Мінфін - Курси валют України

Встановити

ПУМБ гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Ludmila1957H
Ludmila1957H
3 травня 2023, 11:17
Если моя бабушка находится заграницей, могу ли я как ее ближайший родственник обратится вместо нее в банк
ПУМБ
Відповідь банку
4 травня 2023, 19:57
Вітаємо! Третя особа може отримати доступ до рахунку клієнта банку на підставі нотаріально завіреної довіреності.
zig4free
zig4free
1 травня 2023, 19:35
Владимир, Одеса
Почему банк не устраивает КЭП (дия подпись — смарт ИД и т.п.) для подтверждения закрытия счета?
ПУМБ
Відповідь банку
4 травня 2023, 19:56
Вітаємо! Наразі повне закриття рахунку відбувається лише у відділенні банку з міркувань захисту клієнтів від можливості шахрайських дій.
Ulman
Михаил Ульман
24 квітня 2023, 12:49
Я ошибочно совершил перевод с приложения на карту моно банка и для того что бы вернуть деньги мне нужен полный номер карты но не нагорячей линии не в отделении это мне не предоставили а в моно банке просят номер карты или номер счёта но полный а у меня только первые 6 и последнии 4 номера карты. Помогите ускорить процес и решить данную проблему!
ПУМБ
Відповідь банку
25 квітня 2023, 13:05
Вітаємо! В системі ПУМБ Online недоступний для перегляду повний номер картки одержувача в іншому банку. Ви можете лише переглянути повні реквізити Вашої картки, натиснувши на неї в додатку, обравши «і» в нижньому правому кутку, та натиснувши по рядку з номером картки. Ви можете оскаржити переказ, виконаний з Вашого рахунку ПУМБ, звернувшись до нашого найближчого відділення.
ValentunaS
Олена Михалевич
6 квітня 2023, 16:29
Валентина, м.Бердянськ
Доброго дня, я клієнт ПУМБу та знаходжусь на окупованій території, хочу для призначення пенсії надати заяву про виплату пенсії або грошової допомоги до Пенсійного фонду України, що передбачено п.8 постанови КМУ 1596, але в застосунку ПУМБ можливо отримати лише реквізити для поповнення картки, що не підходить для ПФУ. Чи можу я онлайн отримати таку заяву. Дякую.
ПУМБ
Відповідь банку
10 квітня 2023, 20:45
Вітаємо, Валентино! Формат заяви до Пенсійного фонду України вимагає наявність мокрої печатки. У зв'язку з цим не може бути надана через віртуальні канали комунікації.
anatol222
anatol222
31 березня 2023, 10:34
Заканчивается срок действия Всекарта привязанной к зарплатному проекту. Есть ли возможность ее перевыпуска без посещения отделения банка?
ПУМБ
Відповідь банку
31 березня 2023, 14:34
Вітаємо! Власники дебетових рахунків, що передбають випуск картки Mastercard World PayPass Debit Instant Issue та у яких до рахунку відкрито не більше однієї пластикової картки, можуть замовити пластикову картку з доставкою на Нову Пошту у мобільному додатку ПУМБ Online. Доставка відбувається на поштомат або відділення Нової Пошти на підконтрольній території України. Також ми автоматично подовжуємо термін дії карток до кінця травня 2023 року. До завершення терміну дії картки Ви можете додати її до електронного гаманця Apple Pay/Google Pay, що дозволить і надалі користуватися нею після закінчення терміну дії (окрім операцій, що вимагають вводу терміну дії картки). Також в мобільному додатку ПУМБ Online Ви можете відкрити до рахунку віртуальну картку з усіма реквізитами (номер, термін дії, CVV-код) без випуску пластикової картки.
Alik2013
Alik2013
21 березня 2023, 22:26
Олександр
Доброго вечора. Мене мобілізовано до ЗСУ, документи було надано до банку, відсотки припинені, але кожного дня дзвонять мені та моїм близьким, ще в питають де я, а також кожного разу кажуть що нічого не знають що я мобілізован. Згідно закону Про споживче кредитування не взаємодіяти за власною ініціативою із споживачем, який у передбачений цим пунктом спосіб повідомив про свою належність до захищеної категорії або щодо належності якого до захищеної категорії у передбачений цим пунктом спосіб повідомили близькі особи такого споживача, його представники, спадкоємці, поручителі, майнові поручителі або треті особи, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію. Питання чому лише пумб банк так себе поводить, ще колекторами погрожують, до 24 лютого простроченої заборгованості не було. Прошу відповісти. Також всі розмови записані моїми близькими. Дякую
ПУМБ
Відповідь банку
23 березня 2023, 21:58
Вітаємо! Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, про яку Ви повідомили. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, за можливості — дату і час дзвінків та номери телефону, з яких вони надходили.
foxfox
foxfox
19 березня 2023, 20:06
Новая Каховка
Як людині змінити номер тел\\вайбер з тимчасово окупованої території?
(доступ до фін номеру відсутній — немає зв! язку українського, до Вайбер за цим номером теж немає доступу, є тільки ВатсАп). Контакт-центр направляє до відділення? Яким чином отримати доступ до своїх коштів?
ПУМБ
Відповідь банку
20 березня 2023, 12:28
Вітаємо! В цілях захисту коштів та особистої інформації клієнтів, зміна фінансового номеру телефону відбувається лише у відділенні банку. Для альтернативного доступу, у разі відсутності мобільного зв'язку СМС з кодами підтвердження автоматично перенаправляються на Viber, встановлений на фінансовий номер телефону. Для використання цієї функції клієнт має бути підписаним на чат-бот ПУМБ у Viber з фінансового номеру телефону.
66650415
66650415
11 березня 2023, 18:04
Київ
Будт ласка, Скажіть мені, як клієнту Вашго банку узнати про стан свого депозиту в Вашому банку, причому не по телефону, а по електронній пошті??? Щиро дякую за відповідь наперед.
ПУМБ
Відповідь банку
12 березня 2023, 16:15
Вітаємо! Ви можете отримати інформацію, написавши на нашу електронну адресу info@fuib.com.
66650415
66650415
11 березня 2023, 12:05
Як до Вас звертатись вкладнику віідносно конкретного стану його депозиту в Вашому відділенні, причому не по телефону, а по електронній пошті ???
ПУМБ
Відповідь банку
11 березня 2023, 15:32
Вітаємо!Поставити питання щодо Ваших договірів Ви можете на ел.пошті: info@fuib.com або в чат-підтримці в Telegram, Viber, Facebook, Instagram.
TataAda
TataAda
9 березня 2023, 13:03
Вітаю! Підкажіть, як можна до вас зателефонувати з-за кордону? Все, що є на сайті та знайдене в пошуку в інтернеті, не працює, номери просто скидаються. Довго не проходить платіж з мого рахунку на мою ж картку.
ПУМБ
Відповідь банку
11 березня 2023, 15:30
Вітаємо! Зателефонувати на Гарячу лінію банку можливо за номерами: +38 044 290 7 290+38 096 290 7 290+38 050 290 7 290+38 093 290 7 290Також є можливість зателефонувати через сайт банку за посиланням: https://www.pumb.ua, знизу сторінки є зелена кнопка «Зателефонувати Online»
Derkach5819
Derkach5819
6 березня 2023, 18:45
Ярослава
Добрий день. Думаю у цей важкий час для українців отримувати декілька звінків та смс про сплату заборгованості, погрозу колекторами можна заробити інфаркт. До 24,02,2022 платила вчасно. Наразі плачу скільки можу. Людяність для банку не аргумент. А вихід який або продовжувати оплату по мірі можливостей аба обявляти процес банкрутства. Підкажіть правильне рішення для банку і для мене. Офіційного листа відправлю в офіс.
ПУМБ
Відповідь банку
6 березня 2023, 22:07
Вітаємо! Ми не нараховуємо штрафи та підвищені відсотки за прострочену заборгованість у період дії воєнного стану та у 30-денний строк після дня його припинення. По можливості просимо оплачувати платежі вчасно, щоб зменшити фінансове навантаження у майбутньому.
Vadossssss
Vadossssss
2 березня 2023, 9:37
Черкассы
Шановні скажіть будь ласка, який ліміт на зняття готівки і на поповнення у вашого внутрішнього фінмону?
ПУМБ
Відповідь банку
6 березня 2023, 17:25
Вітаємо! Ліміт на внесення готівки складає 400 000 грн накопичувально за календарний місяць. Ліміт на зняття готівки складає еквівалент 100 000 грн на добу для зняття готівки в межах України, та 12 500 грн на тиждень (з понеділка по неділю) — для зняття за кордоном.
Ludmila1957H
Ludmila1957H
24 лютого 2023, 15:55
Приехала в Польшу с оккупированной территории, нет доступа к пумб онлайн, как открыть доступ расчета картой заграницей
ПУМБ
Відповідь банку
25 лютого 2023, 9:16
Вітаємо! З міркувань безпеки, доступ для розрахунків за кордоном можна активувати в ПУМБ Online, або звернувшись на нашу гарячу лінію. Для розблокування додатку ПУМБ Online слід натиснути «Не пам'ятаю код-пароль» при вході, або звернутися на гарячу лінію за номерами: +38 044 290 7 290+38 096 290 7 290+38 050 290 7 290+38 093 290 7 290
fyyf18102010
fyyf18102010
22 лютого 2023, 15:49
Наталья, Holysov
Доброго дня! коли закінчується депозит у гривнях я можу з картки зняти не в гривнях, а в доларах? що для цього требо?
ПУМБ
Відповідь банку
23 лютого 2023, 16:46
Вітаємо!Ви можете зняти кошти в гривні, та при наявності валюти в касі обміняти гривню на доллар.
Vladimir26K
Vladimir26K
20 лютого 2023, 18:31
Владимир , Никополь
Добрий вечір!
Не зрозуміло як працює ваша система, в мене за весь час ніколи не було жодної прострочки, відкрита лише 1 кредитна карта, без заборгованості! Є офіційний дохід, але все це не має значення чомусь… Вирішивши купити товар хотів скористатись послугою сплата частинами, але чомусь банк відмовив. Дивно
ПУМБ
Відповідь банку
23 лютого 2023, 17:56
Вітаємо!Рішення щодо видачі кредиту складає банківську таємницю та не розголошується. Ви можете спробувати оформити дану послугу пізніже.
alionaarisova
Альона Арісова
17 лютого 2023, 13:17
Доброго дня! Звертаюся з питанням закриття заборгованості по картці. Карта моєї мами. Вона проживає на окупованій території, тому самостійго зв'язатися з вами не може. Їй надійшло повідомлення, що при сплаті деякої суми, основний борг буде закритий. Чи дійсно це так? Маю можливість сплатити. В мене є номер рахунку, але лише його недостатньо, має бути ім'я одержувача та його код ЄДРПОУ. Допоможіть, будь ласка.
ПУМБ
Відповідь банку
19 лютого 2023, 15:47
Вітаємо!Ми пропонуємо прощення з повним закриттям кредиту за умови погашення суми, яка зазначена у Вашому повідомленні. Для участі слід надати доступну поштову адресу, на яку Банк надішле листа про прощення боргу Укрпоштою. Для цього необхідно заповнити форму на сайті https://www.pumb.ua/forgive-debt або зателефонувати за номером 044-290-84-84. При виконанні зазначених умов, впродовж 14 днів банк здійснить прощення та надішле на вказану Вами адресу поштове повідомлення про прощення боргу та закриття кредиту.При погашенні у якості ЄДРПОУ вказується ІПН позичальника, на якого оформлено кредитний договір.
Sonvik75
Sonvik75
9 лютого 2023, 18:12
Наталія, Запоріжжя
Рішенням суду 15 січня 2020 року справа № 331/86/2019 в якому у задоволені позову Публічного акціонерного товариства «Перший Український Міжнародний Банк» про стягнення заборгованості відмовити повністю. Апеляційна скарга на рішення суду не подавалась. Натепер існує необхідність отримати зарплатну картку в ПУМБ чи буде відбуватися автоматичне списання при надходжені коштів? З цим питанням звернулася до відділення банку, пройшло два тижні відповіді немає.
ПУМБ
Відповідь банку
11 лютого 2023, 21:21
Вітаємо!Будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН чи фінансовий номер телефону, щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації.
savako
Вячеслав Ол
8 лютого 2023, 6:01
Вячеслав
Якщо банк повідомив про розрив з клієнтом відносини 04.10.2022 року
Зараз вже 04.02.2023.
Я маю право закрити рахунки та перерахувати кошти в інший банк?
І як це мені зробити?
У відділенні кажуть чекати.
Поясніть будь лазка як повернути кошти
ПУМБ
Відповідь банку
11 лютого 2023, 21:19
Вітаємо!Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або фінансовий номер телефону. Ми перевіримо інформацію та надамо Вам зворотній зв'язок.
Valerij46
Валерій Чорний
27 січня 2023, 20:19
Валерій
Доброго дня! Я користувався послугами банку ПУМБ більше 20 років, у мене є проблема з моєї картою я не можу з неї зняти особисті мої гроші. Особистий кабінет ПУМБ Онлайн ви теж не можете мені допомогти створити. Я знаходжусь на окупованій території України, виїхати не можу. Одного разу пробував попав під обстріл, повернувся слава Богу додому живим. Чому не можна вирішити моє питання дистанційно по відеодзвонка, електронною поштою або іншим способом? У мене є паспорт, картка, ІНН, фінансовий номер. Чому моєму товаришу у другому банку змогли вирішити подібне питання, а в вашому це неможливо?
ПУМБ
Відповідь банку
30 січня 2023, 10:00
Вітаємо! Перевірили інформацію. Ваш рахунок та картка не заблоковані. Ви можете користуватися власними коштами.Уточніть, будь ласка, яку операцію Ви намагалися виконати з карткою? Зняття готівки з банкомату? Якщо у Вас немає можливості зайти в ПУМБ Онлайн, ми можемо запропонувати Вам альтернативні майданчики для здійснення оплат – сайт PayHub, або сайт ПУМБ. На жаль, для реєстрації в ПУМБ Онлайн потрібно звернутися на відділення.
savako
Вячеслав Ол
9 січня 2023, 9:31
Вячеслав
Якщо банк розриває з клієнтом відносини та заблокував карти. Клієнт має депозит без дострокового розірвання. Чи може банк цей депозит розірвати, щоб закрити рахунки і повернули гроші клієнту
ПУМБ
Відповідь банку
9 січня 2023, 12:34
Вітаємо! Якщо депозит без можливості дострокового розірвання, то переказати кошти на рахунок в іншому банку та закрити рахунок, що прив’язаний до депозиту, можливо лише після завершення строку дії депозиту. Обов’язково потрібно вимикнути функцію автолонгації, якщо така функція увімкнена.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.8 10.3
USD 40.4 40.9
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.3
PLN 9.8 10.3
USD 40.4 40.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Гаряча лінія ПУМБ