×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.9 | 43.45 |
USD | 39.35 | 39.9 |
Всі курси банку |
Просто грабят, ограничивая доступ к деньгам
Але давайте все ж таки трішки розберемось що до чого.
В першу чергу, хочемо нагадати, що ми є державним банком України і ніяким чином не пов'язані з рф😉
Так, дійсно вам можуть надходити пуш-повідомлення, про те, що ви можете додати картку до Аррle Pay/Google Pay, оскільки це зручний та швидкий спосіб оплати.
Служба безпеки може заблокувати картку при додаванні її до Аррle Pay/Google Pay в тому випадку, якщо у вас був інший пристрій чи дана операція здається підозрілою.
Це робиться задля вашої безпеки, щоб навпаки зберегти ваші кошти та не дати шахраям можливості вивести хоч 1 грн. з вашого рахунку.
Для вирішення питання ви завжди можете звернутись до нас в чат, або ж відеочат.
При розблокуванні картки, дивлячись, яка була причина блокування, потрібно буде пройти ідентифікацію, і якщо ви її не проходите наші спеціалісти не зможуть розблокувати вашу картку.
Якби не було ідентифікації шахраї могли б дуже легко отримувати доступ до ваших даних.
При блокуванні картки ваші кошти залишаються на рахунку, банк їх не краде, після розблокування ви можете вільно ними користуватись😉
Нам дуже шкода, що у вас склалось саме таке враження про наш банк, але сподіваємось в майбутньому ви його змінити💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (3)
Кредитные карты -не кридитные.
Картка Хамелеон — згідно з умовами договору є кредитно-дебетовою, і це означає, що картка може використовуватись як кредитна, так і як звичайна дебетова картка, вона може бути оформлена без кредитного ліміту, якщо у вас наразі немає індивідуальної пропозиції від банку; на відміну від картки RED — яка є суто кредитною, і оформляється лише з вже встановленим кредитним лімітом. В цьому не вбачаємо факту шахрайства, адже в тарифах картки вказано, що мінімальний ліміт становить 0 грн, для прикладу картка RED, по якій вказано, що мінімальний ліміт це 1000 грн. Тарифи за картками банк жодним чином не ховає від клієнтів, вони зазначені на сайті, а також в застосунку Sense SuperApp.
Встановлення кредитного ліміту це не обов'язок банку, адже для його надання банк аналізує багато факторів, вже після чого приймається рішення на надання пропозиції чи ні, яке, на жаль, не завжди є позитивним в конкретний момент часу, але це не означає, що в майбутньому збільшення кредитного ліміту не буде схвалене для вас ⭐
Щодо дистанційного оформлення карток — аби у вас була можливість оминути відеодзвінок і надати документи онлайн — у вас має бути паспорт нового зразка, у вигляді id-картки, який є в додатку Дія — в такий спосіб ви дуже швидко зможете провести оформлення картки без зайвих рухів. Якщо ж у вас паспорт старого зразка, то перевірку документів виконують наші агенти відеочату, в належному вигляді, й одягнені 😉
Стосовно першого оформлення — то при реєстрації банк пропонує на вибір не лише картки з пакета послуг White/Black/Graphite, а й Хамелеон та інші доступні картки 😊
При виборі пакетної картки — зазначається плата за обслуговування, та умови для безплатного користування, аби ви могли в будь-який момент обрати більш вигідну для вас. Але і в самому застосунку, і на сайті, і в нашій Базі Знань — можна знайти інформацію щодо плати за обслуговування та умов безкоштовності. На додачу наші агенти підтримки доступні 24/7, аби вас повноцінно та фахово проконсультувати по тарифах карток, які пропонує банк, звернутись в чат ви можете ось за цим посиланням:
https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
Дякуємо за позитивну оцінку нашої картки АТБ, вона дійсно дуже крута, а також наразі діє акція — 2% кешбеку на покупки в мережі магазинів АТБ, можна безкоштовно замовити пластик на відділення Нової Пошти, і заробляти бонуси від банку та знижки від АТБ 💙
Ознайомитись з інструкцією на оформлення можна за посиланням:
help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/16943190698514
Був радий прочитати такий змістовний відгук, впевнений, що і моя відповідь буде корисною для вас!
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (7)
Як перерахувати кошти собі на картку і стати боржником. Здирницька комісія.
І був прикро здивований, коли після повідомлення про зарахування 38,92 грн прочитав повідомлення про зняття комісії 80 грн за транскордонний переказ. У результаті баланс на карті став «-«41 грн (було знято кредитні кошти).
Розумію, що потрібно було знайти інформацію про розмір комісії перед здійсненням переказу. Але встановлення комісії, яка більша за розмір платежу, як на мене, не піддається логічному поясненню.
З огляду на це — будьте обережні при співпраці з цим банком, щоб не втратити власні кошти і стати боржником.
Користуйтеся сервісами інших банків (у моно зарахування без комісії).
Розуміємо, що все знати та пам'ятати не може ніхто, тому ми постукали вам в особисті для уточнення даних, щоб компенсувати це списання. Кошти вже було повернуто 👌
На майбутнє радимо переглядати тарифи на різні операції, або одразу звертатись до підтримки банку, щоб уникнути подібних списань в майбутньому 😉
*Андрій
Коментарі (9)
Банк для різних потреб
Щодо специфічних правил, то звичайно вони відрізняються від аналогічних правил в інших банках, але вони важкі лише на перший погляд, після активного користування все стає зрозуміло 😊
Якщо ж виникають якісь питання, то наша чат-підтримка доступна 24/7 і готова пояснити кожну деталь!
Щоб написати нам у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку:
◼️Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp:
https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
◼️ Наш бот у Telegram:
https://t.me/sensebankbot
(запустіть бота та напишіть ваше питання)
Будемо і надалі надавати послуги та сервіс вищого рівня, аби наші клієнти залишались задоволеними 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Написати коментар
Недобанк
А саме пропонують платні картки дебетові, якщо клієнт, не знає про безкоштовну дебетову.
Діалог в чаті був такий:
-Чи я повністю безкоштовні картки дебетові, щоб без умов і nд -Банк: Ні, таких немає
-Я знайшов картку у вас на сайті під назвою профіплей і пише що вона повністю безкоштовна
Банк: Ви про неї не запитували
Но я чітко написав,«чи є повністю безкоштовна картка дебетова"
Банк: Це зовсім інше, в нас є регламент, якщо клієнт не запитує, ми її не рекомендуєм, бо вона безкоштовна
-А рекомендуєте платну?
Бан: Так.
Но запитання «чи є повністю безкоштовна картка дебетова» це не пряме питання?
Банк: Ні.
Рашистькі шахраї
Картка Profiplay — це віртуальна дебетова картка для онлайн розрахунків власними коштами, оплати товарів і послуг, а також для зняття готівки в будь-яких банкоматах та касі Sense Bank.
Картка безкоштовна у оформленні та обслуговуванні, але вона не являється пакетною карткою. Якщо вам потрібно буде валютна картка, то потрібно буде оформлювати дебетову картку в пакетах White/Black/Graphite. Де за обслуговування дійсно є плата, але по кожній картці є свої умови, як можна уникнути плати за обслуговування пакету щомісяця.
Більш детально про умови обслуговування та тарифи можна ознайомитись за посиланням: https://sensebank.ua/packages
Також у нас є безкоштовна у оформленні та обслуговуванні кредитно-дебетова картка Caméléon, до прикладу. І якщо вам не потрібний кредитний ліміт, можна його не застосовувати і користуватися карткою як дебетовою.
Тарифи та інші умови по картці є за посиланням: https://sensebank.ua/credit-cards/cameleon
Якщо вам потрібна буде допомога або додаткова інформація щодо будь-якої картки, яка є у нашому банку, напишіть нам, будь ласка, і ми неодмінно вам допоможемо. Як у чаті підтримки, так і тут, на Мінфіні у приватних повідомленнях 🤗
Ваш український державний банк — Sense Bank 💙💛
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (5)
Банк не выполняет своих обязательств в отношении клиентов.
Я не знаю, куда еще мне обращаться, чтоб начались хоть какие-то продвижения в моем вопросе и сотрудники банка предоставили какую-то адекватную информацию и сроки закрытия моего кредита.
Все добре, вами умови прощення по вашому кредитному договору були виконані. Процедура прощення по ньому розпочалася з 1 квітня 2024 року, тому очікуйте на отримання довідки (вам надійде СМС), після чого банк спише існуючий борг.
У цій статті є детальний опис процесу (крок 2): https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/11639815881490.
Тобто, більше не потрібно поповнювати рахунок коштами, навіть якщо бачите суму заборгованості в Sense SuperApp або отримали PUSH-повідомлення про платіж — цю суму боргу буде прощено банком.
Додатково уточнив щодо БКІ, бачу у вас у березні були звернення по цьому питанню у чат підтримки. Отримав відповідь що все також добре, оновили дані.
Якщо вам потрібна буде додаткова допомога або залишилися питання, на які ви так і не отримали відповідь, будь ласка, напишіть нам і ми надамо вам допомогу 😉
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (7)
Закритий рахунок.
Кошти вже перераховано на ваш рахунок в іншому банку. Будемо раді вас бачити в найближчому відділенні банку для отримання решти коштів.
Гарного вам дня та бережіть себе.
З повагою, Андрій
Коментарі (2)
Програма бонусів Cash’u Club не мотивує користуватися сервісами банками
В цьому банку досить дурна система використання бонусів (типу кешбека): їх не можна просто вивести грошима на свою карту, як в більшості інших банків, а ними потрібно компенсувати пізніше здійснені оплати картою. Тобто спочатку платиш, тобі нараховуються бонуси, потім знову платиш, і (можливо, якщо дуже пощастить) зможеш повернути останню оплату за ці бонуси.
В моєму випадку, я 27.02.2024 отримав 100 бонусів за те, що «привів друга», 28.02.2024 здійснив оплату картою, але не зміг її повернути, а 29.02.2024 всі бонуси (100 за друга + якісь копійки кешбеку за останню оплату) були анульовані. Як пояснили в чаті (і таке дійсно є у них в правилах), це за те, що я півроку не користувався карткою. Якось воно там дивно рахується на останній день якогось місяця, а для вісокосного року взагалі своє правило xD Отаке, читайте пункт 8.4 «Правила програми винагород Cash’u Club» https://sensebank.ua/regulations-cashu
Підсумовую: 27.02 рекомендую банк другу і отримую бонус, 28.02 плачу карткою, 29.02 бонуси зникають, бо «я півроку не користувався карткою».
Для себе вирішив, що про таку програму «бонусів» можна забути, бо там лише розчарування. Краще б не нараховували вже ці бонуси «за друга», ніж нарахували і забрали через два дні. А другу порадив цим банком більше не користуватися.
Але ще важливіше — це вирішити питання клієнта💙
Тому розберімося в проблемі, що виникала🤗
У нас діє акція «Запроси друга», за умовами якої, якщо за вашим реферальним посиланням реєструється новий клієнт ви отримуєте винагороду. Винагорода зараховується у вигляді 100 бонусів Cash'U, на бонусний рахунок Cash'U Club і додаються до накопичених бонусів Cash’U.
Так, наша бонусна програма унікальна, і вона відрізняється від бонусних програм в інших банках, бо всі ми різні)
Повернути бонуси ви можете за покупку, яку проводили за останні 30 днів. Тобто ви можете зробити покупку після нарахування винагороди та обміняти їх через декілька днів, або ж обміняти вже за раніше проведену операцію.
Покупка, за яку ви хочете повернути гроші, має відповідати умовам, більш детально можете ознайомитись тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360013869859.
Ми розуміємо, що ситуація яка виникла не найприємніша, оскільки отримані вами бонуси були анульовані😔
Але є певні правила, при яких можливе анулювання бонусів.
Причиною може бути закриття всіх рахунків, відсутність операцій в мобільному застосунку більше року, та інше.
Деталі тут: https://sensebank.ua/regulations-cashu
Ми завжди беремо до уваги всі зауваження та побажання, щоб ставати тільки краще😊
І вирішуючи дану проблему, ми зробили все, щоб залишити тільки гарні спогади про нашу співпрацю, тому в індивідуальному порядку повернули вам раніше анульовані бонуси🫶
Сподіваємось, що це трішки покращить ваш настрій та змінить думку про наш банк!
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (5)
Вопрос по задолженности
Якщо ви знаходитесь закордоном, то зробити це можна за допомогою месенджерів за одним із номерів нижче:
067 248 3489 (Telegram);
067 248 3628 (Viber+Telegram);
067 248 3707 (Telegram);
067 694 5727 (Viber+Telegram)
Відділ працює з понеділка по п'ятницю з 9 до 18 години. Тому при зверненні враховуйте робочий час відділу, особливо якщо часовий пояс відрізняється від українського.
Стосовно арешту, то дізнатися контакти виконавця та номер виконавчого провадження (ВП) ви можете:
1. на сайті Міністерства юстиції за посиланнями:
▪️ https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors — для пошуку введіть свій РНОКПП або своє прізвище та ім'я;
▪️ https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors — для пошуку введіть номер виконавчого провадження;
Номер контакт-центру Міністерства юстиції: 380 44 364 23 93.
2. у застосунку Дія — для пошуку перейдіть у «Сервіси», натисніть «Виконавчі провадження». Додатково є можливість дізнатися суму заборгованості та сплатити її.
Звернувшись до нас в месенджерах, за одним із номерів вище, наші працівники зроблять все можливе щоб знайти варіант рішення ситуації.
З повагою, Андрій
Написати коментар
Порушення банком чинного законодавства
Отже, згідно з умовами договору передбачена послуга «Дохідний Сейф», це окремий рахунок, який автоматично прив'язаний до основного, завдяки якому ви можете зберігати кошти та отримувати додатковий дохід у вигляді % на залишок коштів, що знаходиться на «Дохідному сейфі».
Виконавець надіслав в банк Постанову про арешт коштів, і вказав, що арешт має бути накладений на всі рахунки в банку (в тому числі й рахунок «Дохідного сейфа»), що банк успішно і виконав, арешт був накладений на всі рахунки.
Але після вашої домовленості із виконавцем — в банк була надіслана Постанова про зняття арешту, в якій було вказано лише номер основного карткового рахунку, лише номер IBAN основного рахунку, замість звичайного формулювання «Зняти арешт з усіх рахунків в банку», відповідно до норм законодавства. Тому в системах банку арешт продовжує обліковуватись, і у вас відображається в мобільному застосунку Sense SuperApp мінус на балансі, що унеможливлює для вас проведення операцій саме в онлайн-режимі й банк надає вам інший шлях для зняття ваших коштів (або ж проведення переказу) в касі нашого банку.
Оскільки для повноцінного користування вашими коштами (в онлайн та офлайн режимі) потрібно повністю зняти арешт в банку, то вам треба:
1. Сформувати довідку для декларації в нашому мобільному застосунку Sense SuperApp (безкоштовно), в якій буде вказано номер IBAN «Дохідного Сейфа».
2. Надати довідку вашому виконавцю, і вказати, що для зняття арешту потрібно надати додаткову Постанову, в якій вказати про зняття арешту з основного карткового рахунку, та з рахунку «Дохідного сейфа».
3. Після надходження Постанови, наш відділ по роботі з арештами її опрацює, і арешт буде знято як з основного рахунку, так і з рахунку «Дохідного сейфа».
І в результаті — кошти можна буде знімати як в касі банку, так і переказувати їх онлайн в застосунку.
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (6)
Не закрывают кредит
Вами умови прощення по вашому кредитному договору були виконані. Процедура прощення по ньому почнеться з 1 квітня 2024 року, тому очікуйте на отримання довідки (вам надійде СМС), після чого банк спише існуючий борг.
У цій статті є детальний опис процесу (крок 2): https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/11639815881490.
Тобто, більше не потрібно поповнювати рахунок коштами, навіть якщо бачите суму заборгованості в Sense SuperApp або отримали PUSH-повідомлення про платіж — цю суму боргу буде прощено банком.
Ще раз вибачаюся за тривале очікування. Зараз вам залишається вже очікувати на СМС щодо довідки.
У разі, якщо вам потрібна буде наша допомога, ви завжди можете звернутися до нас у авторизований чат підтримки, де ми все перевіримо та надамо вам відповідь на ваші запитання.
Щоб написати нам у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку:
👉 Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
👉 Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
👉 Чат підтримки у Twitter: https://twitter.com/messages/compose?recipient_id=3095990629
👉 Чат підтримки у Instagram: https://ig.me/m/sensebank.official
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (3)
Пропали всі гроші з рахунку
Мав таку необережність залишити кошти на рахунку.Захожу вчора на рахунок все по нулях
Всі гроші були зняті банком.Хоча абонплати якщо не користуєшся рахунком, то вони ніколи не знімали
Pos терміналу, кредитів і інших платних послуг не підключав.
Після цього більше ніколи не буду довіряти гроші банку.
Зрозуміло що керівництво банку ще залишилось від попередніх власників, і воно явно працює на них ще досі, якщо таке робить з людьми під час війни
Справа в тому, що згідно вашого тарифу, передбачена комісія якщо немає руху коштів на рахунках ФОП протягом 6-12 місяців (100 UAH але не більше залишку на рахунку) та понад 12 місяців (1 000 UAH але не більше залишку на рахунку). Саме через це і було списано кошти, таке списання відбулось відповідно до п. 1.6 тарифів, ознайомись з якими ви можете за цим посиланням https://sensebank.ua/uploads/3/15172-tarifi_msb_25_10_2023.pdf.
З повагою, Андрій
Коментарі (4)
Sens перекази онлайн не працюють 26.02.2024
Дійсно, 26.02.24 о 16:18 був підтверджений інцидент із проведенням операцій в мобільному застосунку Sense SuperApp, проблема стосувалась переказів з картки на картку, поповнень депозитів, платежів в застосунку. Проблема була виправлена оперативно, і вже о 16:31 робота застосунку була повноцінно відновлена. Тому глобального інформування на сайті банку не було, ми сповістили в наших соціальних мережах щодо наявності проблеми.
Приносимо щирі вибачення за ці тимчасові незручності, сподіваюсь, що дана проблема для вас також була швидко вирішена і ваші кошти повернулись, адже для нас на першому місці комфорт клієнтів та безпека ваших коштів 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (2)
Рассылка с сообщениями от банка
Сходили в отделение, выслушали (типичной для укр банком) хамское объяснение происходящего, написали заявление ну и как-то вопрос «закрылся».
НО, с нового года ситуация продолжилась! Обратились на «горячую линию «банка, результата нет!
Скажите к кому еще, из сотрудников вашего банка надо обратиться с этим вопросом?
Добавлю, никто из членов семьи никогда не были клиентами ващего, очередного «рехформированага» гос банка!
Коментарі (3)
К дате возвращения депозита нужно добавить ещё дней
Жодних хитрощів в таких термінах немає, адже вони пов'язані з особливостями доставки валюти під час військового стану. Всі служби банку докладають максимальних зусиль для задоволення потреб клієнтів у готівці. Але на даний момент, 5 днів, це максимально короткі терміни в які ми можемо гарантувати успішне зняття.
Щодо інших, то в кожного банку свої умови та процес логістики. Жоден банк не видасть кошти день в день, вони натомість можуть пропонувати зняти в режимі живої черги, тобто, не факт, що потрібна сума буде в касі. Ми ж пропонуємо забронювати і гарантовано отримати свої кошти. А для цього потрібен час. Навіть якщо через тривогу ви не змогли зняти готівку — бронь буде дійсна і наступного дня.
Ми вдячні вам за ваш зворотній зв'язок. Наша команда обов'язково врахує вашу, та ситуації інших клієнтів, на майбутнє, щоб зробити все можливе для покращення цього аспекту.
З повагою, Андрій 💙
Коментарі (4)
Закрытие счета
Банк може припинити ділові відносини по одній із цих причин:
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки;
— порушення власником картки умов договору;
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій,
за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності (використання карток для переказу коштів, що були отриманні незаконним шляхом);
— тощо.
Більш детально можна ознайомитись в даній статті:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Щодо затримки в закритті рахунків, дійсно виникла проблема, але вона оперативно була вирішена і з вами зв’язались для її остаточного розв’язання. Приносимо наші щирі вибачення, за те що згаяли ваш час та змусили очікувати 🙌
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (2)
Здирництво. Неповага до клієнтів.
Колега мала на увазі, що за місяць ви можете 2 рази зняти кошти в ліміті до 100 000 грн (в еквіваленті) без комісії у касі. Якщо це буде 3, 4 зняття, то вже буде комісія — 3% мін 25 грн.
Але є ситуації, коли зняття в 3, 4 раз за місяць також відбуваються без комісії, це зняття депозитних коштів, наприклад. Перед видачою на касі, потрібно спочатку буде звернутися до менеджера та уточнити, що зняття буде депозитних коштів.
Із-за непорозуміння, на жаль, виникла ситуація, вибачаємося за це. Бо колега мала на увазі лише те, щоб підказати вам стосовно тарифів.
Стосовно бронювання готівки, то це зробити можна не виходячи з дому 😉
Напишіть, будь ласка, наступного разу нам у чат підтримки у Sense SuperApp https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport.
Бронюємо кошти від 2 000 грн та саме для вас, і через 5 календарних днів ви зможете їх отримати.
Якщо бронь випадає на сб, нд — тоді бронюємо на понеділок.
І вже після того, як настає день отримання вашої готівки, вони очікують саме на вас у відділенні, яке ви обрали 🤗
Я сподіваюся, що я зміг вам допомогти та надати відповідь по всім вашим запитанням. І у разі нових питань, напишіть нам, і ми обов'язково вам допоможемо!
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (3)
Не коректно виведений кешбек
Із-за технічних причин (а іноді, на жаль, таке трапляється) вам зарахували не вірну суму (сума дорівнювала сумі покупки в валюті, без конвертування її у гривню).
Проте банком була повернена сума бонусів, яка списалась з урахуванням різниці вже повернутої суми. Це повернення відбулося 22.02.24.
Я щиро вибачаюся, що виникла подібна ситуація, технічна. Проте дякую, що звернулися відразу до нас і тим саме ми змогли оперативно вирішити ваше питання.
Сподіваюся на ваше розуміння 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (2)
Запугивают клиентов из Харькова в условиях войны и активных боевых действиях, а также экологической катастрофы
Також, я би радив вам звернутись до нашого відділу по роботі із заборгованістю, щоб обговорити деталі та знайти варіант вирішення цього питання. Впевнений, що вам обов'язково зможуть запропонувати компромісне рішення. Звернутись ви можете за номером 0 800 50 02 86 (безкоштовно в межах України). Графік роботи: пн-пт: 9:00- 18:00, сб-нд — вихідний.
З повагою, Андрій
Коментарі (6)
Банк не отдает деньги в акциях!
Справді, на період воєнного стану послуга купівлі або продажу акцій іноземних компаній недоступна, оскільки відповідно до обмежень НБУ (Постанова №18 від 24.02.2022 року) банкам забороняється здійснювати відчуження цінних паперів іноземних емітентів та/або інші дії, наслідком яких може бути відчуження цінних паперів іноземних емітентів, на користь резидентів (крім інших банків). Враховуючи ці обмеження, наразі банк немає можливості проводити операції на ринках капіталу щодо продажу викуплених іноземних цінних паперів в Україні.
Але ваша ситуація не є безвихідною, адже акції не заморожуються в банку до завершення воєнного стану й для всіх клієнтів доступно перевести їх до небанківського брокера, де можна буде продати їх.
Для цього у вас має бути відкритий рахунок в іншій депозитарній установі, в яку бажаєте перевести ваші цінні папери, потрібно заповніть бланк-розпорядження та підписати його за допомогою КЕП й надіслати заповнену заяву та КЕП на пошту custody@sensebank.com.ua. Більш детально з процедурою переводу акцій можна ознайомитись за цим посиланням: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4412106076818
Після подання заяви-розпорядження — банк виконає операцію переводу цінних паперів згідно з тарифами на депозитарне обслуговування. Щодо питань по переводу акцій та тарифів можна додатково звернутись на пошту custody@sensebank.com.ua.
Сподіваємось, що наше партнерство і надалі буде продовжуватись, аже ми націлені на комфорт клієнтів та плідну співпрацю😊
Ваш щасливий помічник, Володимир 💎
Коментарі (3)