами бонуси були анульовані😔
Але є певні правила, при яких можливе анулювання бонусів.
Причиною може бути закриття всіх рахунків, відсутність операцій в мобільному застосунку більше року, та інше.
Деталі тут: https://sensebank.ua/regulations-cashu

Ми завжди беремо до уваги всі зауваження та побажання, щоб ставати тільки краще😊
І вирішуючи дану проблему, ми зробили все, щоб залишити тільки гарні спогади про нашу співпрацю, тому в індивідуальному порядку повернули вам раніше анульовані бонуси🫶
Сподіваємось, що це трішки покращить ваш настрій та змінить думку про наш банк!
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Проблема вирішена
Римма Николаев 4 березня 2024, 16:48
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Шевченка, 59-А
В настоящее время нахожусь за границей как беженец (временная защита) имею задолженность по кредиту, исполнительная служба арестовала мои счета. Я не знаю из чего состоит задолженность, что туда включено, сумма задолженности очень сильно выросла. Обратилась в банк по видеозвонку для быстрого решения вопроса, мне предоставили телефоны отдела с просроченной задолженностью, на который я не смогла дозвониться. Обратилась еще раз в чат банка, мне предоставили телефоны в ватсап и на 044 на которые мне так и не удалось дозвониться и с кем-то пообщаться. Звоню ежедневно по несколько раз и не могу дозвониться. У меня вопрос зачем тогда функция видеозвонка для быстрого решения вопроса? не понятно. И вообще есть какая- то связь с банком для решения вопросов по задолженности, если люди временно находятся не в Украине.
Сенс Банк
Відповідь банку
4 березня 2024, 17:54
Розуміємо, що наразі багато наших клієнтів знаходяться за межами України і ми завжди готові надати будь-яку допомогу віддалено через чат або відеочат. Але, на жаль, ці канали підтримки не всемогутні, тому в деяких випадках потрібно звертатись до профільних відділів банку, як наприклад до відділу по роботі із заборгованістю де ви можете утонити щодо вашого боргу та варіантів вирішення цього питання.
Якщо ви знаходитесь закордоном, то зробити це можна за допомогою месенджерів за одним із номерів нижче:
067 248 3489 (Telegram);
067 248 3628 (Viber+Telegram);
067 248 3707 (Telegram);
067 694 5727 (Viber+Telegram)
Відділ працює з понеділка по п'ятницю з 9 до 18 години. Тому при зверненні враховуйте робочий час відділу, особливо якщо часовий пояс відрізняється від українського.

Стосовно арешту, то дізнатися контакти виконавця та номер виконавчого провадження (ВП) ви можете:
1. на сайті Міністерства юстиції за посиланнями:
▪️ https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors — для пошуку введіть свій РНОКПП або своє прізвище та ім'я;
▪️ https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors — для пошуку введіть номер виконавчого провадження;
Номер контакт-центру Міністерства юстиції: 380 44 364 23 93.

2. у застосунку Дія — для пошуку перейдіть у «Сервіси», натисніть «Виконавчі провадження». Додатково є можливість дізнатися суму заборгованості та сплатити її.

Звернувшись до нас в месенджерах, за одним із номерів вище, наші працівники зроблять все можливе щоб знайти варіант рішення ситуації.

З повагою, Андрій
Angal 3 березня 2024, 4:54
Приватним виконавцем було накладено арешт на рахунки, після под, а чі відповідних заяв до виконавця, було знято арешт із коштів на зп рахунку, про що виконавець виніс відповідну постанову до банку.Але банк арешт не знімає, аргументуючи це тим що до зп.карти підв'язаний «дохідний сейф»,і на рахунку сейфу-арешт залишається, відповідно зп карта також в мінусі і фактично користуватись нею неможливо.Банк каже що «поясніть виконавцю нехай винесе постанову на розблокування р, а хунку«дохідний сейф», виконавець каже що розблокував рахунок який вказаний в заяві,і м, а є цільове призначення, згідно законодавства такі рахунки блокувать заборонено! Нехай бмнк і розблоковує.Мені не потрібен цей сейф, я ним не користуюсь, а депозити в сенс банку я точно зберігать не збираюсь.Яким чином вирішить проблему? Спочатку написав сюди, далі відправлю скаргу в НБУ з усими відповідними доказами: переписка з банком, виконавцем, постанови і т.д., нехай вони розбираються, бо це взагалі маразм якийсь!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
21 березня 2024, 13:56
Ситуація дійсно доволі нестандартна, і потребує більш детального опису та аналізу, тому розберемось в усьому поступово 😉
Отже, згідно з умовами договору передбачена послуга «Дохідний Сейф», це окремий рахунок, який автоматично прив'язаний до основного, завдяки якому ви можете зберігати кошти та отримувати додатковий дохід у вигляді % на залишок коштів, що знаходиться на «Дохідному сейфі».

Виконавець надіслав в банк Постанову про арешт коштів, і вказав, що арешт має бути накладений на всі рахунки в банку (в тому числі й рахунок «Дохідного сейфа»), що банк успішно і виконав, арешт був накладений на всі рахунки.
Але після вашої домовленості із виконавцем — в банк була надіслана Постанова про зняття арешту, в якій було вказано лише номер основного карткового рахунку, лише номер IBAN основного рахунку, замість звичайного формулювання «Зняти арешт з усіх рахунків в банку», відповідно до норм законодавства. Тому в системах банку арешт продовжує обліковуватись, і у вас відображається в мобільному застосунку Sense SuperApp мінус на балансі, що унеможливлює для вас проведення операцій саме в онлайн-режимі й банк надає вам інший шлях для зняття ваших коштів (або ж проведення переказу) в касі нашого банку.

Оскільки для повноцінного користування вашими коштами (в онлайн та офлайн режимі) потрібно повністю зняти арешт в банку, то вам треба:
1. Сформувати довідку для декларації в нашому мобільному застосунку Sense SuperApp (безкоштовно), в якій буде вказано номер IBAN «Дохідного Сейфа».
2. Надати довідку вашому виконавцю, і вказати, що для зняття арешту потрібно надати додаткову Постанову, в якій вказати про зняття арешту з основного карткового рахунку, та з рахунку «Дохідного сейфа».
3. Після надходження Постанови, наш відділ по роботі з арештами її опрацює, і арешт буде знято як з основного рахунку, так і з рахунку «Дохідного сейфа».
І в результаті — кошти можна буде знімати як в касі банку, так і переказувати їх онлайн в застосунку.
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема вирішена
Mushroom13 1 березня 2024, 11:31
Оформил по акции спрощення кредиту, когда банк списывает часть долга, оплатил в течение 2-х месяцев свою часть, которую должен был по договору, и тишина, уже прошло 5 месяцев, бесчисленные звонки, и обращения в поддержку не принесли результата, чего дальше теперь ожидать от банка неизвестно, но одно точно, свои обязательства банк не исполняет!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 10 квітня 2024, 8:39
Вітаю! Для початку, я б хотів перед вами вибачитися за тривале очікування. Але повертаюся сьогодні до вас із чудовою новиною 🤗
Вами умови прощення по вашому кредитному договору були виконані. Процедура прощення по ньому почнеться з 1 квітня 2024 року, тому очікуйте на отримання довідки (вам надійде СМС), після чого банк спише існуючий борг.
У цій статті є детальний опис процесу (крок 2): https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/11639815881490.
Тобто, більше не потрібно поповнювати рахунок коштами, навіть якщо бачите суму заборгованості в Sense SuperApp або отримали PUSH-повідомлення про платіж — цю суму боргу буде прощено банком.

Ще раз вибачаюся за тривале очікування. Зараз вам залишається вже очікувати на СМС щодо довідки.
У разі, якщо вам потрібна буде наша допомога, ви завжди можете звернутися до нас у авторизований чат підтримки, де ми все перевіримо та надамо вам відповідь на ваші запитання.
Щоб написати нам у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку:
👉 Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
👉 Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
👉 Чат підтримки у Twitter: https://twitter.com/messages/compose?recipient_id=3095990629
👉 Чат підтримки у Instagram: https://ig.me/m/sensebank.official

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Roman Ost 29 лютого 2024, 20:53
«Пощастило» мати в них рахунок ФОП.Після початку війни не користувався рахунком через те, що бізнес майже перестав працювати.
Мав таку необережність залишити кошти на рахунку.Захожу вчора на рахунок все по нулях
Всі гроші були зняті банком.Хоча абонплати якщо не користуєшся рахунком, то вони ніколи не знімали
Pos терміналу, кредитів і інших платних послуг не підключав.
Після цього більше ніколи не буду довіряти гроші банку.
Зрозуміло що керівництво банку ще залишилось від попередніх власників, і воно явно працює на них ще досі, якщо таке робить з людьми під час війни
Сенс Банк
Відповідь банку
3 березня 2024, 21:44
Нам дуже прикро, що вам довелось зіткнутись з таким досвідом використання послуг нашого банку. Уточнивши дані в особистих повідомленнях, ми все перевірили і знайшли причину списання коштів.
Справа в тому, що згідно вашого тарифу, передбачена комісія якщо немає руху коштів на рахунках ФОП протягом 6-12 місяців (100 UAH але не більше залишку на рахунку) та понад 12 місяців (1 000 UAH але не більше залишку на рахунку). Саме через це і було списано кошти, таке списання відбулось відповідно до п. 1.6 тарифів, ознайомись з якими ви можете за цим посиланням https://sensebank.ua/uploads/3/15172-tarifi_msb_25_10_2023.pdf.

З повагою, Андрій
IraKvitka 26 лютого 2024, 18:21
Сьогодні вирішила поповнити депозит і гроші зникли їх не має ні на депозиті ні на карті. Прийшло повідомлення, що гроші зараховані на депозит, а по факту їх не має. 26.02.2024 Написала в службу підтримки, чекаю на виправлення помилки. Але в новинах ніде не зазначено такої проблеми і на сайті банку теж про збій не пишуть.
Сенс Банк
Відповідь банку
29 лютого 2024, 9:31
Прикро, що не отримали від вас відповіді в приватних повідомленнях, аби була можливість більш детально проаналізувати саме вашу ситуацію з поповненням.

Дійсно, 26.02.24 о 16:18 був підтверджений інцидент із проведенням операцій в мобільному застосунку Sense SuperApp, проблема стосувалась переказів з картки на картку, поповнень депозитів, платежів в застосунку. Проблема була виправлена оперативно, і вже о 16:31 робота застосунку була повноцінно відновлена. Тому глобального інформування на сайті банку не було, ми сповістили в наших соціальних мережах щодо наявності проблеми.

Приносимо щирі вибачення за ці тимчасові незручності, сподіваюсь, що дана проблема для вас також була швидко вирішена і ваші кошти повернулись, адже для нас на першому місці комфорт клієнтів та безпека ваших коштів 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
GrugoriyHoland 26 лютого 2024, 5:09
В далеком, 2016 году, на телефон супруги, стали приходить сообщения от вашего «чудо банка». Сначала, информационного содержания, кто где какие суммы снимал и как пополнил карточку. Потом, уже с сообщениями и от СБ банка с угрозами по возврату кредита.
Сходили в отделение, выслушали (типичной для укр банком) хамское объяснение происходящего, написали заявление ну и как-то вопрос «закрылся».
НО, с нового года ситуация продолжилась! Обратились на «горячую линию «банка, результата нет!
Скажите к кому еще, из сотрудников вашего банка надо обратиться с этим вопросом?
Добавлю, никто из членов семьи никогда не были клиентами ващего, очередного «рехформированага» гос банка!
Олег Юрчишин 25 лютого 2024, 15:55
24 ноября 2023 разместил депозит. 2 марта 2024 — дата возвращения. Так указано в депозитном договоре. Но получить деньги в полном объёме в день возвращения депозита вы не сможете, так как есть «Договор про банковское обслуживание физических лиц» объёмом в 196 страниц, где на странице 27 в пункте 4.2.7 указано, что только после того как деньги упадут на счёт, вы можете заказать эти деньги и только через 5 календарных дней вы сможете их получить в полном объёме. А если не хотите ждать 5 дней, ходите по разным отделениями и снимаете столько, сколько будет в кассе. Очень хитро придумано. В депозитном договоре указано одно, а по факту добавляете 5 дней, чтобы получить деньги в полном объёме. Об этом нужно говорить заранее клиенту, в день открытия депозита, а ещё лучше прописывать это в депозитном договоре, где жирным шрифтом указывать: «Дата возвращения — 02.03.2024 + 5 календарный дней для заказа сумму депозита» Так будет честней по отношению к клиентам, ну и не будете получить оценку 2 за это в итоге. P. S. Кстати, ни в одном другом банке Украины такой дичи нет.
Сенс Банк
Відповідь банку
25 лютого 2024, 21:29
Термін депозиту буде таким, на який ви його оформлювали. В день його закінчення кошти вже будуть на рахунку з якого було відкрито договір. Стосовно саме бронювання готівки, то вона передбачена лише при наявності необхідної суми на тому рахунку, з якого ви плануєте зняти кошти. Тому замовити кошти можливо лише від дати його закінчення, адже тоді сума вже буде на рахунку. Приймаючи заявку до дня закінчення депозиту ми йдемо на зусріч, щоб вам не треба було звертатися повторно після закриття депозиту.

Жодних хитрощів в таких термінах немає, адже вони пов'язані з особливостями доставки валюти під час військового стану. Всі служби банку докладають максимальних зусиль для задоволення потреб клієнтів у готівці. Але на даний момент, 5 днів, це максимально короткі терміни в які ми можемо гарантувати успішне зняття.

Щодо інших, то в кожного банку свої умови та процес логістики. Жоден банк не видасть кошти день в день, вони натомість можуть пропонувати зняти в режимі живої черги, тобто, не факт, що потрібна сума буде в касі. Ми ж пропонуємо забронювати і гарантовано отримати свої кошти. А для цього потрібен час. Навіть якщо через тривогу ви не змогли зняти готівку — бронь буде дійсна і наступного дня.

Ми вдячні вам за ваш зворотній зв'язок. Наша команда обов'язково врахує вашу, та ситуації інших клієнтів, на майбутнє, щоб зробити все можливе для покращення цього аспекту.

З повагою, Андрій 💙
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bipvel 22 лютого 2024, 16:31
За два посещения не смог закрыть счёт, в первое: написал заявление, во второй раз сказали, что надо приходить утром… Интересно, что это за правило такое, что счёт закрывают по утрам, если отделения работают до 18, кассы до 17…
Сенс Банк
Відповідь банку
26 лютого 2024, 14:49
Прикро, що не змогли отримати від вас зворотний зв’язок та дані для аналізу саме вашої ситуації, тому відповідь може бути не деталізованою. На мою думку, потреба у закритті рахунків виникла через факт припинення ділових відносин між вами та банком, в таких випадках дійсно банк рекомендує закрити рахунки, якщо ж там є власні кошти — то ви ці гроші не втрачаєте, а можете забрати в касі.
Банк може припинити ділові відносини по одній із цих причин:
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки;
— порушення власником картки умов договору;
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій,
за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності (використання карток для переказу коштів, що були отриманні незаконним шляхом);
— тощо.
Більш детально можна ознайомитись в даній статті:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Щодо затримки в закритті рахунків, дійсно виникла проблема, але вона оперативно була вирішена і з вами зв’язались для її остаточного розв’язання. Приносимо наші щирі вибачення, за те що згаяли ваш час та змусили очікувати 🙌
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Андрій Ланчут 20 лютого 2024, 17:49
Відділення за адресою: Львів, пл. Ринок, 26
Після закінчення депозиту, не зміг забрати кошти, бо потрібно було замовити суму за 5 днів!!! Могли видати і в день звернення але за оплату в 0,6 відсотка від суми. Тобто гроші в банку є але вам їх віддадуть за кілька сотень грн., або чекайте 5 днів. Немає слів, щоб сказати, як мене розізлиили. Одне слово — державний банк.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 28 лютого 2024, 9:37
Вітаю! Отримав відповідь від колег з відділення (також відповідь вам продублював у приватних повідомленнях).
Колега мала на увазі, що за місяць ви можете 2 рази зняти кошти в ліміті до 100 000 грн (в еквіваленті) без комісії у касі. Якщо це буде 3, 4 зняття, то вже буде комісія — 3% мін 25 грн.
Але є ситуації, коли зняття в 3, 4 раз за місяць також відбуваються без комісії, це зняття депозитних коштів, наприклад. Перед видачою на касі, потрібно спочатку буде звернутися до менеджера та уточнити, що зняття буде депозитних коштів.
Із-за непорозуміння, на жаль, виникла ситуація, вибачаємося за це. Бо колега мала на увазі лише те, щоб підказати вам стосовно тарифів.

Стосовно бронювання готівки, то це зробити можна не виходячи з дому 😉
Напишіть, будь ласка, наступного разу нам у чат підтримки у Sense SuperApp https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport.
Бронюємо кошти від 2 000 грн та саме для вас, і через 5 календарних днів ви зможете їх отримати.
Якщо бронь випадає на сб, нд — тоді бронюємо на понеділок.

І вже після того, як настає день отримання вашої готівки, вони очікують саме на вас у відділенні, яке ви обрали 🤗
Я сподіваюся, що я зміг вам допомогти та надати відповідь по всім вашим запитанням. І у разі нових питань, напишіть нам, і ми обов'язково вам допоможемо!

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема вирішена
Igorenya 20 лютого 2024, 16:46
20 Лютого виводив кешбек за операцію на суму 64,64 грн, але застосунок вивів 1,68 грн за 80,29 бонусів
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 24 лютого 2024, 13:23
Дякую, що залишили ваш відгук та звернулися до підтримки банку.
Із-за технічних причин (а іноді, на жаль, таке трапляється) вам зарахували не вірну суму (сума дорівнювала сумі покупки в валюті, без конвертування її у гривню).
Проте банком була повернена сума бонусів, яка списалась з урахуванням різниці вже повернутої суми. Це повернення відбулося 22.02.24.

Я щиро вибачаюся, що виникла подібна ситуація, технічна. Проте дякую, що звернулися відразу до нас і тим саме ми змогли оперативно вирішити ваше питання.
Сподіваюся на ваше розуміння 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Михаил Лейбук-Галин 16 лютого 2024, 8:31
Пишу аналогичный отзыв и для этого НедоБанка. Банк- ***, который из рук в руки передается. Это настоящие сволочи, которые в пердиод активных боевых действий и экологической катасрофы бегают по судам и оформляют свои бумажки. Несколько раз оповещал о том что мои родители у меня на обеспечении, у них в г. Торецк разрушили 9-ти этажный дом, обчистили все квартиры в доме, у дедушки также дом разрушен. Я объяснил что платить не смогу кредит в период войны, т.к. я лично потерял работу, потерял Заказчиков у которых сгорели склады, бизнес и т. п. Мы переехали в другой город, снимаю 2 квартиры (родителям и себе). В общем я сообщил также что после окончания войны — в течении года я смогу начинать оплату кредита. Но как видите никто не хочет даже слушать, бесконечно звонили из Call-центра и одно и то же: я уже устал пояснять одни и те же причины, каждый день по 6−8 раз. Это капец.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 лютого 2024, 10:33
Ми повністю розуміємо, що через повномасштабне вторгнення багато наших клієнтів опинились у подібній ситуації. Зі свого боку я звертався до колег із відділу по роботі із заборгованістю щодо дзвінків. При всьому бажанні, але повністю припинити дзвінки до кінця воєнного стану не можливо, оскільки на протязі тривалого часу з вашого боку не вносились платіж. Максимум, що вони запропонували, це припинення дзвінків на 4 тижні.
Також, я би радив вам звернутись до нашого відділу по роботі із заборгованістю, щоб обговорити деталі та знайти варіант вирішення цього питання. Впевнений, що вам обов'язково зможуть запропонувати компромісне рішення. Звернутись ви можете за номером 0 800 50 02 86 (безкоштовно в межах України). Графік роботи: пн-пт: 9:00- 18:00, сб-нд — вихідний.

З повагою, Андрій
Проблема вирішена
Кино Индустрия 15 лютого 2024, 16:41
Какое время назад купил акции американских компаний через Сенс Банк, с идее когда будут хорошие условия, эти акции продать. Захожу, нажимаю продать… а не могу! Это с чего вдруг? Типо нельзя продать во время военного пложения… погодите, а если война еще 10 лет будет, я что свои деньги не увижу 10 лет??? Это что за бред?! И вообще, какое отношение имеет война к американским акциям? Банк лишь посредник, я через вам купил — продал, по какой причине банк не отдает мне мои деньги???
Сенс Банк
Відповідь банку
20 лютого 2024, 11:18
Дякую за зворотний зв'язок 😉
Справді, на період воєнного стану послуга купівлі або продажу акцій іноземних компаній недоступна, оскільки відповідно до обмежень НБУ (Постанова №18 від 24.02.2022 року) банкам забороняється здійснювати відчуження цінних паперів іноземних емітентів та/або інші дії, наслідком яких може бути відчуження цінних паперів іноземних емітентів, на користь резидентів (крім інших банків). Враховуючи ці обмеження, наразі банк немає можливості проводити операції на ринках капіталу щодо продажу викуплених іноземних цінних паперів в Україні.

Але ваша ситуація не є безвихідною, адже акції не заморожуються в банку до завершення воєнного стану й для всіх клієнтів доступно перевести їх до небанківського брокера, де можна буде продати їх.
Для цього у вас має бути відкритий рахунок в іншій депозитарній установі, в яку бажаєте перевести ваші цінні папери, потрібно заповніть бланк-розпорядження та підписати його за допомогою КЕП й надіслати заповнену заяву та КЕП на пошту custody@sensebank.com.ua. Більш детально з процедурою переводу акцій можна ознайомитись за цим посиланням: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4412106076818
Після подання заяви-розпорядження — банк виконає операцію переводу цінних паперів згідно з тарифами на депозитарне обслуговування. Щодо питань по переводу акцій та тарифів можна додатково звернутись на пошту custody@sensebank.com.ua.
Сподіваємось, що наше партнерство і надалі буде продовжуватись, аже ми націлені на комфорт клієнтів та плідну співпрацю😊
Ваш щасливий помічник, Володимир 💎

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.9 43.45
USD 39.35 39.9
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.9 43.45
USD 39.35 39.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝