×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Блокування рахунку
Написати коментар
Постави на счетчик.
Я давно уже распрощалась с этой картой и ехать в Украину не имею никакого желания. Но они достали меня даже за границею. Когда этот идиотизм закончиться в Украине. Когда они перестань доить людей и снимать с них последние трусы? Четыре года никакого обслудивания не было, тут на тебе, так стараються, что аж 100 грн нужно им платить. *** закройте, закблокируйте счет, емли он вам так сильно мешаеи. Нет, нужно чтобы все чувствовади себя на привязи, рабами у государства. Порошенко насвинячил тем, у кого были деньги на депозитах, а Зелень залез в карман даже к тем, у кого ничего нету.))) это трендец, куда катиться Украина? Будут ли патриоту у такой страны? Никогда, одни воры у власти.
Коментарі (9)
Поповнення мобільного оператора зараховується два дні
Коментарі (2)
платіж за звязок
Коментарі (2)
Банк отказывается от идентификации ВПЛ, не передает данные в ПФУ
Коментарі (16)
Комісія з опції «недостатньо коштів на рахунку»
Не дивно, що банківська сфера отримує зарплатню по кількадесят тисяч, а з тебе пенсіонера, то ще й останню сорочку готові зняти…
Коментарі (2)
Самый хамский персонал
Коментарі (1)
Отримання картки інвалідом в очікуванні 4 години в черзі, а потрібно було лише 10 хвилин
Коментарі (2)
Неадекватні тарифи!
Коментарі (4)
Заборгованість на зарплатній картці
Коментарі (2)
Заблокували рахунок
Коментарі (2)
Ощадбанк — банк, що не несе жодної відповідальності за непрофесійність власного персоналу, в результаті чого я понесла збитки у розмірі 18158 грн
Мій запит був наступний — я продаю квартиру по є-Оселя. І мені потрібен був банківський рахунок, щоб отримати кошти від Приватбанку та в подальшому зняти ці кошти в касах банку. Мій запит був — відкрити рахунок (рахунки), які підходять під цю операцію і при цьому, щоб комісія була мінімальною.
Представник банку проконсультувала мене, що комісія буде 0, та що Ощадбанк не бере кошти за вхідні платежі — перекази з інших банків. Ці умови мене влаштовували. Якщо були б озвучені інші умови — я б звернулась до іншого банку.
В результаті мені було відкрито 1 рахунок поточний та ще 4 карткових рахунки.
Я отримала інструкції від представника банку — роздруковані реквізити рахунку, який я маю вказати при підписанні угоди, щоб мені саме на нього надійшли кошти.
27.02.2024 мені надійшли кошти на рахунок від угоди, а потім знялась комісія у розмірі 18158 грн.
Виявилось, що реквізити, надані співробітником для угоди — були реквізитами поточного рахунок, за нарахування на який знімається комісія. Комісія не знімається при зарахування на карткові рахунки. Про що мені була надана хибна інформація співробітником.
Некомпетентність та непрофесійність співробітника банку призвела до мого збитку — про що я написала офіційн скаргу банку. Але банк відмовився компенсувати збиток, який я отримала від непрофесійності його представників. Банк не несе жодної відповідальності за помилки своїх співробітників.
Інколи помилки трапляються. Я вважаю справедливим, коли помилки виправляють, та несуть відповідальність.
Коментарі (3)
Дякую, своєчасно отримав картку, рівень обслуговування і послуг — відмінно.
Написати коментар
отримання коштів згідно заповіту
Коментарі (1)
Страховий випадок
Написати коментар
Платна приватизація + примусове страхування
Коментарі (1)
Спадщина депозит
Коментарі (9)
Воровство в ощадбанке.
Коментарі (19)
Прощальний лист
Коментарі (9)
Приедьте к нам через пол планеты
Лежала у меня эта карта 2 года из-за отсутствия потребности в средствах.
И вот понадобилось мне деньги с нее снять дабы оплатить свои потребности, внезапно возникшие.
Вставил я карту в банкомат, а он мне сообщение о лимитах вместо денег показыавет.
Позвонил я на гарячую линию, а оператор мне и говорит — вы из Запорожья, из прифронтовой области, у вас никаких операций по карте не было в течении года, мы вам на нее и поставили лимит в 1к грн в день. И лимит этот удаленно снять нельзя. Надо к нам лично с паспортом в отделение прийти, тогда и сможете своими деньгами воспользоваться.
На вопрос как мне это сделать если я уже много лет нахожусь на другом конце планеты и у меня нет ни возможности, ни желания к ним попасть, просто развели плечами.
Никаких способов верифицировать себя удаленно, будь то при помощи ЕЦП или еще чего-то у них нет, нужно только личное присутствие с паспортом в их отделении.
как-то так… не знаю что теперь делать…
Коментарі (8)